PoE White March Part I M8 - Warsztat Galvino
PoE White March Part I M8 - Warsztat Galvino
Jadalnia
Na półce z książkami w lewej części pomieszczenia znajdziesz Klucz do gabinetu Galvino (5).
Cela
Możesz ją tworzyć posiadając 10 mechaniki lub też odnajdując Klucz do celi (4).
Laboratorium
Użyj dźwigni w lewej, górnej części pomieszczenia, a następnie tej całkowicie po lewej stronie. Pojawi się Baelsyr, duch którego musisz pokonać. Z pojemnika zabierz następnie pistolet Srogobij.
Zbrojownia
Z skrzyni w rogu znajdziesz klucz do celi (2).
Gabinet Galvino
Porozmawiaj z Galvino na temat wejścia do Baterii Durgana - zadanie "Samotnik z Białej Marchii". Po rozmowie otrzymasz od niego zadanie poboczne "Pokuta rybaka".
Możesz tutaj także przyłączyć do drużyny Diablicę z Caroc. Będziesz musiał jednak zapłacić 700 sztuk złota lub posiadać percepcję na poziomie 12.
Drabina do Chaty Galvino
Pułapka na podłodze - poziom 8.
Pułapka na podłodze - poziom 8.
Pułapka w skrzyni - poziom 5.
Pułapka na podłodze - poziom 7.
Przełącznik na ścianie - wymagany tryb skradania.
Pułapka na podłodze - nie może zostać wykryta.
Zamknięta skrzynia - poziom 5.
Zamknięta szuflada - poziom 10.
Pułapka na półce - poziom 5.
Pułapka na podłodze.
Pułapka na podłodze - poziom 8.
Pułapka na podłodze - poziom 9.
Pułapka na podłodze.
Pułapka na podłodze - poziom 9.
Zamknięta skrzynka - poziom 1.
Zamknięte drzwi - poziom 10. Możesz też odszukać odpowiedni klucz (4).
Dźwignia przesuwająca ścianę.
Pułapka na podłodze - poziom 8.
Pułapka na podłodze.
Dźwignia otwierające ukrytą ścianę.
Zamknięte drzwi - możesz je otworzyć za pomocą klucza do warsztaty (1).

Warsztat Galvino (Galvino's Workshop) M8 | Bateria Durgana M4

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Warsztat Galvino - opis i mapa podrzędnej lokacji

Warsztat Galvino (Galvino's workshop) jest lokacją podrzędną w stosunku do baterii Durgana, a droga do niego prowadzi przez małą lokację chata Galvino (Galvino's cabin). Warsztat jest dosyć dużym zespołem korytarzy oraz pomieszczeń wypełnionych wrogimi nam konstruktami oraz pułapkami. Na końcu drogi spotkamy Galvino - ekscentrycznego animantę od lat żyjącego w cieniu twierdzy krasnoludów. Wykonasz tutaj jedno z głównych zadań - samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) oraz przyłączysz do drużyny Diablicę z Caroc (Devil of Caroc).

Ważne miejsca w Warsztacie Galvino

2. Cela

Aby dostać się do środka potrzebować będziesz 10 punktów Mechaniki lub odpowiedni klucz. Znajduje się on w skrzyni w Zbrojowni (M8,4).

W środku pomieszczenia znajdziesz uszkodzony kontrukt (broken construct). Możesz dać mu 500 sztuk złota, zostawi cię wtedy w spokoju. Gdy przekonasz go aby opuścił pomieszczenie po chwili wybuchnie. Możesz także go zaatakować, jest on dosyć słabym przeciwnikiem. W żadnym z wymienionych przypadków nic nie zyskasz.

3. Laboratorium

W pomieszczeniu znajdziesz pojemnik z duszą oraz kilka dźwigni. Najpierw użyj tej w górnej, lewej części laboratorium, a następnie tej po lewej, przy samym pojemniku. Pojawi się duch Baelsyr, którego będziesz musiał pokonać. Najlepiej wycofać się całą drużyną na jakąś odległość i wyciągnąć go na otwartą przestrzeń, aby każda z naszych postaci mogła atakować i nie blokowała pozostałych. Gdy go pokonasz z pojemnika możesz zabrać dobry pistolet - Srogobij (Fellstroke).

5. Gabinet Galvino

Do gabinetu Galvino dostaniemy się tylko jeśli posiadamy odpowiedni klucz. Znajduje się on na półce z książkami w jadalni (M8,1). Po otwarciu drzwi automatycznie rozpocznie się rozmowa. Niezależnie od naszych wyborów potoczy się tak samo.

Od Galvino otrzymasz zadanie poboczne Pokuta rybaka (The fisherman's penance), a także będziesz mógł przyłączyć do swojej drużyny Diablicę z Caroc (Devil of Caroc). Aby to jednak zrobić będziesz musiał zapłacić 700 sztuk złota lub posiadać Percepcję na poziomie 12.

Zadania do odblokowania w Warsztacie Galvino

Zadanie poboczne: Pokuta rybaka (The fisherman's penance) - Porozmawiaj z Galvino (M8,5);

Zadanie poboczne: Ten, który uciekł (The one that got away) - Przyłącz Diablicę z Caroc (Devil of Caroc) do drużyny (M8,5);

Ważne postacie niezależne w Warsztacie Galvino

Galvino (M8,5) - Animanta, które może pomóc ci w dostaniu się do twierdzy krasnoludów;

Diablica z Caroc (Devil of Caroc) (M8,5) - Dusza zabójczyni zamknięta w mechanicznym ciele. Może dołączyć do twojej drużyny;

Rodzaje przeciwników i potworów w Warsztacie Galvino

Cielesny konstrukt (Flesh Construct)

Niestabilny konstrukt (Unstable construct)

Żelazny konstrukt (Iron construct)

Baelsyr

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-09-07
18:45

taifang Chorąży

W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.

Komentarz: taifang
2015-09-08
15:45

kwiść Generał

kwiść
👍

@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)

Komentarz: kwiść
2015-09-11
19:43

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !

Komentarz: A.l.e.X
2015-09-11
20:06

AntyGimb Senator

A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.

Komentarz: AntyGimb
2015-09-12
17:07

zanonimizowany794081 Generał

@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D

Komentarz: zanonimizowany794081
2015-09-18
18:07

Arni2015 Legionista

👍

W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).

Komentarz: Arni2015
2015-11-16
12:55

Eruanno Junior

W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.

Komentarz: Eruanno
2015-12-08
20:44

magdolfik Junior

W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?

Komentarz: magdolfik
2016-02-25
18:05

J.So Legionista

gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?

Komentarz: J.So
2016-03-28
13:35

Sir Elton Chorąży

Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)

Komentarz: Sir Elton

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl