PoE White March Part I M10 - Kopalnie
PoE White March Part I M10 - Kopalnie
Warsztat
Możesz się do niego dostać posiadając 13 punktów mechaniku lub odnajdując odpowiedni klucz (06). Pomieszczenia strzeże wielki lodowy troll, dwa normalne lodowe trolle oraz zimowy wilk.
W skrytce, w górnym prawym rogu pomieszczenia znajdziesz znak miecza. Ze stołu na środku zabierz pieczęć potrzebną do otwarcia drzwi (07).
Szkielet
Znajdziesz tutaj Miedziany klucz z runami.
Szkielet
Znajdziesz tutaj Znak Hełmu.
Wagonik
Wejdź do środka i pociągnij za dźwignię. Trafisz do ukrytego pomieszczenia w południowo-wschodniej części mapy.
Sekretne pomieszczenie
Możesz dostać się tutaj wagonikiem (04). W skrzyni znajdziesz dwie sztaby durgańskiego żelaza oraz znak tarczy
Ciało krasnoluda
Przeszukaj ciało wojownika. Znajdziesz przy nim klucz do warsztatu (01). Po jego zabraniu pojawi się grupka przeciwników, których musisz pokonać. Uważaj na drogę powrotną, gdyż cały czas będziesz atakowany.
Drzwi
Możesz je otworzyć za pomocą pieczęci, którą znajdziesz w warsztacie (01).
Sala Pamięci
W ścianie po prawej masz 3 otwory. Do pierwszego z nich włóż znak hełmu (03), do drugiego znak tarczy (05), do trzeciego natomiast znak miecza (01). Teraz po zabraniu ze stołu maczugi, nie aktywują się pułapki i będziesz mógł spokojnie wrócić do wyjścia. Przed samymi drzwiami będziesz musiał jednak pokonać grupę wrogów.
Schody prowadzące do Wielkiej Sali.
Schody prowadzące do Odlewni.
Zamknięta skrzynia - poziom 6.
Zamknięte drzwi - możesz je otworzyć posiadając 13 punktów mechaniki lub też odnajdując odpowiedni klucz (06).
Skrytka - wymagany tryb skradania. Znajdziesz tutaj 8 sztab durgańskiego żelaza.
Zamknięte drzwi - możesz je otworzyć za pomocą miedzianego klucza z runami (02).
Pojawi się dopiero po zabraniu klucza (06).
Skrytka - wymagany tryb skradania. Znajdziesz tutaj znak miecza.
Pojemnik - znajdziesz tutaj bardzo dobry hełm oraz sztabę durgańskiego żelaza.
Pojawi się dopiero po zabraniu pieczęci (01).

Kopalnie (The Mines) M10 | Bateria Durgana M4 | PoE The White March Part I

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Kopalnie - opis i mapa podrzędnej lokacji

Powyższa mapa przedstawia Kopalnie, a więc drugi poziom baterii Durgana. Podobnie jak w przypadku poprzedniej lokacji, tak i tutaj twoim głównym zadaniem będzie przedostanie się na niższy poziom. Nie będzie to jednak tak łatwe jak poprzednio, gdyż spotkasz tutaj już dużo silniejsze grupy przeciwników. Jeśli chcesz dostać się piętro niżej, warto zapoznać się z opisem zadania Biała Kuźnia (The White Forge).

Ważne miejsca w Kopalniach

7. Drzwi

Możesz je otworzyć za pomocą pieczęci, którą znajdziesz w warsztacie (M10,1).

Pieczęć włóż do specjalnego otworu po lewej stronie drzwi. Musisz teraz wykonać następujące czynności:

  • Przekręć pieczęć dwa razy przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, naciśnij pieczęć.
  • Przekręć pieczęć jeden raz zgodnie z ruchem wskazówek zegara i ponownie naciśnij pieczęć.
  • Przekręć pieczęć dwa razy przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, naciśnij pieczęć.
  • Przekręć pieczęć trzy razy zgodnie z ruchem wskazówek zegara i naciśnij. Drzwi zostaną otwarte.

8. Sala Pamięci (Hall of Remembrance)

W pomieszczeniu tym, w prawej ścianie masz trzy otwory. Do każdego z nich musisz włożyć odpowiedni znak. Wszystkie je znajdziesz na tym samym poziomie, rozrzucone po całej kopalni.

  • Do pierwszego otworu włóż znak hełmu (sigil of the helmet) (M10,3);
  • Do drugiego otworu włóż znak tarczy (sigil of the shield) (M10,5);
  • Do trzeciego otworu włóż znak miecza (sigil of the sword) (M10,1).

Gdy to zrobisz, po zabraniu ze stołu maczugi, nie aktywują się pułapki, które zabiłyby cię w kilka chwil. Możesz teraz skierować do wyjścia, ale przed samymi drzwiami będziesz musiał jeszcze pokonać niewielką grupę przeciwników.

Rodzaje przeciwników i potworów w Kopalniach

Syrena baterii (Battery siren) - Silna odmiana Zjawy. Skupia się na osłabianiu członków naszej drużyny.

Wielki lodowy troll (Giant ice troll) - Od normalnego trolla lodowego różni się wyłącznie posiadają liczbą punktów wytrzymałości oraz zadawanymi obrażeniami, które są oczywiście wyższe.

Obrońcy baterii (Battery defenders)

Mroźny szlam (Frost ooze)

Żuk lodowy (Ice beetle)

Zgorzkniały duch (Bitter spirit)

Upiór (Wraith)

Cień (Shade)

Lodowy troll (Ice troll)

Zimowy wilk (Winter wolf)

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-09-07
18:45

taifang Chorąży

W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.

Komentarz: taifang
2015-09-08
15:45

kwiść Generał

kwiść
👍

@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)

Komentarz: kwiść
2015-09-11
19:43

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !

Komentarz: A.l.e.X
2015-09-11
20:06

AntyGimb Senator

A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.

Komentarz: AntyGimb
2015-09-12
17:07

zanonimizowany794081 Generał

@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D

Komentarz: zanonimizowany794081
2015-09-18
18:07

Arni2015 Legionista

👍

W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).

Komentarz: Arni2015
2015-11-16
12:55

Eruanno Junior

W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.

Komentarz: Eruanno
2015-12-08
20:44

magdolfik Junior

W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?

Komentarz: magdolfik
2016-02-25
18:05

J.So Legionista

gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?

Komentarz: J.So
2016-03-28
13:35

Sir Elton Chorąży

Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)

Komentarz: Sir Elton

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl