Wakacyjny turniej F.E.A.R. Combat - pierwsza faza rozgrywek za nami

Pierwsza faza wakacyjnego turnieju F.E.A.R. Combat, który zorganizowaliśmy wspólnie z Telekomunikacją Polską S.A., została zakończona. Do rywalizacji o nagrody warte 20 tysięcy złotych stanęło w sumie 219 graczy. Po zakończeniu wszystkich szesnastu meczy pierwszej fazy rozgrywek, poznaliśmy pseudonimy 127 uczestników, którzy zakwalifikowali się do drugiego etapu.

Krystian Smoszna

Komentarze

Pierwsza faza wakacyjnego turnieju F.E.A.R. Combat, który zorganizowaliśmy wspólnie z Telekomunikacją Polską S.A., została zakończona. Do rywalizacji o nagrody warte 20 tysięcy złotych stanęło w sumie 219 graczy. Po zakończeniu wszystkich szesnastu meczy pierwszej fazy rozgrywek, poznaliśmy pseudonimy 127 uczestników, którzy zakwalifikowali się do drugiego etapu.

Wakacyjny turniej F.E.A.R. Combat - pierwsza faza rozgrywek za nami - ilustracja #1

W sumie finaliści (ośmiu najlepszych zawodników z każdej grupy) uzyskali w szesnastu meczach 28438 punktów. Jeśli przełożymy to na tzw. fragi, otrzymamy ich 5867 (około 366 na mecz, a mówimy wyłącznie o uczestnikach, którzy zakwalifikowali się do drugiej rundy). Pierwsza faza zmagań ujawniła nam faworytów turnieju. Są wśród nich głównie starzy wyjadacze (m.in. członkowie klanów), którzy tryb multiplayer w F.E.A.R. eksploatują od dawna.

Druga faza rozgrywek rozpocznie się już w najbliższy poniedziałek. Znów czeka nas szesnaście meczy, w których zawodnicy będą walczyć o czołowe lokaty. Tym razem postanowiliśmy wrzucić graczy do Fabryki – jednej z pierwszych map, jakie firma Monolith Productions, Inc. udostępniła zainteresowanym podczas zamkniętych beta-testów programu. Terminarz II fazy zmagań już za kilka godzin pojawi się na oficjalnej stronie turnieju.

Na koniec jeszcze jedna istotna uwaga. Wszystkim zainteresowanym przypominamy, aby w jak najszybszym czasie wyjaśnić zaobserwowane nieścisłości w GUID-ach. Zignorowanie naszych uwag zaowocuje wykluczeniem z turnieju.

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

World in Conflict również na QuakeConie

Następny
World in Conflict również na QuakeConie

Epic Games nie planuje dodatków do gry Gears of War w wersji na konsolę Xbox 360

Poprzedni
Epic Games nie planuje dodatków do gry Gears of War w wersji na konsolę Xbox 360

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl