Captain Morgane and the Golden Turtle: Notatki Tannera (2)
Aktualizacja:
Notatki Tannera cz. 2
Wracaj do biura Drake'a, by poinformować Mabel o zrealizowaniu jej prośby. Zapytaj ją o notatki Tannera - niestety, Mabel zniknie, zanim zdoła podać Morgane konkrety. Wspomni tylko o "czwartej"...

Szafek z czterema szufladami jest dwie. Obadaj najpierw czwartą (prawą dolną) szufladę szafki nr 1 (bliżej okna), a następnie dolną szufladę szafki nr 2. Ta druga okaże się zamknięta. Otwórz ją więc małym kluczem, znalezionym w posągu Tannera na Wyspie Kraba.
Znajdziesz notatki Tannera, a w nich informację, że współrzędne Wyspy Żółwia zna Wuj Eduardo, a ujawni je po usłyszeniu hasła.
Opuść biuro gubernatora (w prawo). W tym momencie nadejdzie Diego, a po rozmowie z Morgane zgodzi się jej towarzyszyć.
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia: Poradnik do gry
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Francuska dzielnica
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Notatki Tannera (1)
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Nocny patrol
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Sprawiedliwość (1)
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Kapłan
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Sprawiedliwość (2)
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Notatki Tannera (2)
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Wuj Eduardo (2)
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Przesyłka z tkaninami
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Uciekinier
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Wuj Eduardo (3)
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Francuska dzielnica
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
