Przykre wspomnienia (1) | 6 - Wyspa Tannera

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Przykre wspomnienia cz. 1

Podczas pierwszej rozmowy z Alessandro zapewne poruszyłeś temat nieżyjącej matki Morgane - Przykre wspomnienia (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Podczas pierwszej rozmowy z Alessandro zapewne poruszyłeś temat nieżyjącej matki Morgane. Niewątpliwie zauważyłeś też w kajucie kapitana (przy drzwiach) kapliczkę poświęconą pamięci żony. Widać, że mężczyzna wciąż nie uporał się z tą stratą - Morgane jako kochająca córka pragnie mu w tym pomóc.

Kiedy Briscoe opuści kapitańską kajutę, pogadaj z ojcem na temat wizyty w starym domu i śmierci Bonity - Przykre wspomnienia (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kiedy Briscoe opuści kapitańską kajutę, pogadaj z ojcem na temat wizyty w starym domu i śmierci Bonity. Dojdzie do kłótni, którą przerwie Diego. Kapitan wyrzuci i jego, i Morgane za drzwi.

Na korytarzu dziewczyna zagadnie Diego w tej sprawie. Pirat podsunie jej pomysł, by uśpić ojca i nieprzytomnego zanieść do ich domu. Potrzebna jest do tego senna mucha. Diego przypomni Morgane, że jej matka interesowała się roślinami i owadami.

W tej sytuacji, zanim odpłyniecie, zdecyduj się na szybki powrót do rodzinnego domu - Przykre wspomnienia (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

W tej sytuacji, zanim odpłyniecie, zdecyduj się na szybki powrót do rodzinnego domu. Skieruj się na główny pokład i wyjdź na ląd. Maszeruj do domu Castillo, gdzie na półce przy oknie (po prawej) zlokalizuj książkę o faunie i florze. Weź ją.

Dowiesz się, że senna mucha należy do gatunku tse-tse i można ją spotkać w pobliżu rzadkich czerwonych roślin (kliknij na kartce, by zamknąć książkę) - Przykre wspomnienia (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Dowiesz się, że senna mucha należy do gatunku tse-tse i można ją spotkać w pobliżu rzadkich czerwonych roślin (kliknij na kartce, by zamknąć książkę).

Maszeruj do doków, gdzie wejdź na pokład Uroczej Panny i zaordynuj rejs na Wyspę Tannera, którą wybierz na mapie (u góry po lewej) - Przykre wspomnienia (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Maszeruj do doków, gdzie wejdź na pokład Uroczej Panny i zaordynuj rejs na Wyspę Tannera, którą wybierz na mapie (u góry po lewej).

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl