Senna mucha | 6 - Wyspa Tannera
Aktualizacja:
Senna mucha

Opuściwszy zwodzony most, dostaniesz się pod kamienne drzwi, przy których rośnie czerwona roślina i lata dziwna mucha. Oczywiście to ta, o której wspominał Diego i którą Morgane widziała w książce.

Musisz ją złapać. By się dowiedzieć, jaka powinna być przynęta, udaj się pod klif, a stamtąd na Uroczą Pannę. Pogadaj z trzymającym się za głowę Diego, dowiesz się, że muchę przyciąga krew i zdobędziesz zakrwawiony bandaż pirata. Wetknij go do pustej butelki - pułapka na muchę gotowa.

Opuść statek i przenieś się pod pomnik Carmine, czyli miejsce, w którym lata mucha. Złap ją do butelki-pułapki.
0
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- 6 - Wyspa Tannera
- Wyspa Tannera (1) | 6 - Wyspa Tannera
- Przykre wspomnienia (1) | 6 - Wyspa Tannera
- Wyspa Tannera (2) | 6 - Wyspa Tannera
- Napraw most | 6 - Wyspa Tannera
- Rozpal ognisko | 6 - Wyspa Tannera
- Prawdziwy posiłek | 6 - Wyspa Tannera
- Napraw most zwodzony | 6 - Wyspa Tannera
- Obudź Diego | 6 - Wyspa Tannera
- Senna mucha | 6 - Wyspa Tannera
- Zapadnia | 6 - Wyspa Tannera
- Złoty Żółw (1) | 6 - Wyspa Tannera
- Przykre wspomnienia (2) | 6 - Wyspa Tannera
- 6 - Wyspa Tannera
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.