Udowodnij swoją niewinność | 9 - Wyspa Żółwi
Aktualizacja:
Spis treści
Udowodnij swoją niewinność
Jednak Tanama nie zechce zaprowadzić Morgane do Złotego Żółwia. Nie wie, czy może jej zaufać, brak jej przecież zwierzęcego instynktu.

By ją przekonać, przywołaj gwizdkiem Wuja Eduardo (w ekwipunku kliknij gwizdkiem na ikonce symbolizującej papugę). Kiedy ptak przyleci, Morgane czule z nim porozmawia i to okaże się wystarczającym argumentem.
Podobało się?
0
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- 9 - Wyspa Żółwi
- Ścieżka przez dżunglę | 9 - Wyspa Żółwi
- Dziwny most | 9 - Wyspa Żółwi
- Kajdany | 9 - Wyspa Żółwi
- Skradzione klejnoty | 9 - Wyspa Żółwi
- Wielka ucieczka | 9 - Wyspa Żółwi
- Złodzieje | 9 - Wyspa Żółwi
- Wieści od Bobby'ego (3) | 9 - Wyspa Żółwi
- Złoty Żółw (2) | 9 - Wyspa Żółwi
- Udowodnij swoją niewinność | 9 - Wyspa Żółwi
- 9 - Wyspa Żółwi
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.