Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 marca 2005, 12:30

Twórca modyfikacji "Project Yavin 4th" odkrywa sekrety drugiej części KotOR-a

Paweł „Hulas” Oramus, główny twórca wydanej w lutym bieżącego roku modyfikacji do Star Wars: Knights of the Old Republic o nazwie Project Yavin 4th, szykuje się do kolejnych walk z programistami, tym razem w grze Knights of the Old Republic II: The Sith Lords. Obiektem zainteresowania Hulasa jest M478, planeta droidów, usunięta przez firmę Obsidian w finalnej edycji gry.

Informację o prowadzonej przez Hulasa pracy otrzymaliśmy od Szymona "Corella" Pieprzyka z serwisu www.kotor2pl.prv.pl - serdecznie dziękujemy! I jednocześnie przepraszamy, iż we wczorajeszej wersji newsa zabrakło tej informacji z naszej winy.

Paweł „Hulas” Oramus, główny twórca wydanej w lutym bieżącego roku modyfikacji do Star Wars: Knights of the Old Republic o nazwie Project Yavin 4th, szykuje się do kolejnych walk z programistami, tym razem w grze Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords. Obiektem zainteresowania Hulasa jest M478, planeta droidów, usunięta przez firmę Obsidian w finalnej edycji gry.

Pawłowi udało się odtworzyć wszystkie pliki odpowiadające za elementy scenariusza, które pozwalają zobaczyć jak planeta M478 wyglądałaby, gdyby programiści zdecydowali się ją ukończyć przed opublikowaniem gry na rynku. Być może panowie z Obsidian Entertainment zostawili sobie otwartą furtkę, która pozwoliłaby w przyszłości zaimplementować wspomniany układ w patchu lub oficjalnym dodatku. Jakiekolwiek by nie były ich zamiary, już wkrótce – dokładnie po Świętach Wielkanocnych – będziecie mogli znaleźć na łamach naszego serwisu obszerny artykuł na ten temat, w którym Paweł Oramus w szczegółach wyjaśni wszystkie niuanse związane z odtworzeniem „ukrytej” planety.

Twórca modyfikacji 'Project Yavin 4th' odkrywa sekrety drugiej części KotOR-a - ilustracja #1
Twórca modyfikacji 'Project Yavin 4th' odkrywa sekrety drugiej części KotOR-a - ilustracja #2
Twórca modyfikacji 'Project Yavin 4th' odkrywa sekrety drugiej części KotOR-a - ilustracja #3

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej