Refren Garodha (Garodh's Chorus) - zadanie poboczne | Rdzawy Las M2
Aktualizacja:
Refren Garodha (Garodh's Chorus) - zadanie poboczne
Zadanie to możesz rozpocząć udając się do Dolnej Pieczary Szepczących Płomieni (Flames-That-Whisper Lower Cavern). Tam odszukaj kopalnię (M6,3). Ze skrzyni na górze zabierz róg. Gdy to zrobisz pojawi się duch wojownika - Garodh. Zleci ci on zadanie odnalezienia wszystkich części jego hełmu.

Gdy wejdziesz do wioski Krzepa (M1), dziennik zadań zostanie automatycznie zaktualizowany i dowiesz się, że gdzieś tutaj znajduje się kolejna część hełmu. Podejdź do Wozu Ydurana (Yduran's Wagon) i porozmawiaj z właścicielem. Okaże się, że posiada on jeden z elementów.
- Jeśli przyznasz się, że to część potężnego artefaktu będziesz musiał zapłacić 600 sztuk złota;
- Jeśli okłamiesz handlarza zażąda on jedynie 300 sztuk złota;
- Pytając o cenę, Yduran zażąda 400 sztuk złota.

Do zdobycia pozostała już tylko jedna część hełmu. Znajduje się ona w Wielkiej Sali, a dokładniej w zbrojowni na północy lokacji (M9,3). Aby się tam jednak dostać musisz wcześniej ukończyć zadanie bateria Durgana (Durgan's battery) i odnaleźć odpowiedni klucz. Znajduje się on w ukrytym pomieszczeniu (M9,2). Gdy tylko zabierzesz hełm, pojawi się duch Garodha. Po krótkiej rozmowie otrzymasz od niego hełm o nazwie takiej samej jak nazwa zadania. Dodaje on +3 do Mocy noszącej go postaci oraz +20 do obrony gdy postać jest niezdolna do walki. Zadanie zostanie zakończone.
0
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Rdzawy Las (Russetwood) M2
- Rdzawy Las (Russetwood) M2 | Rdzawy Las M2 | PoE The White March Part I
- Górna Pieczara Szepczących Płomieni (Flames-That-Whisper Upper Cavern) M5 | Rdzawy Las M2
- Dolna Pieczara Szepczących Płomieni (Flames-That-Whisper Lower Cavern) M6 | Rdzawy Las M2
- Refren Garodha (Garodh's Chorus) - zadanie poboczne | Rdzawy Las M2
- Rdzawy Las (Russetwood) M2
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Komentarze czytelników
taifang Chorąży
W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.
kwiść Generał
@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)
A.l.e.X Legend
świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !
AntyGimb Senator
A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.
zanonimizowany794081 Generał
@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D
Arni2015 Legionista
W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).
Eruanno Junior
W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.
magdolfik Junior
W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?
J.So Legionista
gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?
Sir Elton Chorąży
Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
