Sprawiedliwość (1) | 8 - Francuska dzielnica
Aktualizacja:
Sprawiedliwość cz. 1

W środku Morgane przestraszy prawdziwy duch. Kiedy bohaterka nieco ochłonie, porozmawiaj ze zjawą. To Mabel Thorpe, dawna sekretarka Drake'a. Kobieta twierdzi, że została przez niego zamordowana, i nie powie Morgane nic na temat notatek Tannera, dopóki dziewczyna nie obieca jej, że sprawiedliwości stanie się zadość. Wskazówkę stanowi informacja, że ciało Mabel zostało zakopane na Starożytnym Cmentarzysku.
Opuść biuro Drake'a - Morgane uzna, że potrzebuje wiarygodnego świadka. Z rozmowy ze strażnikami wiesz, że sąsiedni budynek to plebania - niewątpliwie ksiądz jest wiarygodną osobą.

Podejdź do drzwi plebanii i zapukaj. Niestety, nie przyniesie to pożądanego rezultatu, a Morgane nie może pukać zbyt głośno, by nie obudzić nieprzytomnych strażników. Musisz znaleźć inny sposób zwrócenia uwagi księdza.
0
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- 8 - Francuska dzielnica
- Notatki Tannera (1) | 8 - Francuska dzielnica
- Nocny patrol | 8 - Francuska dzielnica
- Sprawiedliwość (1) | 8 - Francuska dzielnica
- Kapłan | 8 - Francuska dzielnica
- Sprawiedliwość (2) | 8 - Francuska dzielnica
- Notatki Tannera (2) | 8 - Francuska dzielnica
- Wuj Eduardo (2) | 8 - Francuska dzielnica
- Przesyłka z tkaninami | 8 - Francuska dzielnica
- Uciekinier | 8 - Francuska dzielnica
- Wuj Eduardo (3) | 8 - Francuska dzielnica
- 8 - Francuska dzielnica
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.