Pozostałe zadania poboczne w Krzepie | Krzepa M1 | PoE The White March Part I
Aktualizacja:
Pozostałe zadania poboczne w Krzepie
Solidny ładunek (A good haul)
W Spoczynku Grefa (The Gref's Rest) (M1,2) znajdziesz Fearę. Dowiesz się od niej, że była wraz z drużyną w baterii Durgana, ale jej karawana została napadnięta. Podczas ataku straciła kilka cennych przedmiotów. Twoim zadaniem będzie ich odzyskanie.

Idź do baterii Durgana i skieruj się na południowy zachód (M4,5). Znajdziesz tam zniszczoną karawanę i grupę kilku lagufatów. Nie powinni oni stanowić dużego zagrożenia. Gdy już się z nimi uporasz przeszukaj wszystkie okoliczne pojemniki, najlepiej z aktywnym klawiszem TAB. Zabierz z nich wszystkie przedmioty. Wróć teraz do Feary w Spoczynku Grefa (M1,2) w Krzepie. Otrzymasz od niej 500 sztuk złota.
Cenne przyrządy (Sacred instruments)
Na południe od Świątyni Ondry (Temple of Ondra) (M1,5) natkniesz się na Istę, krasnoludzką kobietę-naukowca. Stworzyła ona najnowszy prototyp swojego wynalazku. Niestety, nie może samodzielnie go przetestować. To zadanie będzie należało do ciebie.
Udaj się do Baterii Durgana. Gdy tylko się tam znajdziesz dziennik zadań zostanie zaktualizowany. Urządzenie zacznie wskazywać zachód. Idź teraz do położonej nieopodal Groty (Cavern) (M4,4). Uważaj, gdyż przed wejściem spotkasz kilka ogrów z wilkami. Gdy tylko wejdziesz do jaskini urządzenie zacznie reagować. Idź w głąb jaskini, spotkasz grupę kilku lagufatów, których musisz pokonać. Gdy to zrobisz podejdź do północnej ściany groty i odszukaj niewielkie zagłębienie w skale. Najlepiej to zrobić przy wciśniętym klawiszu TAB, który pokazuje wszystkie miejsca, z którymi możesz wejść w interakcję. Z zagłębienia zabierz Klejnoty z białej adry (White Adra Gems).

Teraz musisz tylko wrócić do Isty (M1,5) i z nią porozmawiać.
- Okłamując ją i nie oddając adry. Otrzymasz wtedy od niej 300 sztuk złota;
- Gdy powiesz prawdę i oddasz jej klejnoty otrzymasz 800 monet;
- Mówiąc najpierw prawdę, a potem decydując się zatrzymać klejnoty, nic nie otrzymasz.
Zlecenie: Lśniące Stowarzyszenie (Bounty: The Gleaming Society)
Zlecenie to otrzymasz od kapitana straży w Krzepie - Tealdora (M1,7). Będziesz musiał pozbyć się grupy zabójców politycznych, którzy zatrzymali się na jakiś czas w Długich Wodospadach (Longwatch Falls).

Udaj się więc do tej lokacji i podejdź na półkę skalną położoną w południowej części mapy (M3,4). Nie będziesz miał możliwość rozmowy, od razu rozpocznie się walka z kilkuosobową drużyną wroga. Tak jak w większości pojedynków najpierw skup się na postaciach atakujących z dystansu, a ich przywódcę - Ulmara, pokonaj na samym końcu. W ciał wrogów zabierz wszystkie przedmioty, zwłaszcza Głowę Ulmara (Ulmar's Head). Wróć teraz do Tealdora w Krzepie (M1,7) i odbierz nagrodę - 3000 sztuk złota.
Zlecenie: Meztla (Bounty: Meztla)
Zlecenie na Meztlę, przywódczynię wyznawców Beratha otrzymasz od kapitana straży w wiosce Krzepa - Tealdora (M1,7). Ostatnio jej grupa widziana była w dziczy nieopodal baterii Durgana. Udaj się tam i odszukaj jej obóz (M4,7). Nie będziesz miał możliwości rozmowy, po prostu podejdź i pokonaj Meztle i jej drużynę. Dobrze przygotuj się do walki, gdyż staniesz przeciwko siedmiu wysoko poziomowym przeciwnikom. Gdy już ich pokonasz zabierz wszystkie cenne przedmioty i głowę przywódczyni. Wróć do Tealdora (M1,7). Niestety poza doświadczeniem, nie otrzymasz żadnej nagrody pieniężnej.

Zlecenie: Laenric (Bounty: Laenric)
Zadanie to otrzymasz od kapitana straży wioski Krzepa - Taeldora (M1,7), ale dopiero po wykonaniu dwóch wcześniejszych zleceń od niego Zlecenie: Meztla (Bounty: Meztla) oraz Zlecenie: Lśniące Stowarzyszenie (Bounty: The Gleaming Society). Tym razem będziesz musiał pozbyć się niejakiego Laenrica, który przebywa w rdzawym lesie. Idź do tej lokacji i udaj się bezpośrednio do miejsca, gdzie wcześniej przebywała grupa bladych elfów (M2,6). Gdy tylko cię zobaczą rozpocznie się walka. Zabierz głowę Laenrica i wróć do Tealdora (M1,7). Otrzymasz od niego 4000 sztuk złota.
Zlecenie: Apostołowie Prawdziwego Płomienia (Bounty: Disciples of the true flame)
Zadanie to otrzymasz od kapitana straży wioski Krzepa - Taeldora (M1,7), ale dopiero po wykonaniu dwóch wcześniejszych zleceń od niego, Zlecenie: Meztla (Bounty: Meztla) oraz Zlecenie: Lśniące Stowarzyszenie (Bounty: The Gleaming Society). Będziesz musiał zająć się grupą morderców, którzy przebywają w długich wodospadach. Gdy się tam znaleźć odszukaj ich obóz na wschodzie (M3,7). Nie będziesz miał możliwości rozmowy, po prostu pokonaj ich wszystkich. Zabierz głowę Firedorna, ich przywódcy, i wróć do Tealdora (M1,7). Otrzymasz od niego 4000 sztuk złota.
0
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Krzepa (Stalwart Village) M1
- Krzepa (Stalwart Village) M1 | Krzepa M1 | PoE The White March Part I
- Cudowna kropelka (A Lovely drop) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Przysługa dla łowcy (The hunter's favour) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) - zadanie główne | Krzepa M1
- Ogrza matrona (The ogre matron) - zadanie główne | Krzepa M1
- Żal warty zapamiętania (Regrets worth trading) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Natrętny gość (Overstaying his welcome) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Perła termalna (The thermal pearl) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Pozostałe zadania poboczne w Krzepie | Krzepa M1 | PoE The White March Part I
- Krzepa (Stalwart Village) M1
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Komentarze czytelników
taifang Chorąży
W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.
kwiść Generał
@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)
A.l.e.X Legend
świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !
AntyGimb Senator
A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.
zanonimizowany794081 Generał
@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D
Arni2015 Legionista
W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).
Eruanno Junior
W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.
magdolfik Junior
W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?
J.So Legionista
gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?
Sir Elton Chorąży
Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
