Wuj Eduardo (3) | 8 - Francuska dzielnica
Aktualizacja:
Wuj Eduardo cz. 3
Udaj się zatem do francuskiej dzielnicy, gdzie poproś Diego, by towarzyszył Morgane w dalszej drodze.

Następnie wędruj w lewo, ścieżką ciągnącą się od plebanii.

W knajpie zagadnij Wuja Eduardo (możesz też pogadać z barmanem) siedzącego na beczce (po prawej). Wypróbuj kilka możliwych haseł, niestety - Morgane nie uda się wpaść na to właściwe. Wreszcie pokaż papudze żółwie berło.

Ponieważ Diego powstrzymał ptaka przed zdradzeniem współrzędnych Wyspy Żółwi przy niepowołanych osobach, znalazłszy się na statku, podaj siedzącemu na globusie Wujowi prawidłowe hasło (Carmine) raz jeszcze.
Kapitan natychmiast obierze właściwy kurs.
0
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- 8 - Francuska dzielnica
- Notatki Tannera (1) | 8 - Francuska dzielnica
- Nocny patrol | 8 - Francuska dzielnica
- Sprawiedliwość (1) | 8 - Francuska dzielnica
- Kapłan | 8 - Francuska dzielnica
- Sprawiedliwość (2) | 8 - Francuska dzielnica
- Notatki Tannera (2) | 8 - Francuska dzielnica
- Wuj Eduardo (2) | 8 - Francuska dzielnica
- Przesyłka z tkaninami | 8 - Francuska dzielnica
- Uciekinier | 8 - Francuska dzielnica
- Wuj Eduardo (3) | 8 - Francuska dzielnica
- 8 - Francuska dzielnica
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.