PoE White March Part I M4 - Bateria Durgana
PoE White March Part I M4 - Bateria Durgana
Obóz Taragaera
Z Taragaerem możesz pohandlować, posiada on materiały obozowe oraz uzbrojenie.
Chata Galvino
Z budynku tym znajduje się wejście do Warsztaty Galvino (M8). Możesz tam wykonać lub przyjąć zadania: "Samotnik z Białej Marchii", "Pokuta rybaka" oraz "Ten, który uciekł".
Grupa najemników
Grupa kilku najemników z Urthalem na czele. Zaatakują cię automatycznie. Uważaj na magów. Zabierz z ciała Urthala bardzo dobry miecz dwuręczny.
Grota
Zabij wszystkich przeciwników, z północnej ściany zabierz klejnoty z białej adry - zadanie poboczne "Cenne instrumenty".
Karawana
Zabij grupę lagufatów, pozabieraj ze skrzyń artefakty - zadanie poboczne "Solidny ładunek".
Szczelina
Jeśli posiadasz linę z kotwiczką możesz wyciągnąć ze szczeliny mieszkańca wioski. Warunkiem pełnego sukcesu jest posiadanie 18 punktów Kondycji. Od uratowanego otrzymasz 300 sztuk złota.
Obóz Meztli
Pokonaj Meztlę i jej drużynę - zadanie poboczne "Zlecenie: Meztla".
Strażnica baterii
Na górze znajdziesz bardzo dobry łuk. Będziesz mógł z niego skorzystać jeśli posiadasz srebrną strzałę, którą trzeba było wyciągnąć z ciała wilka w lokacji rdzawy las (M2,1). Oba przedmioty połączą się i powstanie łuk Burzowiec.
Zamknięte drzwi
Aby wejść do środka musisz wykonać czynności opisane w zadaniu "Bateria Durgana".
Droga do rdzawego lasu.
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Grota
Zabij wszystkich przeciwników, z północnej ściany zabierz klejnoty z białej adry - zadanie poboczne "Cenne instrumenty".
Zamknięta skrzynia - poziom 8.
Zamknięta skrzynia - poziom 9. Uważaj na pułapkę.
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Zamknięta skrzynia - poziom 5.

Bateria Durgana (Durgan's Battery) M4 | Bateria Durgana M4

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Bateria Durgana - opis i mapa lokacji

Powyższa mapa przedstawia baterię Durgana (Durgan's battery), lokację położoną na północ od wioski Krzepa. Jest to jedna z najważniejszych lokacji dodatku Biała Marchia (White March), gdyż to tutaj swoje miejsce ma większość zadań z głównego wątku fabularnego. Aby dowiedzieć się jak dokładnie wejść do twierdzy krasnoludów zapoznaj się z opisem zadania bateria Durgana (Durgan's battery). Znajdziesz tutaj także kilka grup silniejszych przeciwników oraz wykonasz kilka zadań pobocznych. Nie zapomnij także zajrzeć do Warsztatu Galvino, gdzie możesz przyjąć nowego towarzysza do swojej drużyny.

Ważne miejsca w Baterii Durgana

2. Chata Galvino (Galvino's cabin)

Ten niewielki budynek prowadzi do sporego warsztatu Galvino (M8). Pełen jest on wrogo nastawionych konstruktów. Wykonasz tam jedno z zadań głównych - Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March). Od Galvino otrzymasz dodatkowo zadanie Pokuta rybaka (The fisherman's penance).

Gdy już spotkasz Galvino będziesz mógł dołączyć do swojej drużyny Diablicę z Caroc (Devil of Caroc).

8. Strażnica baterii (Battery watchtower)

Gdy wejdziesz na górę znajdziesz bardo dobry łuk. Sam w sobie nie będzie on jednak użyteczny. Musisz jeszcze odnaleźć drugą jego część. Znajdziesz ją w rdzawym lesie w ciele rannego wilka (M2,1). Gdy już zdobędziesz oba przedmioty połączą się one w łuk Burzowiec (Stormcaller).

Rodzaje przeciwników i potworów w Baterii Durgana

Jeleń (Stag) - Słaby przeciwnik, który nie zaatakuje cię póki nie podejdziesz naprawdę blisko.

Zgorzkniały duch (Bitter spirit)

Zguba lodu (Ice blight)

Lodowy troll (Ice troll)

Lodowy żuk (Ice beetle)

Mroźny szlam (Frost ooze)

Ogr z urwiska (Crag ogre)

Ogr z urwiska - pieśniarz (Crag ogre chanter)

Ogr z urwiska - kanonier (Crag ogre cannoneer)

Zimowy wilk (Winter wolf)

Lagufat (Lagufaeth)

Lagufat dowódca (Lagufaeth redfin)

Inne ważne informacje związane z Baterią Durgana

Pierwszym krokiem w baterii Durgana powinno być udanie się do chaty Galvino (M4,2) i przyłączenie do drużyny Diablicy z Caroc (Devil of Caroc). Jest to niezwykle ciekawa, ale także i przydatna postać.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-09-07
18:45

taifang Chorąży

W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.

Komentarz: taifang
2015-09-08
15:45

kwiść Generał

kwiść
👍

@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)

Komentarz: kwiść
2015-09-11
19:43

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !

Komentarz: A.l.e.X
2015-09-11
20:06

AntyGimb Senator

A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.

Komentarz: AntyGimb
2015-09-12
17:07

zanonimizowany794081 Generał

@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D

Komentarz: zanonimizowany794081
2015-09-18
18:07

Arni2015 Legionista

👍

W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).

Komentarz: Arni2015
2015-11-16
12:55

Eruanno Junior

W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.

Komentarz: Eruanno
2015-12-08
20:44

magdolfik Junior

W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?

Komentarz: magdolfik
2016-02-25
18:05

J.So Legionista

gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?

Komentarz: J.So
2016-03-28
13:35

Sir Elton Chorąży

Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)

Komentarz: Sir Elton

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl