PoE White March Part I M2 - Rdzawy Las
PoE White March Part I M2 - Rdzawy Las
Ranny wilk
Aby uratować wilka i wyciągnąć strzałę musisz spełnić jeden z czterech warunków:
- twoja postać jest pieśniarzem
- posiadasz stanowczość na poziomie 16
- posiadasz czar Zauroczenie bestii (druid)
- posiadasz talent Łapiduch
Dodatkowo, przynajmniej jedna z twoich postaci musi posiadać umiejętność Przetrwanie na poziomie 7.
Opuszczony obóz
Dotknij zagubionej duszy i obejrzyj scenkę. Zabierz spod kamienia mapę.
Grupa śnieżnych trolli
Znajdziesz tutaj 3 śnieżne trolle oraz towarzyszące im 3 Lagufaty. Jest to bardzo silna grupa przeciwników, zachowaj więc szczególną ostrożność. Z ciał trolli możesz zabrać serce potrzebne do zadania "Cudowna kropelka".
Staw w rdzawym lesie
Miejsce to związane jest z zadaniem "Żal wart zapamiętania". Aby zanurkować do skrzyni musisz spełnić jeden z dwóch warunków: jedna z twoich postaci musi mieć kondycję na poziomie 16 lub posiadać czar drugiego poziomu maga - Ochrona przeciwko żywiołom.
Kapliczka Galawaina
Miejsce to związane jest z zadaniem "Przysługa dla łowcy".
Grupa bladych elfów
Grupa elfów, którzy złapali ogra. Każda opcja dialogowa skutkować będzie rozpoczęciem walki.
W późniejszej fazie gry przebywać tu będzie Laenric - zadanie poboczne: "Zlecenie: Laenric".
Wilcza jama
W środku znajdziesz bestię, której szukasz w ramach zadania "Przysługa dla łowcy".
Obóz myśliwych
W skrytce znajdziesz totem myśliwego potrzebny do wykonania zadania "Przysługa dla myśliwego"
Obóz łowców niewolników
Odnalezienie oraz rozmowa z Defalą wiąże się z wykonaniem zadania "Natrętny gość".
Grupa nieumarłych
Grupa dwóch Fampyrów oraz kilku Darguli. Razem są niezwykle silni. Nie możesz uniknąć walki z nimi, chyba że twój bohater należy do rasy Boski Śmierci. W takiej sytuacji będziesz mógł z nimi porozmawiać, pohandlować oraz przede wszystkim nasłać ich na jedną z grup przeciwników.
Pieczara Szepczących Płomieni
Znajdziesz tutaj Matronę Beregan - zadanie poboczne "Ogrza Matrona".
Gaj drwali
Znajdziesz tutaj Hermkego - zadanie poboczne "Ten, który uciekł". Drwale pojawią się dopiero w określonym momencie zadania.
Droga do Krzepy
Droga do Baterii Durgana
Wejście do Górnej Pieczary Szepczących Płomieni
Skrytka - wymagany tryb skradania
Skrytka

Rdzawy Las (Russetwood) M2 | Rdzawy Las M2 | PoE The White March Part I

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rdzawy Las - opis i mapa lokacji

Powyższa mapa przedstawia Rdzawy Las (Russetwood), czyli lokację na zachód od wioski Krzepa. Nie znajdziesz tutaj żadnej osady ani handlarzy, ale za to wykonasz kilka zadań przyjętych jeszcze w odwiedzonej niedawno Krzepie. W rdzawym lesie spotkasz wielu silnych przeciwników, w tym lodowe trolle oraz ogrów, często występujących w dużych grupach. Staraj się więc uważnie poruszać po tym terenie, aby przypadkowo nie zginąć. Optymalny poziom drużyny dla tej lokacji wynosi 10. W północno-wschodniej części mapy znajdziesz przejście do Baterii Durgana.

Ważne miejsca w rdzawym lesie

1. Ranny wilk

Znajdziesz tutaj zranionego wilka, z którym możesz "porozmawiać". Gdy spróbujesz wyciągnąć mu z ciała strzałę zaatakuje cię i będziesz zmuszony go zabić. Tak samo stanie się gdy spróbujesz zostawić go w spokoju.

Aby uratować wilka musisz najpierw go uspokoić. Możesz to zrobić spełniając jeden z czterech warunków

  • Twoja postać posiada Stanowczość na poziomie 16;
  • Twoja główna postać jest pieśniarzem;
  • Posiadasz czar Zauroczenie bestii (Charm beast). Jest to zaklęcie pierwszego poziomu klasy druida;
  • Posiadasz talent Łapiduch (Field triage).

Dodatkowo, przynajmniej jedna z twoich postaci musi posiadać umiejętność Przetrwanie na poziomie 7. Gdy spełnisz te dwa warunki będziesz mógł spokojnie wyciągnąć z ciała wilka strzałę. Zostanie ona dodana do twojego ekwipunku.

4. Staw w rdzawym lesie

Gdy podejdziesz to tego miejsca zobaczysz mężczyznę, który robił coś przy przeręblu, a następnie odszedł. Jest to kapłan znany z zadania Żal wart zapamiętania (Regrets worth trading). Podejdź do dziury. Będziesz musiał w niej zanurkować. Jeśli wybrałeś klasę maga i posiadasz czar drugiego poziomu Osłona przeciwko żywiołom (Bulwark against the elements) powinieneś go teraz użyć. W innym wypadku wyślij do wody postać która posiada Kondycję na co najmniej 16 poziomie.

6. Grupa bladych elfów

W miejscu tym spotkasz grupę kilku bladych elfów, którzy uwięzili ogra. Praktycznie każda odpowiedź skutkować będzie rozpoczęciem walki, nawet próba pokojowego odejścia. Podczas pojedynku skupiaj się na eliminowaniu kolejnych elfów, ogra zostaw na sam koniec. Z ciała ich przywódcy możesz zabrać dosyć dobrą szablę Gorzka szrama (Bittercut).

11. Pieczara Szepczących Płomieni

Jest to lokacja podrzędna w stosunku do rdzawego lasu i składa się z dwóch poziomów jaskini. Znajdziesz tutaj przede wszystkim Matronę Beregan, która związana jest z zadaniem ogrza matrona (The ogre matron).

Na drugim, dolnym poziomie jaskini możesz przyjąć także jedno dodatkowe zadanie refren Garodha (Garodh's chorus) (M6,3).

Ważne postacie niezależne w rdzawym lesie

Suldrun (M2,7) - Druid uwięziony w ciele wilka;

Defala (M2,10) - Przywódczyni łowców niewolników;

Rodzaje przeciwników i potworów w rdzawym lesie

Zguba lodu (Ice blight) - Niezbyt silny przeciwnik, który posiada jednak mocny czar obszarowy. Najczęściej występuje w grupach po 3-4 osobniki.

Lodowy troll (Ice troll) - Bardzo silny przeciwnik, zadaje spore obrażenia i posiada dobrą obronę. Może występować w grupach.

Lagufat (Lagufaeth) - Niewielki, niegroźny pojedynczo przeciwnik. Troszkę silniejszy niż zwykły Xorip. Może stanowić pewne zagrożenie gdy występuje w dużych grupach lub razem z silniejszymi wrogami.

Zgorzkniały duch (Bitter spirit) - Słaby przeciwnik, który posiada jednak dosyć uciążliwą umiejętność, potrafi bowiem stać się nieosiągalnym dla naszych ataków. Należy uważać aby nie zbliżył się za bardzo do naszych postaci magicznych.

Żuk lodowy (Ice beetle) - Przeciwnik ten odpowiada mniej więcej żukowi kamiennemu, powinniśmy więc stosować taką samą technikę walki z nim. Na uwagę zasługuje jednak umiejętność, która pozwala mu przewrócić część naszej drużyny. Dobrym rozwiązaniem jest więc utrzymywanie sporych odległości pomiędzy poszczególnymi postaciami. Występuje w sporych grupach.

Ogr z urwiska - kanonier (Crag Ogre Cannoneer)

Ogr z urwiska (Crag Ogre)

Zimowy wilk (Winter wolf)

Menpwgra

Inne ważne informacje związane z rdzawy lasem

Jeśli posiadasz drużynę na mniej więcej 8-10 poziomie staraj się przemierzać Rdzawy Las w trybie skradania. Będziesz w stanie uniknąć w ten sposób walki z najsilniejszymi przeciwnikami.

Dysponując słabą drużyną unikaj zachodniej części mapy. Znajdują się tam najsilniejsi przeciwnicy. Uważaj zwłaszcza na grupę nieumarłych oraz jaskinię pełną ogrów.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-09-07
18:45

taifang Chorąży

W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.

Komentarz: taifang
2015-09-08
15:45

kwiść Generał

kwiść
👍

@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)

Komentarz: kwiść
2015-09-11
19:43

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !

Komentarz: A.l.e.X
2015-09-11
20:06

AntyGimb Senator

A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.

Komentarz: AntyGimb
2015-09-12
17:07

zanonimizowany794081 Generał

@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D

Komentarz: zanonimizowany794081
2015-09-18
18:07

Arni2015 Legionista

👍

W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).

Komentarz: Arni2015
2015-11-16
12:55

Eruanno Junior

W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.

Komentarz: Eruanno
2015-12-08
20:44

magdolfik Junior

W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?

Komentarz: magdolfik
2016-02-25
18:05

J.So Legionista

gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?

Komentarz: J.So
2016-03-28
13:35

Sir Elton Chorąży

Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)

Komentarz: Sir Elton

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl