Captain Morgane and the Golden Turtle: Wyspa Tannera (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wyspa Tannera cz. 2

Po dobiciu do Wyspy Tannera Morgan i Briscoe muszą dostać się na klif (ikonka symbolizująca gotowość Briscoe do służenia Morgane pomocą wyląduje w ekwipunku bohaterki) - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Po dobiciu do Wyspy Tannera Morgan i Briscoe muszą dostać się na klif (ikonka symbolizująca gotowość Briscoe do służenia Morgane pomocą wyląduje w ekwipunku bohaterki). Zauważ wystającą u góry ze skały (po lewej) belkę (rusztowanie). Trzeba się jakoś na nią wspiąć, by wydostać się ze skalistej zatoczki.

Zainteresuj się też krzakami rosnącymi przy skale (kliknij je symbolem ręki) - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Zainteresuj się też krzakami rosnącymi przy skale (kliknij je symbolem ręki). Morgane wyrwie część z nich - okaże się, że tkwi w nich zardzewiała kotwica.

Ponieważ dziewczyna nie jest w stanie sama jej wyciągnąć, wróć na zacumowaną w oddali Uroczą Pannę i poproś o pomoc Diego - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Ponieważ dziewczyna nie jest w stanie sama jej wyciągnąć, wróć na zacumowaną w oddali Uroczą Pannę i poproś o pomoc Diego.

Znalazłszy się z powrotem w skalistej zatoczce, kliknij ikonką symbolizującą Diego na kotwicy - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Znalazłszy się z powrotem w skalistej zatoczce, kliknij ikonką symbolizującą Diego na kotwicy. Pirat wyciągnie ją, ale niestety oberwie kawałkiem skały w głowę i straci przytomność.

Podnieś zardzewiałą kotwicę leżącą na skale - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Podnieś zardzewiałą kotwicę leżącą na skale. W ekwipunku połącz ją z liną. Potrzebujesz jeszcze kuszy, by wystrzelić kotwicę.

Rzeczona kusza, jak zapewne pamiętasz, wisi na ścianie w domu Castillo (nad kominkiem) - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Rzeczona kusza, jak zapewne pamiętasz, wisi na ścianie w domu Castillo (nad kominkiem). Jeśli nie zwinąłeś jej przy ostatniej bytności tam, musisz wrócić na Uroczą Pannę i zaordynować rejs na Wyspę Łupów (na mapie u góry po prawej).

W ekwipunku połącz kuszę z kotwicą na linie i wystrzel ją, by wbiła się w belkę rusztowania - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

W ekwipunku połącz kuszę z kotwicą na linie i wystrzel ją, by wbiła się w belkę rusztowania.

Następnie po zwisającej linie dostań się na platformę - Wyspa Tannera (2) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Następnie po zwisającej linie dostań się na platformę.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl