Notatki Tannera (2) | 8 - Francuska dzielnica

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Notatki Tannera cz. 2

Wracaj do biura Drake'a, by poinformować Mabel o zrealizowaniu jej prośby. Zapytaj ją o notatki Tannera - niestety, Mabel zniknie, zanim zdoła podać Morgane konkrety. Wspomni tylko o "czwartej"...

Szafek z czterema szufladami jest dwie - Notatki Tannera (2) - 8 - Francuska dzielnica - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Szafek z czterema szufladami jest dwie. Obadaj najpierw czwartą (prawą dolną) szufladę szafki nr 1 (bliżej okna), a następnie dolną szufladę szafki nr 2. Ta druga okaże się zamknięta. Otwórz ją więc małym kluczem, znalezionym w posągu Tannera na Wyspie Kraba.

Znajdziesz notatki Tannera, a w nich informację, że współrzędne Wyspy Żółwia zna Wuj Eduardo, a ujawni je po usłyszeniu hasła.

Opuść biuro gubernatora (w prawo). W tym momencie nadejdzie Diego, a po rozmowie z Morgane zgodzi się jej towarzyszyć.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl