PoE White March Part I M11 - Odlewnia
PoE White March Part I M11 - Odlewnia
Magazyn
Ze skrzyni na górze zabierz adrową kulę, a ze stołu na dole klucz do zbrojowni (02).
Zbrojownia
Drzwi możesz otworzyć kluczem, który znajdziesz w magazynie (01) lub też posiadając 13 punktów mechaniki. Znajdziesz tutaj kilka dobrych elementów rynsztunku.
Pojemnik
Zabierz adrowy dysk.
Kula
Wciśnij najpierw Starą Vailię, następnie Żyjące Ziemie, a na końcu Rauatai. Otworzą się drzwi na dole.
Biała Kuźnia
Aby aktywować kuźnię zapoznaj się z opisem zadania "Biała Kuźnia"
Północny pokój
Ze skrzyni zabierz adrową kulę.
Wyjście do baterii Durgana.
Schody prowadzące do Kopalni.
Zamknięte drzwi - do ich otwarcia potrzebujesz 13 punktów mechaniki lub też odpowiedniego klucza (01).
Zamknięta skrzynia - poziom 10.
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Zamknięta skrzynia - poziom 6. Uważaj na pułapkę.
Ze skrzyni możesz zabrać adrową kulę.
Zamknięta skrzynia - poziom 9.
Stół - znajdziesz tutaj sztabę durgańskiego żelaza.
Pułapka na podłodze - poziom 5. Pojawi się po zabraniu adrowego dysku (03).
Pułapka na podłodze - poziom 5. Pojawi się dopiero po zabraniu adrowego dysku (03).
Skrzynia - w środku znajdziesz sztabę durgańskiego żelaza oraz adrową kulę.
Zamknięta skrzynia - poziom 4.
Zamknięta skrzynia - poziom 9.
Na stole znajdziesz dwie sztaby durgańskiego żelaza.

Odlewnia (The Foundry) M11 | Bateria Durgana M4 | PoE The White March Part I

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Odlewnia - opis i mapa podrzędnej lokacji

Odlewnia jest ostatnim, najniższym poziomem baterii Durgana. Spotkasz tutaj jeszcze silniejszych przeciwników, a pojedynek z obrońcami kuźni będzie jednym z trudniejszych w całym dodatku. Sama lokacja nie jest duża, jednak wypełniają ją dziesiątki skrzyń z cennymi przedmiotami, warto więc dokładnie się rozglądać. Jeśli chcesz sprawnie i szybko aktywować kuźnie, zapoznaj się z opisem zadania Biała Kuźnia (The White Forge).

Ważne miejsca w Odlewni

5. Biała Kuźnia (White Forge)

Aby aktywować kuźnię musisz odnaleźć adrowy dysk (adra disc) (M11,4) oraz dwie adrowe kule (adra sphere) (M11,6) (M11,1). Gdy zdobędziesz trzy przedmioty włóż je wszystkie do kuźni. Zostanie ona aktywowana, a ty będziesz musiał pokonać jej strażników.

Rodzaje przeciwników i potworów w Odlewni

Strażnik kuźni (Forge guardian) - Silny przeciwnik, który ożywa po aktywacji Białej Kuźni. Nie tylko posiada wysoką obronę i duży atak bezpośredni, ale także zadaje spore obrażenia od ognia. Warto przed pojedynkiem wyposażyć się w artefakty lub mikstury dodające odporność na ten żywioł.

Obrońcy baterii (Battery defenders)

Zgorzkniały duch (Bitter spirit)

Upiór (Wraith)

Cień (Shade)

Syrena baterii (Battery siren)

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-09-07
18:45

taifang Chorąży

W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.

Komentarz: taifang
2015-09-08
15:45

kwiść Generał

kwiść
👍

@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)

Komentarz: kwiść
2015-09-11
19:43

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !

Komentarz: A.l.e.X
2015-09-11
20:06

AntyGimb Senator

A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.

Komentarz: AntyGimb
2015-09-12
17:07

zanonimizowany794081 Generał

@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D

Komentarz: zanonimizowany794081
2015-09-18
18:07

Arni2015 Legionista

👍

W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).

Komentarz: Arni2015
2015-11-16
12:55

Eruanno Junior

W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.

Komentarz: Eruanno
2015-12-08
20:44

magdolfik Junior

W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?

Komentarz: magdolfik
2016-02-25
18:05

J.So Legionista

gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?

Komentarz: J.So
2016-03-28
13:35

Sir Elton Chorąży

Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)

Komentarz: Sir Elton

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl