Na półce z książkami w lewej części pomieszczenia znajdziesz Klucz do gabinetu Galvino (5).
Możesz ją tworzyć posiadając 10 mechaniki lub też odnajdując Klucz do celi (4).
Użyj dźwigni w lewej, górnej części pomieszczenia, a następnie tej całkowicie po lewej stronie. Pojawi się Baelsyr, duch którego musisz pokonać. Z pojemnika zabierz następnie pistolet Srogobij.
Z skrzyni w rogu znajdziesz klucz do celi (2).
Porozmawiaj z Galvino na temat wejścia do Baterii Durgana - zadanie "Samotnik z Białej Marchii". Po rozmowie otrzymasz od niego zadanie poboczne "Pokuta rybaka".
Możesz tutaj także przyłączyć do drużyny Diablicę z Caroc. Będziesz musiał jednak zapłacić 700 sztuk złota lub posiadać percepcję na poziomie 12.
Warsztat Galvino (Galvino's Workshop) M8 | Bateria Durgana M4
Aktualizacja:
Warsztat Galvino - opis i mapa podrzędnej lokacji
Warsztat Galvino (Galvino's workshop) jest lokacją podrzędną w stosunku do baterii Durgana, a droga do niego prowadzi przez małą lokację chata Galvino (Galvino's cabin). Warsztat jest dosyć dużym zespołem korytarzy oraz pomieszczeń wypełnionych wrogimi nam konstruktami oraz pułapkami. Na końcu drogi spotkamy Galvino - ekscentrycznego animantę od lat żyjącego w cieniu twierdzy krasnoludów. Wykonasz tutaj jedno z głównych zadań - samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) oraz przyłączysz do drużyny Diablicę z Caroc (Devil of Caroc).
Ważne miejsca w Warsztacie Galvino
2. Cela
Aby dostać się do środka potrzebować będziesz 10 punktów Mechaniki lub odpowiedni klucz. Znajduje się on w skrzyni w Zbrojowni (M8,4).
W środku pomieszczenia znajdziesz uszkodzony kontrukt (broken construct). Możesz dać mu 500 sztuk złota, zostawi cię wtedy w spokoju. Gdy przekonasz go aby opuścił pomieszczenie po chwili wybuchnie. Możesz także go zaatakować, jest on dosyć słabym przeciwnikiem. W żadnym z wymienionych przypadków nic nie zyskasz.
3. Laboratorium
W pomieszczeniu znajdziesz pojemnik z duszą oraz kilka dźwigni. Najpierw użyj tej w górnej, lewej części laboratorium, a następnie tej po lewej, przy samym pojemniku. Pojawi się duch Baelsyr, którego będziesz musiał pokonać. Najlepiej wycofać się całą drużyną na jakąś odległość i wyciągnąć go na otwartą przestrzeń, aby każda z naszych postaci mogła atakować i nie blokowała pozostałych. Gdy go pokonasz z pojemnika możesz zabrać dobry pistolet - Srogobij (Fellstroke).
5. Gabinet Galvino
Do gabinetu Galvino dostaniemy się tylko jeśli posiadamy odpowiedni klucz. Znajduje się on na półce z książkami w jadalni (M8,1). Po otwarciu drzwi automatycznie rozpocznie się rozmowa. Niezależnie od naszych wyborów potoczy się tak samo.
Od Galvino otrzymasz zadanie poboczne Pokuta rybaka (The fisherman's penance), a także będziesz mógł przyłączyć do swojej drużyny Diablicę z Caroc (Devil of Caroc). Aby to jednak zrobić będziesz musiał zapłacić 700 sztuk złota lub posiadać Percepcję na poziomie 12.
Zadania do odblokowania w Warsztacie Galvino
Zadanie poboczne: Pokuta rybaka (The fisherman's penance) - Porozmawiaj z Galvino (M8,5);
Zadanie poboczne: Ten, który uciekł (The one that got away) - Przyłącz Diablicę z Caroc (Devil of Caroc) do drużyny (M8,5);
Ważne postacie niezależne w Warsztacie Galvino
Galvino (M8,5) - Animanta, które może pomóc ci w dostaniu się do twierdzy krasnoludów;
Diablica z Caroc (Devil of Caroc) (M8,5) - Dusza zabójczyni zamknięta w mechanicznym ciele. Może dołączyć do twojej drużyny;
Rodzaje przeciwników i potworów w Warsztacie Galvino
Cielesny konstrukt (Flesh Construct)
Niestabilny konstrukt (Unstable construct)
Żelazny konstrukt (Iron construct)
Baelsyr
0
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Bateria Durgana (Durgan's Battery) M4
- Bateria Durgana (Durgan's Battery) M4 | Bateria Durgana M4
- Chata Galvino (Galvino's Cabin) M7 | Bateria Durgana M4
- Warsztat Galvino (Galvino's Workshop) M8 | Bateria Durgana M4
- Wielka Sala (The Great Hall) M9 | Bateria Durgana M4
- Kopalnie (The Mines) M10 | Bateria Durgana M4 | PoE The White March Part I
- Odlewnia (The Foundry) M11 | Bateria Durgana M4 | PoE The White March Part I
- Biała Kuźnia (The White Forge) - zadanie główne | Bateria Durgana M4
- Zadania poboczne w Baterii Durgana | Bateria Durgana M4
- Bateria Durgana (Durgan's Battery) M4
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Komentarze czytelników
taifang Chorąży
W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.
kwiść Generał
@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)
A.l.e.X Legend
świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !
AntyGimb Senator
A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.
zanonimizowany794081 Generał
@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D
Arni2015 Legionista
W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).
Eruanno Junior
W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.
magdolfik Junior
W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?
J.So Legionista
gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?
Sir Elton Chorąży
Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
