Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 stycznia 2003, 13:26

autor: Radosław Grabowski

Ubiegłoroczne rewolucje w dziedzinie oprogramowania rozrywkowego

Poprzednie dwanaście miesięcy przyniosło nam multum nowych gier, dedykowanych najróżniejszym platformom sprzętowym. Jednakże tylko niewielka część spośród premierowych pozycji zawierała prawdziwie innowacyjne rozwiązania. Ekipa redakcyjna z sieciowej witryny o nazwie Game Revolution postanowiła przygotować listę rewolucyjnych produktów roku 2002, które zostały udostępnione posiadaczom komputerów osobistych oraz konsol Sony PlayStation 2, Microsoft Xbox i Nintendo GameCube.

Poprzednie dwanaście miesięcy przyniosło nam multum nowych gier, dedykowanych najróżniejszym platformom sprzętowym. Jednakże tylko niewielka część spośród premierowych pozycji zawierała prawdziwie innowacyjne rozwiązania. Ekipa redakcyjna z sieciowej witryny o nazwie Game Revolution postanowiła przygotować listę rewolucyjnych produktów roku 2002, które zostały udostępnione posiadaczom komputerów osobistych oraz konsol Sony PlayStation 2, Microsoft Xbox i Nintendo GameCube.

Ubiegłoroczne rewolucje w dziedzinie oprogramowania rozrywkowego - ilustracja #1
  • Neverwinter Nights (PC)
  • Grand Theft Auto: Vice City (PS2)
  • Tom Clancy’s Splinter Cell (Xbox)
  • Metroid Prime (GC)

Więcej informacji: http://www.game-revolution.com/