Przyjaciel Tannera (2) | 7 - Odnaleźć przyjaciela
Aktualizacja:
Przyjaciel Tannera cz. 2
Rozwiawszy niepokoje wodza, wreszcie możesz porozmawiać z nim o Tannerze. Dowiesz się, że ojciec Bajariego był przyjacielem sławnego odkrywcy i to właśnie jemu Buckleberry powierzył tajemniczy depozyt, którego po śmierci ojca pilnuje Bajari.

Pokaż mężczyźnie żółwie berło, by przekonać go do przekazania owej rzeczy Morgane. Bohaterowie umówią się, że Bajari przyniesie ją na pomost w przystani.

Maszeruj tam i porozmawiaj z czekającym przy statku Briscoe. Po chwili pojawi się Bajari, a przechowywany w jego rodzinie przez lata przedmiot okaże się fragmentem mapy z literą T. Morgane (automatycznie) połączy go z posiadanym drugim fragmentem, czyli mapą B, i tak powstanie mapa wyspy w kształcie żółwia.

Wypytaj wodza o Tannera i Wyspę Żółwi. Wypłynie kwestia notatek tego podróżnika, które powinny znajdować się gdzieś na Wyspie Kraba i które niewątpliwie należy odnaleźć.
0
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Przyjaciel Tannera (1) | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Dwóch wodzów | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Chemi'n w transie (1) | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Kwiaty Caba | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Kurczak | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Pozostałe składniki | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Chemi'n w transie (2) | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Klątwa Bajariego | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Przyjaciel Tannera (2) | 7 - Odnaleźć przyjaciela
- 7 - Odnaleźć przyjaciela
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.