Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) - zadanie główne | Krzepa M1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) - zadanie główne

Zadanie to otrzymasz w trakcie rozmowy z Renengildą (M1,7) w Krzepie. Powinno się to stać podczas wykonywania innego questa - Bateria Durgana (Durgan's battery). Będziesz musiał odszukać Galvino - animantę żyjącego od lat w cieniu twierdzy krasnoludów. Może ci on pomóc w dostaniu się do środka.

Aby odnaleźć Galvino musisz udać się do Baterii Durgana, lokacji na północ od Krzepy. Tam podążaj drogą cały czas na północ, aż natkniesz się na jego chatę (Galvino's cabin) (M4,2). Wejdź do budynku i skorzystaj z klapy w pomieszczeniu po prawej. Wejdziesz do dosyć dużych podziemi. Twoim zadaniem jest dostać się do gabinetu Galvino (M8,5). Nie będzie to jednak takie proste, najlepiej skorzystaj więc z przygotowanej przez nas mapy lokacji, aby uniknąć wszystkich pułapek i odnaleźć klucz (M8,1).

Aby otworzyć drzwi do gabinetu Galvino potrzebujesz odpowiedniego klucza. Znajduje się on na półce z książkami. - Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) - zadanie główne | Krzepa M1 - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Aby otworzyć drzwi do gabinetu Galvino potrzebujesz odpowiedniego klucza. Znajduje się on na półce z książkami.

Gdy tylko wejdziesz do pomieszczenia, odezwie się do ciebie Galvino. Czeka cię dosyć długa rozmowa. Bez względu na wybierane opcje dialogowe powinna ona toczyć się mniej więcej w podobnym tonie i z podobnymi skutkami. Najpierw dowiesz się jak dostać się do twierdzy krasnoludów, następnie będziesz miał możliwość przyłączenia Diablicy z Caroc (Devil of Caroc) do drużyny, a na końcu otrzymasz od niego zadanie poboczne - Pokuta rybaka (The fisherman's penance).

Podczas rozmowy z Galvino nie zapomnij dołączyć do drużyny Diablicy z Caroc. - Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) - zadanie główne | Krzepa M1 - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Podczas rozmowy z Galvino nie zapomnij dołączyć do drużyny Diablicy z Caroc.

Od Galvino otrzymasz specjalne urządzenie, które pozwoli ci znaleźć w Krzepie osobę związaną z duchem krasnoluda z Baterii Durgana. Od tego właśnie ducha poznasz odpowiednią inkantację pozwalającą otworzyć drzwi.

Posiadając urządzenie udaj się do Krzepy. Tam musisz odszukać odpowiedniego krasnoluda. Jest nim Taena, którą znajdziesz w jej domu (M1,8). Najprostszym rozwiązaniem jest po prostu sprowokowanie jej do walki, która jest banalnie prosta. Zadanie zostanie zaliczone.

Alternatywne Wybory:

Jeśli nie chcesz zabijać Taeny musisz posiadać Stanowczość na poziomie 17 lub Inteligencję na 16. Przed rozpoczęciem rozmowy warto zrobić szybki zapis, gdyż rozmowa ma wiele różnych zakończeń i jeśli przez przypadek nie chcesz doprowadzić do walki warto mieć możliwość wczytania stanu gry.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-09-07
18:45

taifang Chorąży

W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.

Komentarz: taifang
2015-09-08
15:45

kwiść Generał

kwiść
👍

@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)

Komentarz: kwiść
2015-09-11
19:43

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !

Komentarz: A.l.e.X
2015-09-11
20:06

AntyGimb Senator

A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.

Komentarz: AntyGimb
2015-09-12
17:07

zanonimizowany794081 Generał

@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D

Komentarz: zanonimizowany794081
2015-09-18
18:07

Arni2015 Legionista

👍

W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).

Komentarz: Arni2015
2015-11-16
12:55

Eruanno Junior

W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.

Komentarz: Eruanno
2015-12-08
20:44

magdolfik Junior

W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?

Komentarz: magdolfik
2016-02-25
18:05

J.So Legionista

gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?

Komentarz: J.So
2016-03-28
13:35

Sir Elton Chorąży

Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)

Komentarz: Sir Elton

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl