Dwóch wodzów | 7 - Odnaleźć przyjaciela
Aktualizacja:
Dwóch wodzów

Udaj się zatem (za pośrednictwem mapy w menu) do owej wioski. Porozmawiaj ze strażnikami pilnującymi wejścia do świątyni. Morgane upewni się, że dobrze trafiła. Dowie się też, że wódz Bajari akurat przebywa w świątyni, natomiast Chemi'n jest na wyższym poziomie wioski i znajduje się w transie.

Przejdź nieco w lewo i po drabince sznurowej wespnij się na wyższy poziom wioski.

Wyjdziesz zaraz obok chaty, w której mieszka Chemi'n. Wejdź do środka i spróbuj wybudzić go z transu. Nic z tego.

Opuść chatę i pogadaj ze stojącą na pomoście Taną. Powiedz jej, że próbowałeś obudzić Chemi'na. Dziewczyna poinformuje Morgane, że jedynym sposobem na bezpieczne wybudzenie z transu jest zastosowanie specjalnej receptury.
0
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Przyjaciel Tannera (1) | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Dwóch wodzów | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Chemi'n w transie (1) | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Kwiaty Caba | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Kurczak | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Pozostałe składniki | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Chemi'n w transie (2) | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Klątwa Bajariego | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Przyjaciel Tannera (2) | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.