Wyprawa na Wyspę Pustki | 4 - Mroczne niebezpieczeństwo
Aktualizacja:
Wyprawa na Wyspę Pustki

Porozmawiaj z Briscoe na temat odkryć związanych z pomnikiem Tannera, po czym wyjdź na korytarz i kliknąwszy schody wiodące na główny pokład, zaordynuj rejs na Wyspę Pustki (to ta, gdzie rozgrywa się akcja So Blonde), którą wybierz na mapie (w dole po lewej).

Pogawędź ze stojącą na pomoście w porcie Sanchą, po czym skieruj się ku bramom miasta (w lewo).

Pozostawiwszy podziwiającego widoki Briscoe przed karczmą, maszeruj na górny rynek (w prawo).

Spod banku wędruj dalej w prawo (na dolny rynek), a stamtąd długimi schodami udaj się do posiadłości gubernatora.
0
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- 4 - Mroczne niebezpieczeństwo
- Dobra córeczka | 4 - Mroczne niebezpieczeństwo
- Wyprawa na Wyspę Pustki | 4 - Mroczne niebezpieczeństwo
- Zaginiony klucz | 4 - Mroczne niebezpieczeństwo
- Brakująca połowa dysku (1) | 4 - Mroczne niebezpieczeństwo
- Pęknięty dzwonek | 4 - Mroczne niebezpieczeństwo
- Brakująca połowa dysku (2) | 4 - Mroczne niebezpieczeństwo
- Gdzie jest Briscoe (1) | 4 - Mroczne niebezpieczeństwo
- Brakująca połowa dysku (3) | 4 - Mroczne niebezpieczeństwo
- Złoty kolczyk | 4 - Mroczne niebezpieczeństwo
- Wieści od Bobby'ego (1) | 4 - Mroczne niebezpieczeństwo
- Gdzie jest Briscoe (2) | 4 - Mroczne niebezpieczeństwo
- 4 - Mroczne niebezpieczeństwo
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.