Napraw most zwodzony | 6 - Wyspa Tannera
Aktualizacja:
Napraw most zwodzony

Kiedy pomaszerujesz dalej drugim z wiszących mostów, dojdziesz do miejsca, gdzie trzeba opuścić most zwodzony. Obadaj jego mechanizm, znajdujący się z lewej strony uniesionej kładki. Okaże się, że nie działa, gdyż brak jednego trybu.

Udaj się więc do Bucka i wykorzystaj fakt, że poczuwa się on do odwdzięczenia Morgane. Okaże się, że mężczyzna ma ów brakujący tryb.

Oczywiście biegnij na most zwodzony i napraw jego mechanizm, wstawiając weń niezbędny trybik.
0
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- 6 - Wyspa Tannera
- Wyspa Tannera (1) | 6 - Wyspa Tannera
- Przykre wspomnienia (1) | 6 - Wyspa Tannera
- Wyspa Tannera (2) | 6 - Wyspa Tannera
- Napraw most | 6 - Wyspa Tannera
- Rozpal ognisko | 6 - Wyspa Tannera
- Prawdziwy posiłek | 6 - Wyspa Tannera
- Napraw most zwodzony | 6 - Wyspa Tannera
- Obudź Diego | 6 - Wyspa Tannera
- Senna mucha | 6 - Wyspa Tannera
- Zapadnia | 6 - Wyspa Tannera
- Złoty Żółw (1) | 6 - Wyspa Tannera
- Przykre wspomnienia (2) | 6 - Wyspa Tannera
- 6 - Wyspa Tannera
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.