Zabezpieczenia antypirackie w Command & Conquer: Red Alert 3

Wczoraj na oficjalnym forum serii Command & Conquer producent wykonawczy Red Alert 3, Chris Corry (nick EA_Smudge), przedstawił jak dokładnie będzie wyglądała sprawa zabezpieczeń antypirackich w tej produkcji. Podobnie jak trzy ostatnie RTSy przygotowane przez ekipę EA LA zostanie ona wyposażona w system SecuROM.

Dorota Drużko

Wczoraj na oficjalnym forum serii Command & Conquer producent wykonawczy Red Alert 3, Chris Corry (nick EA_Smudge), przedstawił jak dokładnie będzie wyglądała sprawa zabezpieczeń antypirackich w tej produkcji. Podobnie jak trzy ostatnie RTSy przygotowane przez ekipę EA LA zostanie ona wyposażona w system SecuROM, choć tym razem Elektronicy postanowili uczynić go nieco przystępniejszym dla użytkowników.

Uwierzytelnianie przez Internet będzie wymagane po każdej instalacji gry, przy pierwszym uruchomieniu, nigdy później (w obrębie danej instalacji) legalność naszej wersji nie będzie już sprawdzana. Wiąże się to także z brakiem konieczności ciągłego trzymania płyty w napędzie. Jedna kopia Red Alert 3 będzie mogła zostać zainstalowana na maksymalnie pięciu komputerach. Jeśli jednak okaże się, że wykorzystaliśmy już ten limit, na przykład z powodu wymiany podzespołów, powinniśmy skontaktować się z działem obsługi klienta Electronic Arts i poprosić o jego zwiększenie. Każda tego typu sprawa zostanie rozpatrzona indywidualnie.

Zabezpieczenia antypirackie w Command & Conquer: Red Alert 3 - ilustracja #1

Przypomnijmy jeszcze, że Command & Conquer: Red Alert 3 ukaże się już w przyszłym miesiącu w wersji na PC oraz Xboxa 360. Dystrybucją na terenie naszego kraju zajmie się firma EA Polska.

Command & Conquer: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 28 października 2008

Informacje o Grze
7.5

GRYOnline

7.8

Gracze

8.5

Steam

OCEŃ
Oceny
  • EA / Electronic Arts
  • PC
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2008-09-10
10:36

Llordus Senator

legrooch --> Czy jest tu coś na temat reinstalacji ot tak sobie? Są podane przykłady.
Nie chcialbym sie klocic o kazde slowko - ale gwoli scislosci to jest podany _przyklad_ a nie _przyklady_. Jeden. Innym moze byc wlasnie reinstlacja "bo tak". Tak samo dobry powod jak kazdy inny.

Mozemy tu sobie dywagowac, ale imho rozwiazanie to nie bedzie sprawdzac konfiguracji sprzetowej komputerow na ktorych instalujesz, tylko poleci sprawdzenie ilosci aktywacji i juz. Tak jak dotychczasowo stosowanie tego typu aktywacji w innych grach.

Komentarz: Llordus
2008-09-10
10:41

legrooch Legend

legrooch

rozwiazanie to nie bedzie sprawdzac konfiguracji sprzetowej komputerow na ktorych instalujesz, tylko poleci sprawdzenie ilosci aktywacji i juz. Tak jak dotychczasowo stosowanie tego typu aktywacji w innych grach.

Pogadamy po premierze, ok? :> Próbuję Ci tylko wyjaśnić, że ograniczenie będzie związane z modyfikacją hardware'u. Nie procesem aktywacji. W ten sposób chcą zmniejszyć do minimum liczbę piratów. 4 osoby z pięciu piratów będą miały grę za free (powiedzmy). Jeżeli EA założy wynik 10mln grających, to dwa miliony będą legalne. Jeżeli sprytnie rozwiążą kwestię aktywacji, to zarobią na tym i to konkretnie. I do tego dążą. Minimalizacji piractwa, a nie jego pozbycia się. Są realistami po prostu.

Komentarz: legrooch
2008-09-10
10:54

Llordus Senator

Pogadamy po premierze, ok? :> Próbuję Ci tylko wyjaśnić, że ograniczenie będzie związane z modyfikacją hardware'u. Nie procesem aktywacji.
Chetnie ;) Ja natomiast nie wierze, ze to ma dotyczyc modyfikacji hardware. Wg mojej wiedzy dotychczasowe tego typu solucje szly w kierunku zliczenia ilosci. Ale chyba zaczynamy sie krecic w kolko :)

Minimalizacji piractwa, a nie jego pozbycia się. Są realistami po prostu.
Przy zalozeniu, ze to faktycznie wplywa realnie na zmniejszenie piractwa. Niestety brak tu sensownych i obiektywnych badan tematu, wiec opinie zarowno na tak, jak i na nie (a sa takie) obracaja sie bardziej w sferze domyslow.
Ja tu raczej widze kwestie proby ograniczenia handlu uzywanymi grami.

Komentarz: Llordus
2008-09-10
12:24

legrooch Legend

legrooch

Llordus ==> Ja czuję pójście po rozum do głowy i liczenie się z piractwem w inny sposób :)
A może 5 kolesi się zrzuci na jednego RA3? :) Zawsze to jedna kopia za 20zł od każdego :)

EA zmienia strategię. I wyjdzie im to na plus.

Komentarz: legrooch
2008-09-10
12:34

Miniu Senator

Miniu

Llordus w Mass Effect zliczala modyfikacje sprzetu . Na tym samym kompie dalo sie instalowac nieograniczona liczbe razy jesli nic nie ulegalo zmianie (nie wiem tylko czy zmiana/reinstalacja systemu tez sie w to wliczala )

Komentarz: Miniu

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl