Złoty Żółw (3) | 10 - Jajo Wielkiego Ducha
Aktualizacja:
Złoty Żółw cz. 3
Kiedy Tanama przyprowadzi Morgane pod Żółwią Komnatę, okaże się, że dostać się do niej wcale nie jest tak prosto. Wejście jest zamknięte, a zawiaduje nim specjalny panel na żółwim ołtarzu po prawej.

Obadaj go (ikonka dłoni), a Tanama przetłumaczy Morgane wyryty na nim tekst. Pojawi się minigierka ("Żółwia łamigłówka"), rozwiązanie której spowoduje otwarcie drzwi do Żółwiej Komnaty.

Podpowiedzią są słowa Tanamy, które Morgane usłyszała przed chwilą: "stabilne filary ze skorup" to wskazówka, że żółwie skorupy muszą zostać ustawione jedna na drugiej, ale tylko mniejsza na większej. Najpierw pod "niebiańskim znakiem", czyli gwiazdą. Potem pod "deszczem", czyli symbolem trzech błyskawic, na końcu pod "żółwiem", czyli środkowym symbolem. Każdy z nich, po ustawieniu pod nim wieży w prawidłowej kolejności, zapala się seledynowym światłem. Skorupy możesz przenosić w puste miejsca. Układankę trzeba skończyć przed upływem limitu czasu.

A zatem, najpierw budujesz wieżę z żółwich skorup z prawej strony. By tego dokonać, wykonaj następujące ruchy:
- ustaw najmniejszą skorupę na średniej (pośrodku);
- postaw największą skorupę po prawej;
- postaw najmniejszą skorupę po lewej;
- ustaw średnią skorupę na największej (po prawej);
- ustaw najmniejszą skorupę na średniej (po prawej).

Kolejną wieżę stawiasz z lewej strony. W tym celu:
- postaw najmniejszą skorupę po lewej;
- postaw średnią skorupę pośrodku;
- ustaw najmniejszą skorupę na średniej (pośrodku);
- postaw największą skorupę po lewej;
- postaw najmniejszą skorupę po prawej;
- ustaw średnią skorupę na największej (po lewej);
- ustaw najmniejszą skorupę na średniej (po lewej).

Ostatnią wieżę konstruujesz pośrodku. Aby się to powiodło, wykonaj następujące ruchy:
- postaw najmniejszą skorupę pośrodku;
- postaw średnią skorupę po prawej;
- ustaw najmniejszą skorupę na średniej (po prawej);
- postaw największą skorupę pośrodku;
- postaw najmniejszą skorupę po lewej;
- ustaw średnią skorupę na największej (pośrodku);
- ustaw najmniejszą skorupę na średniej (pośrodku).

Wejście do Żółwiej Komnaty stanie otworem. Oczywiście idź tam.

Porozmawiaj ze Złotym Żółwiem, okaże się, że jest chory i jego żywot już się kończy. Jeśli chcesz, możesz pokazać mu żółwie jajo otrzymane od Bobby'ego.

Obadaj też dziwne urządzenie (po lewej) oraz Strefę Mroku w głębi komnaty (na wprost). Następnie znów porozmawiaj z żółwiem. Dowiesz się, że owo urządzenie to starożytny inkubator, niezbędny do wylęgnięcia się jaja Wielkiego Ducha, czyli kolejnego Złotego Żółwia. Niestety, jajo zostało skradzione przez zdradzieckiego szamana Żółwiej Wioski, to jest Babę Careya.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.