Zadania poboczne w Baterii Durgana | Bateria Durgana M4

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zadania poboczne w Baterii Durgana

Pokuta rybaka (The fisherman's penance)

Zadanie to otrzymasz od Galvino (M8,5) po rozmowie z nim na temat Baterii Durgana. Poprosi cię on abyś zdemaskował niejakiego Grynda.

Ze skrzyni w rogu zabierz brasnoletę. - Zadania poboczne w Baterii Durgana | Bateria Durgana M4 - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Ze skrzyni w rogu zabierz brasnoletę.

Idź do Krzepy, poczekaj do nocy (możesz skorzystać z gospody) i wejdź do Rybaczówki (Fishery) (M1,6). Z pojemnika w rogu budynku zabierz Bransoletę Ardy (Arda's Bracelet). Przeczytaj całą historię. Gdy to zrobisz do budynku wejdzie Grynda z towarzyszem. Podczas rozmowy będziesz miał kilka opcji do wyboru:

  1. Oddając mu bransoletę zyskasz 500 sztuk złota. Tyle samo złota otrzymasz, gdy zażądasz od niego zapłaty za bransoletę. Zadanie zostanie zaliczone.
  2. Posiadając Stanowczość na poziomie 16 lub Percepcję na 15 możesz uniknąć walki i zatrzymać bransoletę. Musisz teraz wrócić do Galvino. To co mu powiesz nie ma znaczenia dla otrzymanej nagrody: 4 kamieni szlachetnych i dwóch mikstur.
  3. Wybierając jedną z dwóch ostatnich opcji doprowadzisz do walki, która zresztą nie będzie zbyt trudna. Wróć teraz do Galvino. Nagroda będzie taka sama.

Ten, który uciekł (The one that got away)

Zadanie zostanie automatycznie dodane do twojego dziennika po przyłączeniu do drużyny Diablicy z Caroc (Devil of Caroc). Musisz po prostu uważnie ją obserwować. Podczas przemierzania świata gry zwracaj uwagę na portret Diablicy i rozmawiaj z nią gdy tylko masz możliwość. Najlepiej podczas dialogów wybieraj odpowiedzi, które wymagają jakiś statystyk i podtrzymuj rozmowę tak długo jak to możliwe. Po pewnym czasie zwierzy ci się ona, że chce znaleźć (i zabić) drwala Hermkego.

Obóz drwali pojawi się dopiero po rozmowie z Diablicą. - Zadania poboczne w Baterii Durgana | Bateria Durgana M4 - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Obóz drwali pojawi się dopiero po rozmowie z Diablicą.

Aby znaleźć Hermkego musisz udać się do rdzawego lasu. Skieruj się do Gaju drwali (Woodcutter's grove) (M2,12) i porozmawiaj z poszukiwanym mężczyzną. Sięgnij jego duszy. Możesz powiedzieć Diablicy, że to nie on jest odpowiedzialny za pożar domu, wtedy po prostu odejdziecie, a zadanie zostanie zaliczone.

Alternatywne wybory:

Przyznając, że Hermke jest odpowiedzialny za zbrodnie rozpocznie się walka z nim i czterema pozostałymi drwalami. Nie powinni oni stanowić żadnego wyzwania dla twojej drużyny. Znajdziesz przy nich kilkadziesiąt sztuk złota, ale nic poza tym. Zadanie zostanie zaliczone.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-09-07
18:45

taifang Chorąży

W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.

Komentarz: taifang
2015-09-08
15:45

kwiść Generał

kwiść
👍

@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)

Komentarz: kwiść
2015-09-11
19:43

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !

Komentarz: A.l.e.X
2015-09-11
20:06

AntyGimb Senator

A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.

Komentarz: AntyGimb
2015-09-12
17:07

zanonimizowany794081 Generał

@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D

Komentarz: zanonimizowany794081
2015-09-18
18:07

Arni2015 Legionista

👍

W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).

Komentarz: Arni2015
2015-11-16
12:55

Eruanno Junior

W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.

Komentarz: Eruanno
2015-12-08
20:44

magdolfik Junior

W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?

Komentarz: magdolfik
2016-02-25
18:05

J.So Legionista

gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?

Komentarz: J.So
2016-03-28
13:35

Sir Elton Chorąży

Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)

Komentarz: Sir Elton

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl