Captain Morgane and the Golden Turtle: Czas zabawy!

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Czas zabawy!

Zanim opuścisz dom, podejdź do skrzyni z zabawkami Morgane (po prawej) - Czas zabawy! - 1 - Wieści z daleka - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Zanim opuścisz dom, podejdź do skrzyni z zabawkami Morgane (po prawej). Otwórz ją, a dziewczynka zabierze z niej drewniany miecz.

Wyjdź z domu i maszeruj na rozwidlenie (kursor kierunkowy po prawej) ewentualnie skorzystaj z mapy (druga od góry z opcji w menu) - Czas zabawy! - 1 - Wieści z daleka - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Wyjdź z domu i maszeruj na rozwidlenie (kursor kierunkowy po prawej) ewentualnie skorzystaj z mapy (druga od góry z opcji w menu). Dziewczynka dotrze na Spłaszczone Wzgórze, gdzie zawsze bawi się z przyjaciółmi. Niestety, okaże się, że dokucza im łobuziak Arno.

Potraktuj zatem chłopaka drewnianym mieczem - Czas zabawy! - 1 - Wieści z daleka - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Potraktuj zatem chłopaka drewnianym mieczem. Rozpocznie się minigierka ("Pojedynek na drewniane miecze"), w której strzałkami w prawo i lewo przesuwasz się do przodu i tyłu, a klawiszami Ctrl i Alt atakujesz i zadajesz ciosy. Jeśli nie czujesz się dobrze w zręcznościówkach (choć ta jest banalna), możesz ją pominąć, wybierając na zielonej planszy opcję "Oszustwo".

Po wygranej walce weź popsutą drabinkę sznurkową leżącą przy wielkim otoczaku - Czas zabawy! - 1 - Wieści z daleka - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Po wygranej walce weź popsutą drabinkę sznurkową leżącą przy wielkim otoczaku.

Ową liną potraktuj oszołomionego chłopaka - przyjaciele Morgane zwiążą mu ręce i nogi - Czas zabawy! - 1 - Wieści z daleka - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Ową liną potraktuj oszołomionego chłopaka - przyjaciele Morgane zwiążą mu ręce i nogi.

Pozbywszy się łobuziaka, porozmawiaj z Bobbym i Nell. W dowód wdzięczności za akcję ratowniczą ikonki przedstawiające ich głowy trafią do ekwipunku bohaterki - w momencie gdy będziesz potrzebować ich pomocy, możesz ich używać na interaktywnych obiektach tak jak innych przedmiotów.

Morgane chce wejść na otoczak, nazywany przez nią Skałą Obserwacyjną - niestety, Arno zniszczył drabinkę - Czas zabawy! - 1 - Wieści z daleka - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry

Morgane chce wejść na otoczak, nazywany przez nią Skałą Obserwacyjną - niestety, Arno zniszczył drabinkę. Poproś w związku z tym Bobby'ego o pomoc, klikając wizerunkiem jego głowy na wielkim głazie. Wdrapawszy się nań, dziewczyna ujrzy wpływający do zatoki statek ojca.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl