Dotknij rozdarty plecak - zadanie dodatkowe "Jego lepsza połowa".
Miejsce to chronione jest przez kilka grup lagufatów i mroźnych szlamów. W tym miejscu odnajdziesz także perłę z zadania "Perła termalna" oraz dziennik z zadania "Jego lepsza połowa".
Gdy z ciała podróżnika zabierzesz broń oraz pancerz zostaniesz zaatakowany przez upiory, Mean Gwla oraz zgorzkniałe duchy.
Znajdziesz tutaj kilku członków Lśniącego Stowarzyszenia z Ulmarem na czele. Musisz ich pokonać i zabrać głowę Ulmara - "Zlecenie: Lśniące Stowarzyszenie".
W jaskini spotkasz smoka górskiego. Rozmowa z nim wiąże się z zadaniem "Jego lepsza połowa". Jeśli posiadasz 17 Stanowczości możesz uniknąć walki na koniec.
W skale tkwi miecz. Możesz go wyciągnąć posiadając postać z 16 punktami mocy. Może to zrobić również postać która posiada jednocześnie 11 punktów inteligencji oraz 13 mocy. Gdy tego dokonasz rozpocznie się zadanie "Szary śpiący". Dopóki nie ukończysz tego zadania postać która wyciągnęła miecz musi go używać!
Zabij całą grupę - zadanie poboczne: "Zlecenie: Apostołowie Prawdziwego Płomienia".
Długie Wodospady (Longwatch Falls) M3 | Długie Wodospady M3
Aktualizacja:
Długie Wodospady - opis i mapa lokacji
Długie wodospady są lokacją położoną na wschód od Krzepy. Wykonasz tutaj kilka zadań pobocznych, w tym quest na jeden z najlepszych mieczy w grze. Należy jednak uważać, gdyż znajduje się tutaj wiele dużych grup przeciwników. Sugerowany poziom drużyny dla tej mapy to co najmniej 11. Na północy znajdziesz przejście do baterii Durgana.
Ważne miejsca w Długich Wodospadach
5. Jaskinia
W jaskini tej spotkasz jednego z najsilniejszych przeciwników w grze - górskiego smoka (alpine dragon). Nie musisz z nim koniecznie walczyć. Jeśli posiadasz aktywne zadanie Jego lepsza połowa (His better half) możesz z nim porozmawiać.
6. Krasnoludzkie ruiny
Znajduje się tutaj miecz, który możesz wyciągnąć z kamienia. Potrzebujesz do tego postaci z Mocą na poziomie 16. Jeśli jednak ta sama postać posiada Inteligencję na poziomie 11, wystarczy tylko 13 punktów Mocy. Miecz zostanie związany z postacią, która go wyciągnęła a do dziennika zostanie dodane zadanie Szary śpiący (The grey sleeper). Uwaga! Miecz zwiąże się z właścicielem na zawsze, a do czasu ukończenia zadania nie będzie nawet możliwość wyjęcia go z rąk.
Zadania do odblokowania w Długich Wodospadach
Zadanie poboczne: Jego lepsza połowa (His better half) - Zbadaj plecak (M3,1);
Zadanie poboczne: Szary śpiący (The grey sleeper) - Wyciągnij miecz ze skały (M3,6);
Ważne postacie niezależne w Długich Wodospadach
Ulmar (M3,4) - Przywódca Lśniącego Stowarzyszenia;
Rodzaje przeciwników i potworów w Długich Wodospadach
Lagufat skradacz (Lagufaeth Sidewinder) - Przeciwnik ten atakuje na dystans. Sprawia to, że posiada on małą liczbę punktów życia, jednak zadaje nam spore obrażenia. Nie używa czarów tak często jak inne lagufaty.
Rodzicielka lagufatów (Lagufaeth Broodmother) - Przywódczyni okolicznych lagufatów. Posiada bardzo dużą liczbę punktów życia oraz zadaje większe niż normalnie obrażenia. Potrafi leczyć swoich towarzyszy, warto więc skupiać atak całej swojej drużyny na jednym przeciwników i eliminować ich po kolei.
Smok górski (Alpine dragon) - Unikalny przeciwnik, jeden z najsilniejszych w całej grze. Ma bardzo dużo odporności, a dodatkowo bardzo wysoką obronę. Bez drużyny rozwiniętej na 14 poziom i z bardzo dobrym wyposażeniem trudno będzie go pokonać.
Lagufat (Lagufaeth)
Lagufat dowódca (Lagufaeth Redfin)
Mroźny szlam (Frozen Ooze)
Lodowy troll (Ice troll)
Zguba lodu (Ice blight)
Żuk lodowy (Ice beetle)
Zgorzkniały duch (Bitter spirit)
Upiór (Spectre)
Cean Gwla
Zjawa (Wraith)
Inne ważne informacje związane z Długimi Wodospadami
Podczas przemierzania długich wodospadów poruszaj się bardzo ostrożnie, zwłaszcza w zachodniej oraz centralnej części mapy. Znajdują się tam duże grupy wrogów. Pomimo, że pojedynczo nie stanowią większego zagrożenia, w większej ilości mogą stanowić wyzwanie nawet dla silnej drużyny. Jednym z rozwiązań jest poruszanie się w trybie skradania, dzięki czemu będziesz mógł zobaczyć przed walką jakimi siłami dysponuje przeciwnik.
Warto zainteresować się krasnoludzkimi ruinami na północy i mieczem zaklętym w skale (M3,6). Jeśli posiadasz postać walczącą bronią dwuręczną możesz w dosyć prosty i niewymagający sposób zdobyć jeden z najlepszych mieczy w grze. Dokładny opis znajdziesz przy zadaniu Szary śpiący (The grey sleeper).
Unikaj zaglądania do jaskini na południu (M3,5). Zrób to tylko po spełnieniu jednego z dwóch warunków: posiadasz aktywne zadanie Jego lepsza połowa (His better half) i dysponujesz 17 punktami Stanowczości lub posiadasz drużynę na co najmniej 13 poziomie.
0
Komentarze czytelników
taifang Chorąży
W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.
kwiść Generał
@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)
A.l.e.X Legend
świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !
AntyGimb Senator
A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.
zanonimizowany794081 Generał
@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D
Arni2015 Legionista
W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).
Eruanno Junior
W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.
magdolfik Junior
W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?
J.So Legionista
gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?
Sir Elton Chorąży
Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
