PoE The White March Part 1: Natrętny gość (Overstaying his welcome) - zadanie poboczne
Aktualizacja:
Natrętny gość (Overstaying his welcome) - zadanie poboczne
Podczas rozmowy z Haeferic'em, właścicielem karczmy (M1,2), dowiesz się, że ma on problem z jednym z klientów. Udaj się na zaplecze i wejdź do ostatniego pokoju na korytarzu. Znajdziesz tam Ailefa. Dowiesz się od niego, że jest zbiegłym niewolnikiem. Niestety, nie może uciec dalej gdyż w okolicy znajduje się grupa łowców niewolników. Twoim zadaniem będzie pozbycie się niejakiej Defali.

Udaj się do rdzawego lasu i odnajdź obóz łowców niewolników (M2,9). Defala rozpocznie rozmowę automatycznie. Jeśli będziesz trzymać stronę Ailefa, nie unikniesz walki. Nie będzie ona zbyt trudna, jedyną rzeczą na którą powinieneś uważać są strzelcy. Wróć teraz do Ailefa. Otrzymasz od niego Pierścień Wolności (Ring of Unshackling), który dodaje czar rozpraszający negatywne efekty oraz bransoletę z durgańskiej miedzi. Drobny prezent otrzymasz także od Haeferica. Zadanie zostanie zaliczone.

Alternatywne wybory:
Podczas rozmowy z Defalą możesz zgodzić się na oszukanie Ailefa i wydanie go. Wróć w takim wypadku do gospody i porozmawiaj z nim:
- Mówiąc mu, że musi wrócić do właściciela zaatakuje cię. Gdy go zabijesz wróć do Defali. Nie będzie ona zadowolona z obrotu sytuacji i też cię zaatakuje.
- Masz jeszcze szansę stanąć po stronie Ailefa, wrócić w takim wypadku do Defali i ją zabij.
- Możesz też go wydać i powiedzieć, że na zewnątrz jest bezpiecznie. Otrzymasz od niego pierścień oraz bransoletę. Wróć teraz do Defali. Otrzymasz od niej 1000 sztuk złota.
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- PoE The White March Part 1: Krzepa
- PoE The White March Part 1: Krzepa (Stalwart Village) mapa
- PoE The White March Part 1: Cudowna kropelka (A Lovely drop) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 1: Przysługa dla łowcy (The hunter's favour) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 1: Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) - zadanie główne
- PoE The White March Part 1: Ogrza matrona (The ogre matron) - zadanie główne
- PoE The White March Part 1: Żal warty zapamiętania (Regrets worth trading) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 1: Natrętny gość (Overstaying his welcome) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 1: Perła termalna (The thermal pearl) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 1: Pozostałe zadania poboczne w Krzepie
- PoE The White March Part 1: Krzepa
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)
gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?
W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?
W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.
W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).
@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D
A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.
świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !
W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
