Captain Morgane and the Golden Turtle: Dwóch wodzów
Aktualizacja:
Dwóch wodzów

Udaj się zatem (za pośrednictwem mapy w menu) do owej wioski. Porozmawiaj ze strażnikami pilnującymi wejścia do świątyni. Morgane upewni się, że dobrze trafiła. Dowie się też, że wódz Bajari akurat przebywa w świątyni, natomiast Chemi'n jest na wyższym poziomie wioski i znajduje się w transie.

Przejdź nieco w lewo i po drabince sznurowej wespnij się na wyższy poziom wioski.

Wyjdziesz zaraz obok chaty, w której mieszka Chemi'n. Wejdź do środka i spróbuj wybudzić go z transu. Nic z tego.

Opuść chatę i pogadaj ze stojącą na pomoście Taną. Powiedz jej, że próbowałeś obudzić Chemi'na. Dziewczyna poinformuje Morgane, że jedynym sposobem na bezpieczne wybudzenie z transu jest zastosowanie specjalnej receptury.
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia: Poradnik do gry
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Odnaleźć przyjaciela
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Przyjaciel Tannera (1)
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Dwóch wodzów
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Chemi'n w transie (1)
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Kwiaty Caba
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Kurczak
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Pozostałe składniki
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Chemi'n w transie (2)
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Klątwa Bajariego
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Przyjaciel Tannera (2)
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Odnaleźć przyjaciela
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
