Udowodnij swoją niewinność | 9 - Wyspa Żółwi

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Udowodnij swoją niewinność

Jednak Tanama nie zechce zaprowadzić Morgane do Złotego Żółwia. Nie wie, czy może jej zaufać, brak jej przecież zwierzęcego instynktu.

By ją przekonać, przywołaj gwizdkiem Wuja Eduardo (w ekwipunku kliknij gwizdkiem na ikonce symbolizującej papugę) - Udowodnij swoją niewinność - 9 - Wyspa Żółwi - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

By ją przekonać, przywołaj gwizdkiem Wuja Eduardo (w ekwipunku kliknij gwizdkiem na ikonce symbolizującej papugę). Kiedy ptak przyleci, Morgane czule z nim porozmawia i to okaże się wystarczającym argumentem.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl