Unreal Engine 3.0 zdecydowanie nie dla Wii

Doskonale wiemy, że konsola Wii radzi sobie z technologią Unreal Engine drugiej generacji – widać to chociażby w Red Steel. Niemal dokładnie rok temu nieoficjalnie informowano, iż ku wspomnianej platformie, znanej jeszcze wtedy pod kodową nazwą Revolution, zmierza trzecia inkarnacja UE. Później Mark Rein z firmy Epic Games powątpiewał w możliwości "Rewolucji", a teraz jest już pewien swoich racji.

Radosław Grabowski

Doskonale wiemy, że konsola Wii radzi sobie z technologią Unreal Engine drugiej generacji – widać to chociażby w Red Steel. Niemal dokładnie rok temu nieoficjalnie informowano, iż ku wspomnianej platformie, znanej jeszcze wtedy pod kodową nazwą Revolution, zmierza trzecia inkarnacja UE. Później Mark Rein z firmy Epic Games powątpiewał w możliwości "Rewolucji", a teraz jest już pewien swoich racji.

Unreal Engine 3.0 to silnik, zaprojektowany z myślą o grafice nowej generacji, wyświetlanej w standardzie HD. Tymczasem Wii nie przystaje według Reina do tego modelu i właśnie dlatego owa stacjonarna konsola ze stajni Nintendo nie doczeka się takiej oprawy wizualnej, jak w przypadku Gears of War, Unreal Tournament 3 i Mass Effect.

Podobało się?

0

Electronic Arts rozczarowane sprzedażą gier wydawanych na PS3

Następny
Electronic Arts rozczarowane sprzedażą gier wydawanych na PS3

Wiedźmin ma już wydawcę w Stanach Zjednoczonych

Poprzedni
Wiedźmin ma już wydawcę w Stanach Zjednoczonych

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl