Perła termalna (The thermal pearl) - zadanie poboczne | Krzepa M1
Aktualizacja:
Perła termalna (The thermal pearl) - zadanie poboczne
Podczas rozmowy z kapitanem straży, Tealdorem (M1,7), dowiesz się, że poszukuje on perły termalnej (thermal pearl). Znajduje się ona podobno w Długich Wodospadach (Longwatch Falls). Musisz się tam udać i ją odszukać. Zleceniodawca jednocześnie zasugerował abyś spotkał się z doświadczonym łowcą - Thyrsc'em, który znajduje się w swojej chacie (M1,3), w tej samej osadzie. Otrzymasz od niego dwie mikstury (Potion of Mirrored Image), które dodają +25 do odbicia (deflection) na 60 sekund.

Swoje kroki skieruj do Długich Wodospadów (Longwatch Falls) i podążaj w kierunku północnego zachodu. Po chwili spotkasz dosyć dużą grupę lagufatów oraz mroźnych szlamów, bądź więc ostrożny i staraj się nie walczyć od razu z nimi wszystkimi. Gdy dojdziesz do Gorących źródeł (Hot Springs) (M3,2) spotkasz tam bardzo dużą grupę przeciwników wraz z ich przywódczynią - Rodzicielką lagufatów (Lagufaeth Broodmother). Będzie to dosyć wymagający pojedynek, gdyż nie tylko będziesz walczyć z kilkoma przeciwnikami na raz, ale jeszcze będą oni leczeni przez rodzicielkę. Najlepszą taktyką jest eliminowanie kolejnych wrogów, począwszy od najsłabszego. Samą rodzicielkę zostaw na koniec.

Przeszukaj teraz wszystkie jeziorka w okolicy. Perła termalna będzie dopiero w trzecim z nich, niezależnie od wybranej przez ciebie kolejności. Po chwili okaże się, że z zabranej perły wykluł się mały lagufat. Może być on twoim pupilem i przemierzać razem z tobą odwiedzane lokacje. Wróć teraz do Tealdora w Krzepie (M1,7). Będzie on chciał odkupić od ciebie zwierzaka za 500 sztuk złota. Możesz się zgodzić lub zatrzymać go dla siebie. Decyzja nie ma żadnych dodatkowych skutków. Zadanie zostanie zakończone sukcesem.
0
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Krzepa (Stalwart Village) M1
- Krzepa (Stalwart Village) M1 | Krzepa M1 | PoE The White March Part I
- Cudowna kropelka (A Lovely drop) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Przysługa dla łowcy (The hunter's favour) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) - zadanie główne | Krzepa M1
- Ogrza matrona (The ogre matron) - zadanie główne | Krzepa M1
- Żal warty zapamiętania (Regrets worth trading) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Natrętny gość (Overstaying his welcome) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Perła termalna (The thermal pearl) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Pozostałe zadania poboczne w Krzepie | Krzepa M1 | PoE The White March Part I
- Krzepa (Stalwart Village) M1
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Komentarze czytelników
taifang Chorąży
W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.
kwiść Generał
@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)
A.l.e.X Legend
świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !
AntyGimb Senator
A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.
zanonimizowany794081 Generał
@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D
Arni2015 Legionista
W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).
Eruanno Junior
W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.
magdolfik Junior
W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?
J.So Legionista
gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?
Sir Elton Chorąży
Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
