Captain Morgane and the Golden Turtle: Przesyłka z tkaninami
Aktualizacja:
Przesyłka z tkaninami

Wypytaj Pierre'a o rzeczone tkaniny, dowiesz się, że związane z nimi dokumenty znajdują się w biurze gubernatora, a konkretnie w jego sejfie, kombinację do którego Drake wymyślił na bazie swego otoczenia.

Opuść gospodę i wędruj do francuskiej dzielnicy. Niestety, strażnicy już się ocknęli i nie będą chcieli wpuścić Morgane do budynku. Poproś zatem Diego o pomoc, klikając symbolizującą go ikonką na którymś z goryli.

Następnie wejdź do biura gubernatora. Sejf - zgodnie ze słowami Pierre'a - mieści się za portretem Drake'a (w rogu, na lewo od drzwi). Odsuń portret i kliknij sejf ikonką dłoni - oczywiście nie znasz hasła, warto zauważyć jednak, że kombinacja prawdopodobnie składa się z trzech cyfr, zaś pierwszy ciąg klawiszy jest czerwony, drugi żółty, a trzeci zielony.

Skorzystaj z podpowiedzi Pierre'a i rozejrzyj się po biurze. Szczególną uwagę zwróć na kolekcję motyli w gablotkach. W pierwszej znajduje się motyl czerwony opatrzony numerem katalogowym 8, w drugiej motyl złoty z numerem 4, a w trzeciej zielony z numerem 1.

Podejdź do sejfu i w górnym rzędzie (czerwonym) wciśnij klawisz z nr 8, w środkowym rzędzie (żółtym) klawisz z nr 4, a w dolnym rzędzie (zielonym) klawisz nr 1. Następnie kliknij trójkątną blaszkę u dołu.

Z wnętrza sejfu wyciągnij poszukiwany dokument - Morgane zapozna się z jego treścią. Wynika z niej, że przesyłkę odebrał niejaki Pedro Gonzales.

Maszeruj do karczmy i poinformuj o tym Pierre'a. Dowiesz się, że Gonzales to zaginiony mąż Anity i niemożliwe jest, żeby odebrał paczkę. Zagadnij więc w tej sprawie samą Anitę - w tym momencie do akcji wkroczy przesiadujący w gospodzie nieznajomy.
Okaże się on mężem Anity, który incognito przebywał w pobliżu ukochanej. Wypytaj kobietę o szczegóły morderstwa, o które niesłusznie został oskarżony Pedro. Usłyszysz, że istnieje świadek niewinności mężczyzny i prawdopodobnie jest nim Nacho. Trzeba tylko przekonać go do złożenia zeznań.
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia: Poradnik do gry
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Francuska dzielnica
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Notatki Tannera (1)
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Nocny patrol
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Sprawiedliwość (1)
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Kapłan
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Sprawiedliwość (2)
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Notatki Tannera (2)
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Wuj Eduardo (2)
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Przesyłka z tkaninami
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Uciekinier
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Wuj Eduardo (3)
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Francuska dzielnica
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
