Pozostałe składniki | 7 - Odnaleźć przyjaciela
Aktualizacja:
Pozostałe składniki
Skorzystaj z pobytu na Wyspie Kraba, by zdobyć szczypce kraba, kolejny ważny składnik mikstury.

W tym celu wróć do doków i ze słupa na pomoście wyciągnij metalowy hak.

Tymże hakiem obetnij szczypce wielgachnego kraba stanowiącego szyld gospody Anity.
Morgane brakuje jeszcze wody z podziemnego źródła, a takowe - jak zapewne pamiętasz - bije w katakumbach na Wyspie Tannera. Wybierz się tam zatem (na mapie u góry po lewej).

Ze skalistej zatoczki maszeruj do komory grobowej Carmine, gdzie do kolby (zabranej z zestawu voodoo) z małego wgłębienia po lewej nabierz trochę wody z siarką.
Wracaj na Uroczą Pannę i płyń na Wyspę Pustki (na mapie u dołu po lewej).
0
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Przyjaciel Tannera (1) | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Dwóch wodzów | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Chemi'n w transie (1) | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Kwiaty Caba | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Kurczak | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Pozostałe składniki | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Chemi'n w transie (2) | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Klątwa Bajariego | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Przyjaciel Tannera (2) | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.