Złoty Żółw (2) | 9 - Wyspa Żółwi
Aktualizacja:
Złoty Żółw cz. 2

Kiedy Bobby odejdzie, ocuć (ikonka dymku) leżącą na plaży dziewczynkę. To Tanama. Porozmawiaj z nią o Simpkinsie, dowiesz się wielu ciekawych rzeczy. Zapytaj ją też o Bursztynowego i Złotego Żółwia. Usłyszysz, że tubylcy zapomnieli drogi do Złotego Żółwia i przydałaby się mapa narysowana przez Tannera.

Pokaż Tanamie żółwią mapę, jednak to nie o nią chodzi. W tej sytuacji w ekwipunku połącz ją z mapą Briscoe, tą, którą Morgane odszukała na jego zlecenie w biurze gubernatora. Otrzymasz kompletną mapę, którą zademonstruj Tanamie. Okaże się, że to nareszcie ta właściwa, z zaznaczoną ścieżką przez dżunglę.
0
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
- 9 - Wyspa Żółwi
- Ścieżka przez dżunglę | 9 - Wyspa Żółwi
- Dziwny most | 9 - Wyspa Żółwi
- Kajdany | 9 - Wyspa Żółwi
- Skradzione klejnoty | 9 - Wyspa Żółwi
- Wielka ucieczka | 9 - Wyspa Żółwi
- Złodzieje | 9 - Wyspa Żółwi
- Wieści od Bobby'ego (3) | 9 - Wyspa Żółwi
- Złoty Żółw (2) | 9 - Wyspa Żółwi
- Udowodnij swoją niewinność | 9 - Wyspa Żółwi
- 9 - Wyspa Żółwi
- Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.