Wielka ucieczka | 9 - Wyspa Żółwi
Aktualizacja:
Wielka ucieczka
Morgane musi nawiać z chaty, nie zwracając uwagi strażnika, zatem odpada droga przez drzwi. Jedyną opcją pozostaje więc dziura w dachu. Niestety, jest ona za wysoko, by dziewczyna dosięgła jej z podłogi. Trzeba zbudować konstrukcję, która jej to umożliwi.

Zabierz zatem stojącą w lewym rogu deskę oraz wiszące przy niej kajdany.

Drugą parę kajdan znajdziesz obok Briscoe, weź i je. W ekwipunku połącz je z wcześniejszą parą.

Postaw szkatułkę z kosztownościami przy ścianie po prawej, klikając nią na którymś z wystających ze ściany słupów. Oczywiście to nadal nie wystarczy, by Morgane dała radę dosięgnąć dziury w dachu.

Oprzyj więc na owych słupach deskę. Należy ją jeszcze ustabilizować. Wykorzystaj do tego kajdany. Morgane uda się zbiec z chaty.
0
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- 9 - Wyspa Żółwi
- Ścieżka przez dżunglę | 9 - Wyspa Żółwi
- Dziwny most | 9 - Wyspa Żółwi
- Kajdany | 9 - Wyspa Żółwi
- Skradzione klejnoty | 9 - Wyspa Żółwi
- Wielka ucieczka | 9 - Wyspa Żółwi
- Złodzieje | 9 - Wyspa Żółwi
- Wieści od Bobby'ego (3) | 9 - Wyspa Żółwi
- Złoty Żółw (2) | 9 - Wyspa Żółwi
- Udowodnij swoją niewinność | 9 - Wyspa Żółwi
- 9 - Wyspa Żółwi
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.