Zapadnia | 6 - Wyspa Tannera

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zapadnia

Miejsce, w którym się znajdujesz, to pomnik postawiony przez ojca Bucka na cześć jego matki, o czym Buck wspomniał w pierwszej rozmowie - Zapadnia - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Miejsce, w którym się znajdujesz, to pomnik postawiony przez ojca Bucka na cześć jego matki, o czym Buck wspomniał w pierwszej rozmowie. Przyjrzyj się kamiennemu filarowi, wyryto na nim imię Carmine, a pod nim znajduje się okrągłe wgłębienie. Wetknij w nie posiadany tajemniczy dysk (powstały z dwu połówek kamiennego dysku).

Wejście zacznie się otwierać, ale nie odemknie się do końca (kliknij je ikonką dłoni), najwyraźniej mechanizm się zaciął - Zapadnia - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Wejście zacznie się otwierać, ale nie odemknie się do końca (kliknij je ikonką dłoni), najwyraźniej mechanizm się zaciął. Trzeba go naoliwić.

W tym celu wróć przed chatkę Bucka i spytaj go o smarowanie - Zapadnia - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

W tym celu wróć przed chatkę Bucka i spytaj go o smarowanie. Dowiesz się, że w lampie powinno być trochę oleju. Rzeczona lampa (olejowa) stoi na stole (po prawej), jednak kiedy ją weźmiesz, Morgane zauważy, że oleju w niej już nie ma.

W tej sytuacji obejrzyj dziwne urządzenie na prawo od stołu, po czym zapytaj o nie Bucka - Zapadnia - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

W tej sytuacji obejrzyj dziwne urządzenie na prawo od stołu, po czym zapytaj o nie Bucka. Dowiesz się, że to wyciskarka oleju z orzechów.

Potrzebne orzechy leżą pod drzewem przy drugim wiszącym moście, tam gdzie mewy walczyły o rybę - Zapadnia - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Potrzebne orzechy leżą pod drzewem przy drugim wiszącym moście, tam gdzie mewy walczyły o rybę. Pozbieraj je.

Teraz wsadź orzechy do zgniatarki i podstaw pod nią lampę, bo czym zadziałaj urządzeniem (ikonka dłoni) - Zapadnia - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Teraz wsadź orzechy do zgniatarki i podstaw pod nią lampę, bo czym zadziałaj urządzeniem (ikonka dłoni). Morgane zabierze lampę pełną oleju.

Oczywiście użyj jej do naoliwienia mechanizmu sekretnego wejścia - Zapadnia - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Oczywiście użyj jej do naoliwienia mechanizmu sekretnego wejścia. Kiedy to otworzy się całkowicie, pakuj się do środka.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl