Na półce z książkami w lewej części pomieszczenia znajdziesz Klucz do gabinetu Galvino (5).
Możesz ją tworzyć posiadając 10 mechaniki lub też odnajdując Klucz do celi (4).
Użyj dźwigni w lewej, górnej części pomieszczenia, a następnie tej całkowicie po lewej stronie. Pojawi się Baelsyr, duch którego musisz pokonać. Z pojemnika zabierz następnie pistolet Srogobij.
Z skrzyni w rogu znajdziesz klucz do celi (2).
Porozmawiaj z Galvino na temat wejścia do Baterii Durgana - zadanie "Samotnik z Białej Marchii". Po rozmowie otrzymasz od niego zadanie poboczne "Pokuta rybaka".
Możesz tutaj także przyłączyć do drużyny Diablicę z Caroc. Będziesz musiał jednak zapłacić 700 sztuk złota lub posiadać percepcję na poziomie 12.
PoE The White March Part 1: Warsztat Galvino (Galvino's Workshop)
Aktualizacja:
Warsztat Galvino - opis i mapa podrzędnej lokacji
Warsztat Galvino (Galvino's workshop) jest lokacją podrzędną w stosunku do baterii Durgana, a droga do niego prowadzi przez małą lokację chata Galvino (Galvino's cabin). Warsztat jest dosyć dużym zespołem korytarzy oraz pomieszczeń wypełnionych wrogimi nam konstruktami oraz pułapkami. Na końcu drogi spotkamy Galvino - ekscentrycznego animantę od lat żyjącego w cieniu twierdzy krasnoludów. Wykonasz tutaj jedno z głównych zadań - samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) oraz przyłączysz do drużyny Diablicę z Caroc (Devil of Caroc).
Ważne miejsca w Warsztacie Galvino
2. Cela
Aby dostać się do środka potrzebować będziesz 10 punktów Mechaniki lub odpowiedni klucz. Znajduje się on w skrzyni w Zbrojowni (M8,4).
W środku pomieszczenia znajdziesz uszkodzony kontrukt (broken construct). Możesz dać mu 500 sztuk złota, zostawi cię wtedy w spokoju. Gdy przekonasz go aby opuścił pomieszczenie po chwili wybuchnie. Możesz także go zaatakować, jest on dosyć słabym przeciwnikiem. W żadnym z wymienionych przypadków nic nie zyskasz.
3. Laboratorium
W pomieszczeniu znajdziesz pojemnik z duszą oraz kilka dźwigni. Najpierw użyj tej w górnej, lewej części laboratorium, a następnie tej po lewej, przy samym pojemniku. Pojawi się duch Baelsyr, którego będziesz musiał pokonać. Najlepiej wycofać się całą drużyną na jakąś odległość i wyciągnąć go na otwartą przestrzeń, aby każda z naszych postaci mogła atakować i nie blokowała pozostałych. Gdy go pokonasz z pojemnika możesz zabrać dobry pistolet - Srogobij (Fellstroke).
5. Gabinet Galvino
Do gabinetu Galvino dostaniemy się tylko jeśli posiadamy odpowiedni klucz. Znajduje się on na półce z książkami w jadalni (M8,1). Po otwarciu drzwi automatycznie rozpocznie się rozmowa. Niezależnie od naszych wyborów potoczy się tak samo.
Od Galvino otrzymasz zadanie poboczne Pokuta rybaka (The fisherman's penance), a także będziesz mógł przyłączyć do swojej drużyny Diablicę z Caroc (Devil of Caroc). Aby to jednak zrobić będziesz musiał zapłacić 700 sztuk złota lub posiadać Percepcję na poziomie 12.
Zadania do odblokowania w Warsztacie Galvino
Zadanie poboczne: Pokuta rybaka (The fisherman's penance) - Porozmawiaj z Galvino (M8,5);
Zadanie poboczne: Ten, który uciekł (The one that got away) - Przyłącz Diablicę z Caroc (Devil of Caroc) do drużyny (M8,5);
Ważne postacie niezależne w Warsztacie Galvino
Galvino (M8,5) - Animanta, które może pomóc ci w dostaniu się do twierdzy krasnoludów;
Diablica z Caroc (Devil of Caroc) (M8,5) - Dusza zabójczyni zamknięta w mechanicznym ciele. Może dołączyć do twojej drużyny;
Rodzaje przeciwników i potworów w Warsztacie Galvino
Cielesny konstrukt (Flesh Construct)
Niestabilny konstrukt (Unstable construct)
Żelazny konstrukt (Iron construct)
Baelsyr
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- PoE The White March Part 1: Bateria Durgana
- PoE The White March Part 1: Bateria Durgana (Durgan's Battery) mapa
- PoE The White March Part 1: Chata Galvino (Galvino's Cabin)
- PoE The White March Part 1: Warsztat Galvino (Galvino's Workshop)
- PoE The White March Part 1: Wielka Sala (The Great Hall)
- PoE The White March Part 1: Kopalnie (The Mines)
- PoE The White March Part 1: Odlewnia (The Foundry)
- PoE The White March Part 1: Biała Kuźnia (The White Forge) - zadanie główne
- PoE The White March Part 1: Zadania poboczne w Baterii Durgana
- PoE The White March Part 1: Bateria Durgana
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)
gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?
W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?
W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.
W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).
@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D
A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.
świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !
W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
