Rozpal ognisko | 6 - Wyspa Tannera
Aktualizacja:
Rozpal ognisko

Obadaj ognisko znajdujące się przy platformie, nad którą buja się Buck. Dowiesz się, że mężczyzna od dawna go nie rozpalał z powodu braku zapałek.
Najpierw jednak potrzebujesz rozpałki. Na jej poszukiwanie maszeruj po świeżo naprawionym moście, tylko wcześniej musisz poradzić sobie z ptaszyskami.

Tak rozpocznie się minigierka ("Atak ptaków"), w której strzałkami poruszasz się w prawo i lewo, a klawiszem Ctrl wstawiasz w konstrukcję mostu brakującą deskę (wymaga to trzech naciśnięć). Zaczynasz z trzema życiami. W dotarciu na drugą stronę przeszkadzają Morgane ptaki, które zrzucają pociski rozwalające deski lub zabijające bohaterkę. Szkodliwe są też dla niej wydalane przez mewy odchody.

Znalazłszy się na kolejnej skalnej kolumnie, zwróć uwagę na gęste krzaki (podszycie) zagradzające wejście na drugi most. Zlikwiduj je doskonałym mieczem Morgane. Dziewczyna automatycznie zbierze pozostały po całej akcji chrust.

Jednak kiedy napełnisz nim ognisko i spróbujesz podpalić go zapałkami, okaże się, że zbyt duży wiatr uniemożliwia zajęcie się chrustu ogniem. Musisz znaleźć skuteczniejszy sposób na wykrzesanie go.

Innymi słowy potrzebujesz krzemieni. Jeden z nich zlokalizujesz w pobliżu wejścia na drugi wiszący most, na prawo od walczących o rybę mew. To mały odłamek mrocznej skały.

Drugi kamień to solidny kawał mrocznej skały, który walnął w głowę Diego. Leży on nieopodal krzaków, w których Morgane znalazła kotwicę. Połącz oba ciemne kamienie, otrzymasz krzesiwo.

Potraktuj nim chrust w ognisku, a wreszcie Morgane uda się je rozpalić.
0
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- 6 - Wyspa Tannera
- Wyspa Tannera (1) | 6 - Wyspa Tannera
- Przykre wspomnienia (1) | 6 - Wyspa Tannera
- Wyspa Tannera (2) | 6 - Wyspa Tannera
- Napraw most | 6 - Wyspa Tannera
- Rozpal ognisko | 6 - Wyspa Tannera
- Prawdziwy posiłek | 6 - Wyspa Tannera
- Napraw most zwodzony | 6 - Wyspa Tannera
- Obudź Diego | 6 - Wyspa Tannera
- Senna mucha | 6 - Wyspa Tannera
- Zapadnia | 6 - Wyspa Tannera
- Złoty Żółw (1) | 6 - Wyspa Tannera
- Przykre wspomnienia (2) | 6 - Wyspa Tannera
- 6 - Wyspa Tannera
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.