Natrętny gość (Overstaying his welcome) - zadanie poboczne | Krzepa M1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Natrętny gość (Overstaying his welcome) - zadanie poboczne

Podczas rozmowy z Haeferic'em, właścicielem karczmy (M1,2), dowiesz się, że ma on problem z jednym z klientów. Udaj się na zaplecze i wejdź do ostatniego pokoju na korytarzu. Znajdziesz tam Ailefa. Dowiesz się od niego, że jest zbiegłym niewolnikiem. Niestety, nie może uciec dalej gdyż w okolicy znajduje się grupa łowców niewolników. Twoim zadaniem będzie pozbycie się niejakiej Defali.

Podczas walki z grupą łowców niewolników uważaj na wrogie postacie dystansowe. - Natrętny gość (Overstaying his welcome) - zadanie poboczne | Krzepa M1 - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Podczas walki z grupą łowców niewolników uważaj na wrogie postacie dystansowe.

Udaj się do rdzawego lasu i odnajdź obóz łowców niewolników (M2,9). Defala rozpocznie rozmowę automatycznie. Jeśli będziesz trzymać stronę Ailefa, nie unikniesz walki. Nie będzie ona zbyt trudna, jedyną rzeczą na którą powinieneś uważać są strzelcy. Wróć teraz do Ailefa. Otrzymasz od niego Pierścień Wolności (Ring of Unshackling), który dodaje czar rozpraszający negatywne efekty oraz bransoletę z durgańskiej miedzi. Drobny prezent otrzymasz także od Haeferica. Zadanie zostanie zaliczone.

Wydanie Ailefa jest najmniej honorowym, ale najbardziej opłacalnym wyborem. - Natrętny gość (Overstaying his welcome) - zadanie poboczne | Krzepa M1 - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Wydanie Ailefa jest najmniej honorowym, ale najbardziej opłacalnym wyborem.

Alternatywne wybory:

Podczas rozmowy z Defalą możesz zgodzić się na oszukanie Ailefa i wydanie go. Wróć w takim wypadku do gospody i porozmawiaj z nim:

  • Mówiąc mu, że musi wrócić do właściciela zaatakuje cię. Gdy go zabijesz wróć do Defali. Nie będzie ona zadowolona z obrotu sytuacji i też cię zaatakuje.
  • Masz jeszcze szansę stanąć po stronie Ailefa, wrócić w takim wypadku do Defali i ją zabij.
  • Możesz też go wydać i powiedzieć, że na zewnątrz jest bezpiecznie. Otrzymasz od niego pierścień oraz bransoletę. Wróć teraz do Defali. Otrzymasz od niej 1000 sztuk złota.
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-09-07
18:45

taifang Chorąży

W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.

Komentarz: taifang
2015-09-08
15:45

kwiść Generał

kwiść
👍

@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)

Komentarz: kwiść
2015-09-11
19:43

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !

Komentarz: A.l.e.X
2015-09-11
20:06

AntyGimb Senator

A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.

Komentarz: AntyGimb
2015-09-12
17:07

zanonimizowany794081 Generał

@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D

Komentarz: zanonimizowany794081
2015-09-18
18:07

Arni2015 Legionista

👍

W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).

Komentarz: Arni2015
2015-11-16
12:55

Eruanno Junior

W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.

Komentarz: Eruanno
2015-12-08
20:44

magdolfik Junior

W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?

Komentarz: magdolfik
2016-02-25
18:05

J.So Legionista

gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?

Komentarz: J.So
2016-03-28
13:35

Sir Elton Chorąży

Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)

Komentarz: Sir Elton

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl