Biała Kuźnia (The White Forge) - zadanie główne | Bateria Durgana M4

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Biała Kuźnia (The White Forge) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się automatycznie po wejściu do Wielkiej Sali, co samo w sobie wiąże się z zakończeniem zadania bateria Durgana (Durgan's battery). Twoim pierwszym celem jest zejście na niższy poziom twierdzy. Jedynym miejscem, w którym możesz mieć problem są zamknięte drzwi (M9,4). Aby je otworzyć musisz wykonać jedną z poniższych rzeczy:

  • Najprostszym rozwiązaniem jest po prostu wybranie jakiejkolwiek opcji i doprowadzenie do walki. Przeciwnicy będą wymagający, ale na tym poziomie powinieneś sobie bez problemu poradzić. Po walce drzwi będą już otwarte.
  • Możesz też powiedzieć, że Bractwo Ołowianego Klucza (Leaden Key Brotherhood) poszukuje czegoś w kuźni. Następnie wspomnij o Zoltanie i zostaniesz bez problemów wpuszczonym.
  • Posiadając 12 Stanowczości możesz powiedzieć, że to Exandru cię zaprosił. Następnie powiedz, że idziesz się pomodlić do Abydona. Drzwi zostaną otwarte.
  • Gdy powiesz, że chcesz poznać sekret Białej Kuźni, tylko się rozglądasz lub, że chcesz zdobyć broń zostaniesz od razu zaatakowany.

Każda z powyższych opcji pozwoli ci na otwarcie drzwi i zejście na dolny poziom. Gdy tylko zejdziesz po schodach dziennik zadań zostanie zaktualizowany, a ty będziesz musiał zejść jeszcze jedno piętro niżej. Nie będzie to jednak tak proste jak poprzednio.

W kopalniach czeka cię kilka bardzo trudnych pojedynków, w tym jeden z grupą lodowych trolli. - Biała Kuźnia (The White Forge) - zadanie główne | Bateria Durgana M4 - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
W kopalniach czeka cię kilka bardzo trudnych pojedynków, w tym jeden z grupą lodowych trolli.

Najpierw musisz znaleźć klucz do warsztatu (M10,1). Znajduje się on przy ciele krasnoluda (M10,6). Gdy tylko go zabierzesz pojawi się grupa przeciwników. Musisz ich pokonać. Podczas drogi do warsztatu pojawi się także grupa z Syreną baterii (Battery siren) na czele. Jest ona silnym przeciwnikiem, więc odpowiednio przygotuj się do walki. Korzystając ze znalezionego klucza otwórz drzwi do warsztatu. Tam spotkasz grupę bardzo silnych lodowych trolli. W tym wypadku odpowiednio ustaw swoją drużynę, wojowników z przodu, postacie dystansowe z tyłu i zaopatrz się w mikstury. Możesz też rozłożyć kilka pułapek, jeśli takowe posiadasz. Podczas walki często korzystaj z aktywnej pauzy. Gdy już pokonasz trolle, zabierz ze stołu pieczęć. Teraz musisz udać się do drzwi, które blokują dostęp do schodów. Po drodze zostaniesz jeszcze raz zatrzymany przez grupę przeciwników z Syreną baterii na czele. Pieczęć włóż do specjalnego otworu po lewej stronie drzwi. Musisz teraz wykonać następujące czynności:

  • Przekręć pieczęć dwa razy przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, naciśnij pieczęć.
  • Przekręć pieczęć jeden raz zgodnie z ruchem wskazówek zegara i ponownie naciśnij pieczęć.
  • Przekręć pieczęć dwa razy przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, naciśnij pieczęć.
  • Przekręć pieczęć trzy razy zgodnie z ruchem wskazówek zegara i naciśnij. Drzwi zostaną otwarte.

Gdy zejdziesz na dół zadanie zostanie zaktualizowane, a ty będziesz musiał poszukać już samej Białej Kuźni. Także i na najniższym poziomie będziesz musiał wykonać kilka czynności. Po pierwsze odszukaj elementy potrzebne do aktywacji kuźni. Pierwszy z nich - Adrowy dysk (Adra disc) znajduje się w pomieszczeniu na środku mapy (M11,4). Podejdź do kuli i naciśnij najpierw Starą Vailię, potem Żyjące Ziemie, a na końcu Ruatai. Do twojego ekwipunku dodany zostanie dysk. Teraz musisz zdobyć dwie adrowe kule (adra sphere). Pierwsza z nich jest w pomieszczeniu na północy lokacji (M11,6). Drugą znajdziesz w skrzyni w magazynie (M11,1).

Pierwszym krokiem do aktywacji kuźni jest umieszczenie w niej dwóch adrowych kul i dysku. - Biała Kuźnia (The White Forge) - zadanie główne | Bateria Durgana M4 - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Pierwszym krokiem do aktywacji kuźni jest umieszczenie w niej dwóch adrowych kul i dysku.

Posiadając już wszystkie trzy przedmioty udaj się do Kuźni (M11,5) i włóż do niej dwie kule oraz dysk. Obudzisz tym samym wszystkich okolicznych przeciwników, których będzie około 6-7. Pojedynek ten nie będzie łatwy, musisz się do niego odpowiednio przygotować. Ustaw swoich magów z dala od kuźni, a wojowników po dwóch jej stronach. Warto przygotować także kilka pułapek oraz mikstur odporności na ogień.

Po pojedynku podejdź do dużego adrowego obelisku i kliknij na niego. Z rozmowy dowiesz się sporo na temat historii tego miejsca i jego przeznaczenia. Wybierane opcje dialogowe nie mają znaczenia dla efektu końcowego. Po rozmowie zadanie zostanie zaliczone, a ty ukończysz główny wątek fabularny dodatku.

Jeśli chcesz znaleźć jak najwięcej sztab durgańskiego żelaza dokładnie przeszukaj trzy poziomy baterii Durgana, a szczególnie kopalnie. - Biała Kuźnia (The White Forge) - zadanie główne | Bateria Durgana M4 - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Jeśli chcesz znaleźć jak najwięcej sztab durgańskiego żelaza dokładnie przeszukaj trzy poziomy baterii Durgana, a szczególnie kopalnie.

W aktywowanej kuźni możesz przetopić sztaby durgańskiego żelaza zyskując tym samym materiał służący do ulepszania broni oraz pancerza. W oknie ulepszania ekwipunku pojawi się tym samym nowa opcja umożliwiająca takie modyfikacje.

Dzięki białej kuźni możesz ulepszyć każdą broń i pancerz. Wystarczy odrobina złota i sztabka metalu. - Biała Kuźnia (The White Forge) - zadanie główne | Bateria Durgana M4 - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Dzięki białej kuźni możesz ulepszyć każdą broń i pancerz. Wystarczy odrobina złota i sztabka metalu.
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-09-18
18:07

Arni2015 Legionista

👍

W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).

Komentarz: Arni2015
2015-11-16
12:55

Eruanno Junior

W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.

Komentarz: Eruanno
2015-12-08
20:44

magdolfik Junior

W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?

Komentarz: magdolfik
2016-02-25
18:05

J.So Legionista

gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?

Komentarz: J.So
2016-03-28
13:35

Sir Elton Chorąży

Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)

Komentarz: Sir Elton

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl