Senna mucha | 6 - Wyspa Tannera

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Senna mucha

Opuściwszy zwodzony most, dostaniesz się pod kamienne drzwi, przy których rośnie czerwona roślina i lata dziwna mucha - Senna mucha - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Opuściwszy zwodzony most, dostaniesz się pod kamienne drzwi, przy których rośnie czerwona roślina i lata dziwna mucha. Oczywiście to ta, o której wspominał Diego i którą Morgane widziała w książce.

Musisz ją złapać - Senna mucha - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Musisz ją złapać. By się dowiedzieć, jaka powinna być przynęta, udaj się pod klif, a stamtąd na Uroczą Pannę. Pogadaj z trzymającym się za głowę Diego, dowiesz się, że muchę przyciąga krew i zdobędziesz zakrwawiony bandaż pirata. Wetknij go do pustej butelki - pułapka na muchę gotowa.

Opuść statek i przenieś się pod pomnik Carmine, czyli miejsce, w którym lata mucha - Senna mucha - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Opuść statek i przenieś się pod pomnik Carmine, czyli miejsce, w którym lata mucha. Złap ją do butelki-pułapki.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl