Oblężenie Crägholdt (Siege of Crägholdt) - zadanie poboczne | Rozpoczęcie przygody
Aktualizacja:
Oblężenie Crägholdt (Siege of Crägholdt) - zadanie poboczne
Zadanie to otrzymasz od Zarządczyni (Steward) naszej twierdzy - Caed Nua. Stanie się to podczas rozmowy przeprowadzanej w ramach zadania Bateria Durgana (Durgan's Batery). Dowiesz się, że na północ od warowni znajduje się twierdza potężnego maga Concelhauta, dobrze nam znanego chociażby z kilku zaklęć nazwanych jego imieniem.

Na początku musisz udać się na Urwiska Crägholdt (Crägholdt Bluffs) (M12). Już na samym początku lokacji zostaniesz zatrzymany przez najemników. Niestety, nie możesz uniknąć walki i będziesz musiał przebijać się przez cały obóz, aż do wejścia do twierdzy. Najtrudniejszą bitwę stoczysz przy wejściu na dziedziniec zamku (M12,3). Znajdziesz tam komendanta Baelorina. Gdy tylko podejdziesz rozpocznie się rozmowa, która niezależnie od wyborów doprowadzi do walki. Najlepiej jeszcze przed samym podejściem do komendanta ustaw odpowiednio swoją drużynę lub nawet rozłóż pułapki. Gdy już uporasz się z najemnikami pozostaje przebić się tylko przez kilka grup nieumarłych.
Gdy znajdziesz się wewnątrz twierdzy skieruj się do Tanossa (M13,2) i porozmawiaj z nim. Powie ci on, że aby dostać się do Concelhauta musisz posiadać klucz złożony z czterech części. Odda ci on swoją część jeśli zabijesz trzech pozostałych uczniów maga.

W pierwszej kolejności idź do Laboratorium Sabel (M13,3) i ją pokonaj. Chroni ją kilka silnych szkieletów, więc zadanie nie będzie takie łatwe. Ważne aby skupić się na niej jako pierwszym celu. Z ciała Sabel zabierz notatkę.
Idź teraz do Laboratorium Peldena (M13,4) i pokonaj maga. Tym razem uczniowi pomagać będzie grupa kilku alguli. Powinna być to odrobinę łatwiejsza potyczka. Z ciała Peldena zabierz notatkę.

Ostatnim przystankiem będzie Laboratorium Uariki (M13,5). Pokonaj właścicielkę pomieszczenia i kilka ożywionych broni. Tak jak w poprzednich przypadkach, także i teraz zabierz notatkę.
Gdy już zdobędziesz wszystkie trzy notatki, wróć do Tanossa (M13,2). Zgodnie z umową otrzymasz od niego ostatnią część klucza. Podejdź do drzwi do komnaty Concelhauta (M13,6). Przed kliknięciem na nie upewnij się, że przeczytałeś wszystkie notatki, które znalazłeś. Kliknij teraz na drzwi. Odpowiedzi na kolejne pytania są następujące:
- Na pytanie pierwsze: Ostrożność (A warded mind)
- Na pytanie drugie: Pycha (Pride)
- Na pytanie trzecie: Uległość (Malleability)
- Na pytanie czwarte: Śmiertelność (Mortality)

Drzwi do komnaty otworzą się. Podejdź i porozmawiaj z Concelhautem. Niestety, nie będziesz mógł uniknąć walki. Będzie to jeden z trudniejszych pojedynków w jakim weźmiesz udział. Nie ma uniwersalnej strategii gwarantującej wygraną, jednak najlepiej dysponować drużyną na przynajmniej 13 poziomie doświadczenia. Gdy tylko zabijesz maga, zadanie zostanie zaliczone. Zyskasz ogromną ilość cennych przedmiotów. Jeśli teraz spróbujesz porozmawiać z Tanossem czeka cię kolejna walka.

Alternatywne wybory:
Po pierwszej rozmowie z Tanossem możesz udać się do Uariki (M13,5). Złoży ci ona kontrofertę. Odda ci swoją część klucza, gdy zabijesz pozostałych uczniów, w tym Tanossa. Udaj się więc do wszystkich trzech magów - Tanossa (M13,2), Peldena (M13,4) oraz Sabel (M13,3) i zabierz im notatki. Gdy już to zrobisz wróć do Uariki, da ci ona ostatnią notatkę oraz kilka innych przydatnych przedmiotów. Reszta zadania pozostaje bez zmian.
0
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).
Eruanno Junior
W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.
magdolfik Junior
W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?
J.So Legionista
gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?
Sir Elton Chorąży
Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.