Kajdany | 9 - Wyspa Żółwi
Aktualizacja:
Kajdany

Musisz oswobodzić się z kajdan, które pętają nogi Morgane. Kliknij stojący po lewej posąg Bursztynowego Żółwia - uruchomisz scenkę, w której bohaterowie dowiedzą się, za co zostali uwięzieni, jaka czeka ich kara, a Morgane będzie mieć okazję porozmawiania z Hilarym Simpkinsem.

Kiedy trójka bohaterów znów zostanie sama, zwróć uwagę na parę sztyletów wbitych w ciasteczkową figurkę na stoliku w centrum pomieszczenia. Musisz je jakoś zdobyć.

W tym celu w ekwipunku użyj gwizdka na ikonce symbolizującej Wuja Eduardo. Przywołasz papugę, teraz tylko musisz zwabić ją do stolika ze sztyletami, bo bez przynęty Eduardo nie będzie chciał tam polecieć. Rzuć więc na stolik parę jagód, a następnie kliknij wizerunkiem Eduardo na sztyletach. Kiedy ptak przyniesie je Morgane, dziewczyna oswobodzi się z kajdan, niestety, łamiąc jeden z nich, co oznacza, że nie będzie mogła na razie uwolnić ojca i Briscoe.
0
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- 9 - Wyspa Żółwi
- Ścieżka przez dżunglę | 9 - Wyspa Żółwi
- Dziwny most | 9 - Wyspa Żółwi
- Kajdany | 9 - Wyspa Żółwi
- Skradzione klejnoty | 9 - Wyspa Żółwi
- Wielka ucieczka | 9 - Wyspa Żółwi
- Złodzieje | 9 - Wyspa Żółwi
- Wieści od Bobby'ego (3) | 9 - Wyspa Żółwi
- Złoty Żółw (2) | 9 - Wyspa Żółwi
- Udowodnij swoją niewinność | 9 - Wyspa Żółwi
- 9 - Wyspa Żółwi
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.