Wiedźmin ma już wydawcę w Stanach Zjednoczonych
Pod koniec sierpnia ubiegłego roku europejski oddział firmy Atari zdecydował się zaangażować w wydanie gry Wiedźmin na Starym Kontynencie. Dziś wiemy już, że ten sam koncern odpowiadać będzie za dystrybucję polskiego programu w Stanach Zjednoczonych.
Pod koniec sierpnia ubiegłego roku europejski oddział firmy Atari zdecydował się zaangażować w wydanie gry Wiedźmin na Starym Kontynencie. Dziś wiemy już, że ten sam koncern odpowiadać będzie za dystrybucję polskiego programu w Stanach Zjednoczonych.

Wiedźmin ukaże się w amerykańskich sklepach jesienią bieżącego roku. Gra zostanie wydana w ramach promowanego przez koncern Microsoft programu Games for Windows, co gwarantuje umieszczenie na pudełku charakterystycznego logotypu. Obie strony zaangażowane w przedsięwzięcie nie zdradzają na razie więcej szczegółów dotyczących wydania gry.

W Wiedźminie, grze z gatunku RPG opracowanej przez polskie studio CD Projekt Red, wcielimy się w rolę popularnego bohatera z książek Andrzeja Sapkowskiego, wyszkolonego i przygotowanego do walki z potworami. To zawodowiec, który korzysta ze specjalnych broni oraz mikstur, i posiada zdolności, dzięki którym jest znacznie szybszy niż zwykły człowiek. Dawniej wiedźmini tworzyli elitarną grupę wojowników. Jako dzieci byli zabierani rodzicom i poddawani próbom oraz mutacjom, dzięki którym uzyskali nadludzkie wręcz umiejętności...
Więcej informacji na temat Wiedźmina znajdziesz na łamach naszego serwisu:
- Informacje encyklopedyczne
- Wywiad #1
- Wywiad #2
- Zwiastun filmowy #1
- Zwiastun filmowy #2
- Zwiastun filmowy #3
- Zwiastun filmowy #4
- Galeria obrazków

GRYOnline
Gracze
- Atari / Infogrames
- CD Projekt RED
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany3559 Generał
mikmac -->
Tekstury w większości są finalne, niewielu developerów zaczyna się zajmować poprawkami tego typu assetów w końcowym etapie produkcji gry.
Poza tym tekstur są ogromne ilości i jak już jakąś poprawiać to należy zmienić i resztę, aby całość trzymała poziom.
Nie znaczy to jednak, że nie będzie na tym polu już żadnych poprawek szczególnie jeśli chodzi o tekstury postaci.
Obecnie coraz rzadziej wykonuje się animacje postaci ręcznie, jeśli potwory są humanoidalne to wszystkie ich animacje są mocapowane podczas kilku sesji z kaskaderami...
A wracając do tematu, zmiany w silniku i poprawki w grafice są prowadzone przez całą produkcję gry aż do fazy beta, ale kiedyś trzeba je zakończyć aby starczyło czasu na testy i wyeliminowanie wszystkich błędów.
zanonimizowany45782 Legend
A właśnie, czy Wiedźmin będzie spaskudzony stargównem? Wtedy NA PEWNO go nie kupię.
ronn Legend
.. no ale nowy deamon, sobie perfekcyjnie radzi ze stargównem :)
zanonimizowany45782 Legend
gereg - wal się na ryj, cieciu.