Captain Morgane and the Golden Turtle: Udowodnij swoją niewinność
Aktualizacja:
Spis treści
Udowodnij swoją niewinność
Jednak Tanama nie zechce zaprowadzić Morgane do Złotego Żółwia. Nie wie, czy może jej zaufać, brak jej przecież zwierzęcego instynktu.

By ją przekonać, przywołaj gwizdkiem Wuja Eduardo (w ekwipunku kliknij gwizdkiem na ikonce symbolizującej papugę). Kiedy ptak przyleci, Morgane czule z nim porozmawia i to okaże się wystarczającym argumentem.
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia: Poradnik do gry
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Wyspa Żółwi
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Ścieżka przez dżunglę
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Dziwny most
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Kajdany
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Skradzione klejnoty
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Wielka ucieczka
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Złodzieje
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Wieści od Bobby'ego (3)
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Złoty Żółw (2)
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Udowodnij swoją niewinność
- Captain Morgane and the Golden Turtle: Wyspa Żółwi
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dodaj komentarz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
