Niespokojny duch | 5 - Ocalić Elizabeth

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Niespokojny duch

Ocknąwszy się, zagadnij stojącą przy oknie matkę - to duch, który najwyraźniej ma jakiś problem - Niespokojny duch - 5 - Ocalić Elizabeth - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Ocknąwszy się, zagadnij stojącą przy oknie matkę - to duch, który najwyraźniej ma jakiś problem. Kiedy spróbujesz opuścić dom, przekonasz się, że drzwi i okna zostały zablokowane.

Porozmawiaj z małą Morgane, by dowiedzieć się, że w domu trzeba posprzątać i że mama cierpi z powodu przybitego jej śmiercią Alessandro - Niespokojny duch - 5 - Ocalić Elizabeth - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Porozmawiaj z małą Morgane, by dowiedzieć się, że w domu trzeba posprzątać i że mama cierpi z powodu przybitego jej śmiercią Alessandro.

By uspokoić ducha, na początek podnieś z podłogi mały koc, leżący obok dziewczynki - Niespokojny duch - 5 - Ocalić Elizabeth - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

By uspokoić ducha, na początek podnieś z podłogi mały koc, leżący obok dziewczynki.

Schowaj go do skrzyni z zabawkami, to spodoba się Bonicie, ale bariery z okien i drzwi nie znikną - Niespokojny duch - 5 - Ocalić Elizabeth - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Schowaj go do skrzyni z zabawkami, to spodoba się Bonicie, ale bariery z okien i drzwi nie znikną.

W tej sytuacji ze skrzyni obok kredensu wyjmij kartkę papieru - Niespokojny duch - 5 - Ocalić Elizabeth - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

W tej sytuacji ze skrzyni obok kredensu wyjmij kartkę papieru.

Z kolei na kominku znajdziesz pędzel malarski - Niespokojny duch - 5 - Ocalić Elizabeth - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Z kolei na kominku znajdziesz pędzel malarski.

Na prawo od skrzyni z zabawkami leży zestaw farb, czyli paleta kolorów - Niespokojny duch - 5 - Ocalić Elizabeth - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Na prawo od skrzyni z zabawkami leży zestaw farb, czyli paleta kolorów. Zabierz i ją. Dokooptuj do niej w ekwipunku pędzel, tworząc zestaw malarski. Potraktuj nim kartkę papieru, a powstanie obraz z kwiatami.

Wręcz go duchowi Bonity - Niespokojny duch - 5 - Ocalić Elizabeth - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Wręcz go duchowi Bonity. Zjawa zniknie - porozmawiaj z małą Morgane. Dowiesz się, że to jeszcze nie koniec - by zapewnić całkowity spokój duszy matki, Morgane w stosownym momencie, otrzymawszy znak, musi przyprowadzić ojca do domu.

By przerwać sen, opuść salon (kursor kierunkowy w dole ekranu).

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl