Wuj Eduardo (2) | 8 - Francuska dzielnica
Aktualizacja:
Wuj Eduardo cz. 2

Udaj się do karczmy, gdzie pojawiła się nowa postać - siedzący przy barze jegomość w zielonym wdzianku. To Pierre LaCroix, krawiec. Zapytaj go o Wuja Eduardo, dowiesz się, że przebywa on w Tortue D'Or.

Wyjdź na zewnątrz i zagadnij Sonię Bond, która właśnie zjawiła się na pomoście. Tym razem dowiesz się, że Tortue D'Or to karczma Pod Złotym Żółwiem.

Ponieważ Morgane nie udało się wycisnąć z Sonii nic więcej, wróć do gospody Buckleberry i spytaj Anitę, gdzie mieści się owa karczma. Niestety, kobieta nie zechce podać lokalizacji konkurencyjnej knajpy.
Podobnie nic nie wskórasz, zaczepiając nieznajomego, stałego bywalca lokalu.

W tej sytuacji ponownie zagadnij obrażonego na Morgane Pierre'a. Mężczyzna udzieli dziewczynie interesującej ją informacji, jeśli ta pomoże mu odzyskać zaginioną przesyłkę.
0
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- 8 - Francuska dzielnica
- Notatki Tannera (1) | 8 - Francuska dzielnica
- Nocny patrol | 8 - Francuska dzielnica
- Sprawiedliwość (1) | 8 - Francuska dzielnica
- Kapłan | 8 - Francuska dzielnica
- Sprawiedliwość (2) | 8 - Francuska dzielnica
- Notatki Tannera (2) | 8 - Francuska dzielnica
- Wuj Eduardo (2) | 8 - Francuska dzielnica
- Przesyłka z tkaninami | 8 - Francuska dzielnica
- Uciekinier | 8 - Francuska dzielnica
- Wuj Eduardo (3) | 8 - Francuska dzielnica
- 8 - Francuska dzielnica
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.