Świat gry Pillars of Eternity The White March Part I
Aktualizacja:
Świat gry

Świat gry dodatku White March do gry Pillars of Eternity został podzielony na dwie główne części. Pierwsza z nich, największa i najważniejsza stanowi całkowicie osobną mapę do której uzyskujemy dostęp. Znajduje się w niej kilkanaście mniej lub większych lokacji, w których wykonać możemy kilka zadań głównych oraz około 15 zadań pobocznych. Najważniejszymi lokacjami w Białej Marchii są:
Krzepa (Stalwart Village) (M1) - Największa i jedyna osada w Białej Marchii. Większość zadań pobocznych przyjmiesz właśnie tutaj. Niestety, w wiosce przebywa tylko jeden kupiec, tak więc dostęp do wyposażenia będziesz mieć bardzo ograniczony. W momencie pierwszego wejścia do osady jest ona atakowana przez klan ogrów. Warto więc abyś przed przyjściem tutaj awansował drużynę na co najmniej 7-8 poziom doświadczenia.
Rdzawy las (Russetwood) (M2) - Jest to lokacja na zachód od Krzepy. Spotkasz tutaj dosyć silnych przeciwników, w tym ogry oraz lodowe trolle. W rdzawym lesie możesz wykonać kilka zadań przyjętych jeszcze w wiosce. W północno-zachodniej części mapy znajduje się wejście do dwóch lokacji podrzędnych - Górnej Pieczary Szepczących Płomieni (Flames-That-Whisper Upper Cavern) (M5) oraz Dolnej Pieczary Szepczących Płomieni (Flames-That-Whisper Lower Cavern) (M6). Aby spokojnie poradzić sobie z napotykanymi przeciwnikami warto aby twoja drużyna była na poziomie 10-11.
Długie wodospady (Longwatch Falls) (M3) - Niewielka, ale za to wypełniona przeciwnikami lokacja na wschód od Krzepy. Przeciwnicy są tutaj dosyć silni oraz występują w dużych grupach. Abyś nie musiał martwić się o ich życie warto aby mieli co najmniej 11-12 poziom doświadczenia.
Bateria Durgana (Durgan's Battery) (M4) - Jest to najważniejsza lokacja z dodatku White March, to właśnie tutaj znajduje się wejście do twierdzy krasnoludów. Przeciwnicy prezentują podobny poziom jak w rdzawym lesie, jednak jest ich troszkę mniej. Niestety, w samej baterii spotkasz dużo silniejszych wrogów, warto więc dysponować drużyną na co najmniej 12 poziomie doświadczenia. W północno wschodniej części lokacji, w niewielkim domku, znajduje się wejście do dwóch lokacji podrzędnych - Chaty Galvino (Galvino's Cabin) (M7) oraz Warsztatu Galvino (Galvino's Workshop) (M8). Dodatkowe trzy lokacje podrzędne, Wielka Sala (The Great Hall) (M9), Kopalnie (The Mines) (M10) oraz Odlewnia (The Foundry) (M11) znajduje się w północno-zachodniej części mapy.

Dodatek White March dodaje nam jeszcze jedną lokację na północny wschód od twierdzy Caed Nua, a mianowicie Urwiska Crägholdt (Crägholdt Bluffs) (M12). Jest to lokacja, w której spotkasz najsilniejszych przeciwników w całej grze, tak więc warto przed rozpoczęciem eksploracji awansować drużynę na mniej więcej 13-14 poziom. W północno-wschodniej części mapy znajduje się wejście do lokacji podrzędnej Crägholdt (M13), gdzie spotkasz potężnego maga Concelhauta.
0
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
- Poradnik do gry - O poradniku
- Nowi towarzysze w Pillars of Eternity The White March Part I
- Spis wszystkich zadań głównych i pobocznych w PoE The White March Part I
- Świat gry Pillars of Eternity The White March Part I
- Walka z Górskim Smokiem w Pillars of Eternity The White March Part I
- Rozpoczęcie przygody
- Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Komentarze czytelników
taifang Chorąży
W mini zadaniu z rannym wilkiem, aby wyciągnąć strzałę nie wystarczy spełnienie jednego z czterech warunków podanych w poradniku. Dodatkowo choć jedna postać w drużynie musi mieć przynajmniej 7 punktów przetrwania (nie musi to być nasza postać). Inaczej wilk się nie uspokoi i zaatakuje.
kwiść Generał
@taifang
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawimy to wraz z kolejną aktualizacją :)
A.l.e.X Legend
świetny dodatek rozłożyłem go na części, czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie z Białą Marchią !
AntyGimb Senator
A.l.e.X widzę, że jesteś najnormalniejszym graczem na tej stronie i jednym z niewielu tutaj którzy znają się na grach.
zanonimizowany794081 Generał
@up - no przynajmniej on bo na pewno nie ty - ani się nie znasz a już o normalności .... cóż nie ma co się nabijać z chorób :D
Arni2015 Legionista
W płonącym domu w Krzepie można uratować jednocześnie oboje ofiar , i kobietę i mężczyznę. Trzeba mieć w drużynie kogoś posiadającego 18 zręczności (ominie spadającą płonącą belkę), 5 przetrwania (oraz łom, 12 kondycji, 10 mocy, 4 atletyki) i jedno z trzech zaklęć wymienionych w poradniku (najpierw ratujemy zaklęciem mężczyznę).
Eruanno Junior
W zadaniu Samotnik z Białej Marchii nie musimy przebudzać akurat Taeny. Możemy spróbować przebudzić Owynne, sprzątaczkę ze Spoczynku Grefa.
magdolfik Junior
W czwartym pytaniu mam tylko 3 podpowiedzi. W czym tkwi problem?
J.So Legionista
gdzie można znaleźć inne, poza mieczem Szary Śpiący, przedmioty do przypisania? czy może to jedyny taki przedmiot?
Sir Elton Chorąży
Jeszcze jedna uwaga przy końcu nie trzeba poświęcać towarzysza, żeby się uratować. Trzeba samemu zaryzykować i przy kondycji 19 i wyższej na końcu sekwencji paragrafowej wypływa się żywym a drużyna jest w komplecie. Tak więc achlechluchja i od przodu!!!! - mówię o 2 części dodatku :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
