Ze sklepowych półek zeszło już 25 milionów pudełek z Halo

Chwalenia się ciąg dalszy. Microsoft podczas trwającej konferencji CES 2009 (Consumer Electronics Show) przekazał mediom parę ciekawych informacji. Wśród nich nie mogło zabraknąć efektownej statystyki.

Filip Grabski

Chwalenia się ciąg dalszy. Microsoft podczas trwającej konferencji CES 2009 (Consumer Electronics Show) przekazał mediom parę ciekawych informacji. Wśród nich nie mogło zabraknąć efektownej statystyki.

Serii Halo do Simsów (ponad 100 milionów pudełek w rękach graczy) jeszcze trochę brakuje, ale nie da się zaprzeczyć, że wynik 25 milionów sprzedanych kopii wszystkich gier z serii robi wrażenie. Przy okazji dowiedzieliśmy się, że średnia ilość godzin spędzonych przez gracza przy trzeciej odsłonie cyklu to 150 (wedle informacji zebranych przez Xbox Live). Oczywiście podczas wystąpienia dodatkowo przewijały się dumne stwierdzenia o sukcesie Xboxa 360, o kolejnych zarejestrowanych użytkownikach usługi Live (3 miliony nowych ludzi w ciągu ostatnich 3 miesięcy). Krótko mówiąc – pełnia szczęścia.

Przy okazji przypominamy, że demo Halo Wars nadejdzie piątego lutego, a dodatek do Halo 3 ma się pojawić jeszcze w tym roku.

Ze sklepowych półek zeszło już 25 milionów pudełek z Halo - ilustracja #1
Master Chief kłania się z wdzięczności.
Halo: Combat Evolved

Halo: Combat Evolved

PC Xbox
po premierze

Data wydania: 15 listopada 2001

Informacje o Grze
7.9

GRYOnline

7.7

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Filip Grabski

Autor: Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

Poznaliśmy finalistów festiwalu gier niezależnych 2009

Następny
Poznaliśmy finalistów festiwalu gier niezależnych 2009

Japoński rynek gier i konsol traci, brytyjski rośnie w siłę

Poprzedni
Japoński rynek gier i konsol traci, brytyjski rośnie w siłę

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl