PoE The White March Part 1: Refren Garodha (Garodh's Chorus) - zadanie poboczne
Aktualizacja:
Refren Garodha (Garodh's Chorus) - zadanie poboczne
Zadanie to możesz rozpocząć udając się do Dolnej Pieczary Szepczących Płomieni (Flames-That-Whisper Lower Cavern). Tam odszukaj kopalnię (M6,3). Ze skrzyni na górze zabierz róg. Gdy to zrobisz pojawi się duch wojownika - Garodh. Zleci ci on zadanie odnalezienia wszystkich części jego hełmu.

Gdy wejdziesz do wioski Krzepa (M1), dziennik zadań zostanie automatycznie zaktualizowany i dowiesz się, że gdzieś tutaj znajduje się kolejna część hełmu. Podejdź do Wozu Ydurana (Yduran's Wagon) i porozmawiaj z właścicielem. Okaże się, że posiada on jeden z elementów.
- Jeśli przyznasz się, że to część potężnego artefaktu będziesz musiał zapłacić 600 sztuk złota;
- Jeśli okłamiesz handlarza zażąda on jedynie 300 sztuk złota;
- Pytając o cenę, Yduran zażąda 400 sztuk złota.

Do zdobycia pozostała już tylko jedna część hełmu. Znajduje się ona w Wielkiej Sali, a dokładniej w zbrojowni na północy lokacji (M9,3). Aby się tam jednak dostać musisz wcześniej ukończyć zadanie bateria Durgana (Durgan's battery) i odnaleźć odpowiedni klucz. Znajduje się on w ukrytym pomieszczeniu (M9,2). Gdy tylko zabierzesz hełm, pojawi się duch Garodha. Po krótkiej rozmowie otrzymasz od niego hełm o nazwie takiej samej jak nazwa zadania. Dodaje on +3 do Mocy noszącej go postaci oraz +20 do obrony gdy postać jest niezdolna do walki. Zadanie zostanie zakończone.
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- PoE The White March Part 1: Rdzawy Las
- PoE The White March Part 1: Rdzawy Las (Russetwood) mapa
- PoE The White March Part 1: Górna Pieczara Szepczących Płomieni (Flames-That-Whisper Upper Cavern)
- PoE The White March Part 1: Dolna Pieczara Szepczących Płomieni (Flames-That-Whisper Lower Cavern)
- PoE The White March Part 1: Refren Garodha (Garodh's Chorus) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 1: Rdzawy Las
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)
gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?
W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?
W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.
W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).
@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D
A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.
świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !
W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
