PoE The White March Part 1: Cudowna kropelka (A Lovely drop) - zadanie poboczne
Aktualizacja:
Cudowna kropelka (A Lovely drop) - zadanie poboczne
Zadanie to otrzymasz od Reyfalda, który stoi nieopodal Spoczynku Grefa (The Gref's Rest) (M1,2). Poprosi cię on o kradzież pewnego specjalnego trunku - fennlańskiego wina (Fennlan liquor). Znajduje się on podobno w karczmie i jest ukryty w piwnicy. Do jego zdobycia będziesz musiał wykazać się swoimi złodziejskimi zdolnościami.

Udaj się do karczmy, a następnie zejdź schodami w dół. Miejsce, którego poszukujesz znajduje się na górze pomieszczenia. Chronione jest ono przez szereg pułapek. Wybierz postać z największym poziomem skradania i w tym trybie powoli podejdź do półek z winem. Powinieneś zobaczyć pułapki na podłodze. Postaraj się je wszystkie rozbroić. Są one na 4 oraz 5 poziomie trudności. Interesujący cię alkohol znajduje się w pierwszej od lewej grupie butelek. Możesz przy okazji otworzyć skrzynię, znajdziesz w niej miksturę oraz 50 srebrnych monet.
Wróć teraz do Reyfalda. Za alkohol otrzymasz od niego 100 monet. Niestety, gdy wypije on wino, źle się poczuje. Idź do właściciela karczmy - Haeferica i zapytaj o butelkę, którą wykradłeś. Powie ci on, że specjalnie zatruł trunek. Niestety, przygotowanie antidotum nie będzie takie proste. Musisz udać się do rdzawego lasu (russetwood) i zdobyć rzeczną trzcinę oraz serce lodowego trolla.

Serce lodowego trolla znajdziesz na w zachodniej części rdzawego lasu (M2,3). Znajdować się tam będzie grupa trzech śnieżnych trolli oraz 3 towarzyszące im lagufaty. Zachowaj szczególną ostrożność podczas walki, gdyż bardzo łatwo możesz zginąć. Dobrym pomysłem jest pozbycie się najpierw mniej groźnych przeciwników, a później skupienie na samych trollach. Poszukiwane przez ciebie zioło możesz znaleźć w okolicach zamarzniętych jezior. Składnik ten znajdziesz między innymi na zachodnim brzegu stawu na środku mapy oraz przy niewielkim zbiorniku wodnym na południowym wschodzie. Kilka sztuk znajduje się także przy północno-wschodniej krawędzi lokacji.

Gdy już zdobędziesz oba składniki wróć do Haeferica (M1,2) i odbierz od niego antidotum. Wyjdź z budynki i porozmawiaj z Reyfaldem i daj mu lekarstwo. Zwiększysz swoją reputację w mieście, a jako nagrodę otrzymasz Złodziejski Chwyt (Pilferer's Grip) - ochronę rąk zwiększająca Zręczność i redukującą ograniczenia pancerza.
Alternatywne wybory:
Możesz po prostu powiedzieć Haeferic'owi, że Reyfald chce wykraść jego alkohol. Otrzymasz od niego 200 monet, ale zadanie zakończy się niepowodzeniem.
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- PoE The White March Part 1: Krzepa
- PoE The White March Part 1: Krzepa (Stalwart Village) mapa
- PoE The White March Part 1: Cudowna kropelka (A Lovely drop) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 1: Przysługa dla łowcy (The hunter's favour) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 1: Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) - zadanie główne
- PoE The White March Part 1: Ogrza matrona (The ogre matron) - zadanie główne
- PoE The White March Part 1: Żal warty zapamiętania (Regrets worth trading) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 1: Natrętny gość (Overstaying his welcome) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 1: Perła termalna (The thermal pearl) - zadanie poboczne
- PoE The White March Part 1: Pozostałe zadania poboczne w Krzepie
- PoE The White March Part 1: Krzepa
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)
gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?
W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?
W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.
W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).
@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D
A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.
świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !
W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
