Odblokowanie nowych terenów w PoE The White March Part I | Rozpoczęcie przygody
Aktualizacja:
Rozpoczęcie przygody
Odblokowanie nowych terenów
Fabuła pierwszej części dodatku White March do gry Pillars of Eternity prowadzona jest niejako obok wydarzeń przedstawionych w głównej części produkcji. Sprawia to, że jego eksplorację możemy rozpocząć w dowolnym momencie rozgrywki i przerywać tak często jak tylko chcemy, bez konsekwencji fabularnych. Warto jednak pamiętać, że nowe tereny nie są dostępne od samego początku gry. Aby je odblokować musimy dojść w głównym wątku fabularnym do drugiego aktu, a więc stać się właścicielem twierdzy Caed Nua oraz dotrzeć do Zatoki Buntu (Defiance Bay). Koniecznym będzie także wykonanie zadania Zawsze blisko Królowej (Never Far from the Queen). Po wyjściu ze świątyni Woediki powinieneś otrzymać komunikat od Zarządczyni (Steward).
Zostało jeszcze 71% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
taifang Chorąży
W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.
kwiść Generał
@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)
A.l.e.X Legend
świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !
AntyGimb Senator
A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.
zanonimizowany794081 Generał
@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D
Arni2015 Legionista
W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).
Eruanno Junior
W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.
magdolfik Junior
W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?
J.So Legionista
gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?
Sir Elton Chorąży
Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
