Captain Morgane and the Golden Turtle: Przykre wspomnienia (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Przykre wspomnienia cz. 1

Podczas pierwszej rozmowy z Alessandro zapewne poruszyłeś temat nieżyjącej matki Morgane - Przykre wspomnienia (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Podczas pierwszej rozmowy z Alessandro zapewne poruszyłeś temat nieżyjącej matki Morgane. Niewątpliwie zauważyłeś też w kajucie kapitana (przy drzwiach) kapliczkę poświęconą pamięci żony. Widać, że mężczyzna wciąż nie uporał się z tą stratą - Morgane jako kochająca córka pragnie mu w tym pomóc.

Kiedy Briscoe opuści kapitańską kajutę, pogadaj z ojcem na temat wizyty w starym domu i śmierci Bonity - Przykre wspomnienia (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Kiedy Briscoe opuści kapitańską kajutę, pogadaj z ojcem na temat wizyty w starym domu i śmierci Bonity. Dojdzie do kłótni, którą przerwie Diego. Kapitan wyrzuci i jego, i Morgane za drzwi.

Na korytarzu dziewczyna zagadnie Diego w tej sprawie. Pirat podsunie jej pomysł, by uśpić ojca i nieprzytomnego zanieść do ich domu. Potrzebna jest do tego senna mucha. Diego przypomni Morgane, że jej matka interesowała się roślinami i owadami.

W tej sytuacji, zanim odpłyniecie, zdecyduj się na szybki powrót do rodzinnego domu - Przykre wspomnienia (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

W tej sytuacji, zanim odpłyniecie, zdecyduj się na szybki powrót do rodzinnego domu. Skieruj się na główny pokład i wyjdź na ląd. Maszeruj do domu Castillo, gdzie na półce przy oknie (po prawej) zlokalizuj książkę o faunie i florze. Weź ją.

Dowiesz się, że senna mucha należy do gatunku tse-tse i można ją spotkać w pobliżu rzadkich czerwonych roślin (kliknij na kartce, by zamknąć książkę) - Przykre wspomnienia (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Dowiesz się, że senna mucha należy do gatunku tse-tse i można ją spotkać w pobliżu rzadkich czerwonych roślin (kliknij na kartce, by zamknąć książkę).

Maszeruj do doków, gdzie wejdź na pokład Uroczej Panny i zaordynuj rejs na Wyspę Tannera, którą wybierz na mapie (u góry po lewej) - Przykre wspomnienia (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Maszeruj do doków, gdzie wejdź na pokład Uroczej Panny i zaordynuj rejs na Wyspę Tannera, którą wybierz na mapie (u góry po lewej).

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl