Napraw most | 6 - Wyspa Tannera
Aktualizacja:
Napraw most

Porozmawiaj z wylegującym się w hamaku nieznajomym. To Buck, syn Buckleberry'ego Tannera.

Zainteresuj się popsutym mostem wiszącym po prawej - by móc przejść dalej, musisz go naprawić.

W tym celu wróć do skalistej zatoczki, gdzie nadal leży nieprzytomny Diego. Zauważ pływające deski w pobliżu wraku małej łodzi. Sama Morgane nie da rady ich wyciągnąć, poproś więc o pomoc Briscoe (kliknij symbolizującą go ikonką na deskach).

Następnie zwróć uwagę na luźny kołek, który znajdziesz w skale po lewej. Kiedy go wyjmiesz, okaże się, że to zakrzywiony hak.

Przede wszystkim zaś potrzebujesz młotka, który zabierz z korytarza Uroczej Panny. Leży on przy drzwiach nieczynnej toalety (po lewej).

Wróć do popsutego mostu i połóż na nim brakującą deskę.

W ekwipunku połącz mały młotek z hakiem. Tym zestawem przybij deskę do mostu.
0
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- 6 - Wyspa Tannera
- Wyspa Tannera (1) | 6 - Wyspa Tannera
- Przykre wspomnienia (1) | 6 - Wyspa Tannera
- Wyspa Tannera (2) | 6 - Wyspa Tannera
- Napraw most | 6 - Wyspa Tannera
- Rozpal ognisko | 6 - Wyspa Tannera
- Prawdziwy posiłek | 6 - Wyspa Tannera
- Napraw most zwodzony | 6 - Wyspa Tannera
- Obudź Diego | 6 - Wyspa Tannera
- Senna mucha | 6 - Wyspa Tannera
- Zapadnia | 6 - Wyspa Tannera
- Złoty Żółw (1) | 6 - Wyspa Tannera
- Przykre wspomnienia (2) | 6 - Wyspa Tannera
- 6 - Wyspa Tannera
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.