Cudowna kropelka (A Lovely drop) - zadanie poboczne | Krzepa M1
Aktualizacja:
Cudowna kropelka (A Lovely drop) - zadanie poboczne
Zadanie to otrzymasz od Reyfalda, który stoi nieopodal Spoczynku Grefa (The Gref's Rest) (M1,2). Poprosi cię on o kradzież pewnego specjalnego trunku - fennlańskiego wina (Fennlan liquor). Znajduje się on podobno w karczmie i jest ukryty w piwnicy. Do jego zdobycia będziesz musiał wykazać się swoimi złodziejskimi zdolnościami.

Udaj się do karczmy, a następnie zejdź schodami w dół. Miejsce, którego poszukujesz znajduje się na górze pomieszczenia. Chronione jest ono przez szereg pułapek. Wybierz postać z największym poziomem skradania i w tym trybie powoli podejdź do półek z winem. Powinieneś zobaczyć pułapki na podłodze. Postaraj się je wszystkie rozbroić. Są one na 4 oraz 5 poziomie trudności. Interesujący cię alkohol znajduje się w pierwszej od lewej grupie butelek. Możesz przy okazji otworzyć skrzynię, znajdziesz w niej miksturę oraz 50 srebrnych monet.
Wróć teraz do Reyfalda. Za alkohol otrzymasz od niego 100 monet. Niestety, gdy wypije on wino, źle się poczuje. Idź do właściciela karczmy - Haeferica i zapytaj o butelkę, którą wykradłeś. Powie ci on, że specjalnie zatruł trunek. Niestety, przygotowanie antidotum nie będzie takie proste. Musisz udać się do rdzawego lasu (russetwood) i zdobyć rzeczną trzcinę oraz serce lodowego trolla.

Serce lodowego trolla znajdziesz na w zachodniej części rdzawego lasu (M2,3). Znajdować się tam będzie grupa trzech śnieżnych trolli oraz 3 towarzyszące im lagufaty. Zachowaj szczególną ostrożność podczas walki, gdyż bardzo łatwo możesz zginąć. Dobrym pomysłem jest pozbycie się najpierw mniej groźnych przeciwników, a później skupienie na samych trollach. Poszukiwane przez ciebie zioło możesz znaleźć w okolicach zamarzniętych jezior. Składnik ten znajdziesz między innymi na zachodnim brzegu stawu na środku mapy oraz przy niewielkim zbiorniku wodnym na południowym wschodzie. Kilka sztuk znajduje się także przy północno-wschodniej krawędzi lokacji.

Gdy już zdobędziesz oba składniki wróć do Haeferica (M1,2) i odbierz od niego antidotum. Wyjdź z budynki i porozmawiaj z Reyfaldem i daj mu lekarstwo. Zwiększysz swoją reputację w mieście, a jako nagrodę otrzymasz Złodziejski Chwyt (Pilferer's Grip) - ochronę rąk zwiększająca Zręczność i redukującą ograniczenia pancerza.
Alternatywne wybory:
Możesz po prostu powiedzieć Haeferic'owi, że Reyfald chce wykraść jego alkohol. Otrzymasz od niego 200 monet, ale zadanie zakończy się niepowodzeniem.
0
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Krzepa (Stalwart Village) M1
- Krzepa (Stalwart Village) M1 | Krzepa M1 | PoE The White March Part I
- Cudowna kropelka (A Lovely drop) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Przysługa dla łowcy (The hunter's favour) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) - zadanie główne | Krzepa M1
- Ogrza matrona (The ogre matron) - zadanie główne | Krzepa M1
- Żal warty zapamiętania (Regrets worth trading) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Natrętny gość (Overstaying his welcome) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Perła termalna (The thermal pearl) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Pozostałe zadania poboczne w Krzepie | Krzepa M1 | PoE The White March Part I
- Krzepa (Stalwart Village) M1
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Komentarze czytelników
taifang Chorąży
W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.
kwiść Generał
@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)
A.l.e.X Legend
świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !
AntyGimb Senator
A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.
zanonimizowany794081 Generał
@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D
Arni2015 Legionista
W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).
Eruanno Junior
W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.
magdolfik Junior
W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?
J.So Legionista
gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?
Sir Elton Chorąży
Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
