Wyspa Tannera (2) | 6 - Wyspa Tannera

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wyspa Tannera cz. 2

Po dobiciu do Wyspy Tannera Morgan i Briscoe muszą dostać się na klif (ikonka symbolizująca gotowość Briscoe do służenia Morgane pomocą wyląduje w ekwipunku bohaterki) - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Po dobiciu do Wyspy Tannera Morgan i Briscoe muszą dostać się na klif (ikonka symbolizująca gotowość Briscoe do służenia Morgane pomocą wyląduje w ekwipunku bohaterki). Zauważ wystającą u góry ze skały (po lewej) belkę (rusztowanie). Trzeba się jakoś na nią wspiąć, by wydostać się ze skalistej zatoczki.

Zainteresuj się też krzakami rosnącymi przy skale (kliknij je symbolem ręki) - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Zainteresuj się też krzakami rosnącymi przy skale (kliknij je symbolem ręki). Morgane wyrwie część z nich - okaże się, że tkwi w nich zardzewiała kotwica.

Ponieważ dziewczyna nie jest w stanie sama jej wyciągnąć, wróć na zacumowaną w oddali Uroczą Pannę i poproś o pomoc Diego - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Ponieważ dziewczyna nie jest w stanie sama jej wyciągnąć, wróć na zacumowaną w oddali Uroczą Pannę i poproś o pomoc Diego.

Znalazłszy się z powrotem w skalistej zatoczce, kliknij ikonką symbolizującą Diego na kotwicy - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Znalazłszy się z powrotem w skalistej zatoczce, kliknij ikonką symbolizującą Diego na kotwicy. Pirat wyciągnie ją, ale niestety oberwie kawałkiem skały w głowę i straci przytomność.

Podnieś zardzewiałą kotwicę leżącą na skale - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Podnieś zardzewiałą kotwicę leżącą na skale. W ekwipunku połącz ją z liną. Potrzebujesz jeszcze kuszy, by wystrzelić kotwicę.

Rzeczona kusza, jak zapewne pamiętasz, wisi na ścianie w domu Castillo (nad kominkiem) - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Rzeczona kusza, jak zapewne pamiętasz, wisi na ścianie w domu Castillo (nad kominkiem). Jeśli nie zwinąłeś jej przy ostatniej bytności tam, musisz wrócić na Uroczą Pannę i zaordynować rejs na Wyspę Łupów (na mapie u góry po prawej).

W ekwipunku połącz kuszę z kotwicą na linie i wystrzel ją, by wbiła się w belkę rusztowania - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

W ekwipunku połącz kuszę z kotwicą na linie i wystrzel ją, by wbiła się w belkę rusztowania.

Następnie po zwisającej linie dostań się na platformę - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Następnie po zwisającej linie dostań się na platformę.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl