Ze skrzyni na górze zabierz adrową kulę, a ze stołu na dole klucz do zbrojowni (02).
Drzwi możesz otworzyć kluczem, który znajdziesz w magazynie (01) lub też posiadając 13 punktów mechaniki. Znajdziesz tutaj kilka dobrych elementów rynsztunku.
Zabierz adrowy dysk.
Wciśnij najpierw Starą Vailię, następnie Żyjące Ziemie, a na końcu Rauatai. Otworzą się drzwi na dole.
Aby aktywować kuźnię zapoznaj się z opisem zadania "Biała Kuźnia"
Ze skrzyni zabierz adrową kulę.
Ze skrzyni możesz zabrać adrową kulę.
Odlewnia (The Foundry) M11 | Bateria Durgana M4 | PoE The White March Part I
Aktualizacja:
Odlewnia - opis i mapa podrzędnej lokacji
Odlewnia jest ostatnim, najniższym poziomem baterii Durgana. Spotkasz tutaj jeszcze silniejszych przeciwników, a pojedynek z obrońcami kuźni będzie jednym z trudniejszych w całym dodatku. Sama lokacja nie jest duża, jednak wypełniają ją dziesiątki skrzyń z cennymi przedmiotami, warto więc dokładnie się rozglądać. Jeśli chcesz sprawnie i szybko aktywować kuźnie, zapoznaj się z opisem zadania Biała Kuźnia (The White Forge).
Ważne miejsca w Odlewni
5. Biała Kuźnia (White Forge)
Aby aktywować kuźnię musisz odnaleźć adrowy dysk (adra disc) (M11,4) oraz dwie adrowe kule (adra sphere) (M11,6) (M11,1). Gdy zdobędziesz trzy przedmioty włóż je wszystkie do kuźni. Zostanie ona aktywowana, a ty będziesz musiał pokonać jej strażników.
Rodzaje przeciwników i potworów w Odlewni
Strażnik kuźni (Forge guardian) - Silny przeciwnik, który ożywa po aktywacji Białej Kuźni. Nie tylko posiada wysoką obronę i duży atak bezpośredni, ale także zadaje spore obrażenia od ognia. Warto przed pojedynkiem wyposażyć się w artefakty lub mikstury dodające odporność na ten żywioł.
Obrońcy baterii (Battery defenders)
Zgorzkniały duch (Bitter spirit)
Upiór (Wraith)
Cień (Shade)
Syrena baterii (Battery siren)
0
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Bateria Durgana (Durgan's Battery) M4
- Bateria Durgana (Durgan's Battery) M4 | Bateria Durgana M4
- Chata Galvino (Galvino's Cabin) M7 | Bateria Durgana M4
- Warsztat Galvino (Galvino's Workshop) M8 | Bateria Durgana M4
- Wielka Sala (The Great Hall) M9 | Bateria Durgana M4
- Kopalnie (The Mines) M10 | Bateria Durgana M4 | PoE The White March Part I
- Odlewnia (The Foundry) M11 | Bateria Durgana M4 | PoE The White March Part I
- Biała Kuźnia (The White Forge) - zadanie główne | Bateria Durgana M4
- Zadania poboczne w Baterii Durgana | Bateria Durgana M4
- Bateria Durgana (Durgan's Battery) M4
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Komentarze czytelników
taifang Chorąży
W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.
kwiść Generał
@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)
A.l.e.X Legend
świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !
AntyGimb Senator
A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.
zanonimizowany794081 Generał
@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D
Arni2015 Legionista
W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).
Eruanno Junior
W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.
magdolfik Junior
W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?
J.So Legionista
gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?
Sir Elton Chorąży
Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
