Chemi'n w transie (2) | 7 - Odnaleźć przyjaciela
Aktualizacja:
Chemi'n w transie cz. 2
Dotarłszy na wyspę, skieruj się do wioski voodoo, gdzie po drabince po lewej wespnij się na wyższy poziom wioski. Wejdź do chaty Chemi'na i podejdź do wielkiego kotła stojącego na kominku.

Wrzuć do niego najpierw szczypce kraba (istotna jest kolejność składników), pozyskane na Wyspie Kraba.

Następnie dorzuć płatki kwiatu Caba, pracowicie skradzione pannie Brown.

A na koniec wlej wodę z siarką nabraną z podziemnego źródła na Wyspie Tannera. Zapałkami albo krzesiwem rozpal pod kominkiem.
Teraz w ekwipunku zakrwawionym piórkiem kurczaka napisz na papierze voodoo imię Chemi'na.

Wrzuć ów papier Chemi'na do mikstury w kotle. Kiedy Chemi'n się obudzi, porozmawiaj z nim o klątwie rzekomo rzuconej na wodza Bajari oraz o Tannerze i Złotym Żółwiu. Otrzymasz pomalowany kamyk stanowiący przepustkę do świątyni, w której przebywa Bajari.
0
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Przyjaciel Tannera (1) | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Dwóch wodzów | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Chemi'n w transie (1) | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Kwiaty Caba | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Kurczak | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Pozostałe składniki | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Chemi'n w transie (2) | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Klątwa Bajariego | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Przyjaciel Tannera (2) | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.