The Island - wirtualny świat od EA, skupiający elementy Need for Speed, The Sims, Theme Park i nie tylko
Rynkowy kurs korporacji Electronic Arts, polegający na eksploatowaniu sprawdzonych marek, niekoniecznie musi się wszystkim podobać. Niemniej jednak "Elektronicy" znakomicie potrafią również zaskakiwać interesującymi pomysłami, czego doskonałym przykładem jest ujawnione właśnie przedsięwzięcie o nazwie The Island.
Radosław Grabowski
Rynkowy kurs korporacji Electronic Arts, polegający na eksploatowaniu sprawdzonych marek, niekoniecznie musi się wszystkim podobać. Niemniej jednak "Elektronicy" znakomicie potrafią również zaskakiwać interesującymi pomysłami, czego doskonałym przykładem jest ujawnione właśnie przedsięwzięcie o nazwie The Island.
"Wyspa" będzie wirtualnym światem, obejmującym blisko sześćset mil kwadratowych terenu, otoczonego wodą. Cały obszar zostanie podzielony na szereg stref, odmiennych pod względem topografii, pogody etc. Zobaczymy więc zarówno skąpane w słonecznych promieniach plaże, jak i trawiaste równiny oraz ośnieżone górskie szczyty.
Dostęp do The Island możliwy będzie już w listopadzie bieżącego roku za pośrednictwem następujących gier:
- Need for Speed: The Island [PC, PS3, X360 i Wii] – wyścigi samochodowe; szeroki wachlarz licencjonowanych wozów (począwszy od czterokołowców klasycznych, a skończywszy na supernowoczesnych bolidach koncepcyjnych); swobodna jazda po ponad tysiącu mil dróg (za ruch uliczny odpowiedzialna Sztuczna Inteligencja oraz rzesza internetowych graczy) lub rywalizacja z piętnastoma przeciwnikami komputerowymi albo zmagania z siedmioma żywymi oponentami.
- The Sims: The Island [PC, PS3, X360 i Wii] – symulacja ludzkiego bytu; swobodna zabawa w trybie online lub podążanie za scenariuszem w ramach opcji offline (rozgrywka samotna albo współpraca z drugim użytkownikiem na podzielonym ekranie).
- Theme Park: The Island [PC] – strategia ekonomiczna; projektowanie i budowanie własnego parku rozrywki, wyposażonego w przeróżne karuzele, kolejki górskie i inne atrakcje; możliwość zapraszania w charakterze gości postaci z The Sims: The Island (zarówno kierowanych przez Sztuczną Inteligencję, jak i przez graczy).
Rzecz jasna pozycje spod znaku The Island swój największy potencjał ujawnią, gdy podłączymy PC, PS3, X360 lub Wii do Internetu. Wówczas zabawa zbliżona będzie do gier z gatunku MMO. Ludzie z Electronic Arts zapowiadają rozszerzenie świata "Wyspy" w 2007 roku o kolejne produkty elektroniczno-rozrywkowe.

GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
zanonimizowany227886 Senator
Wyobrażałem sobie to, póki nie doczytałem do tego - listopadzie bieżącego roku.
Już wiedziałe mże to jakiś fejk...
Po 1: NFS bez tuningu? Sorry, nie ta dzieciarnia :D
Po 2: Simsy? Jasne, bez reklamy, ot tak sobie za dwa miesiące wyjdzie :D
Po 3: Wszystko na konsole + PC - tycoon na konsolach? Dobre sobie :D
Po 4: Nie ma jeszcze Carbona, a tu wyskakuje z klonem TDU. I jeszcze ma wyjść w tym miesiącu.
Dziwi mnie że jakiś bzdurny news pojawił sie na tym portalu.
Mad Meat PL Generał

Po 1) W grze napewno nie będzie można kogoś rozjechać - w NFS'ach nie było pieszych (przedział wiekowy 3+ =P ), więc prędzej temu do GTA.
Po 2) Spore - The Island =p
Po 3) "Wyspa" będzie wirtualnym światem, obejmującym blisko sześćset mil kwadratowych terenu, otoczonego wodą." Zabrkanie miejsca dla milionów graczy ;) Weźcie pod uwagę ilość miejsca (mile*2) dla graczy NFS. No, to może trochę mało... To dodajcie Simsy - większy teren na domek dla tysiący graczy. Dodajcie jeszcze ogromne tereny na Theme Park. Czy to wystarczy? Chyba trzeba będzie dokupić dodatki: Bigger Island: The Island itp. a dla starszych wersji, korupcyjni elerektronicy łasi na pieniążki (ala Polska władza) odłączą serwery od starszej wersji...
zanonimizowany332837 Legionista
No nie- to dopiero dobre:)) pomysł gry absolutnej tzn takiej w której można toczyć dowolnie wybraną fabułę życiową- wyścigi, strategii itp. Jakoś to do mnie jeszcze nie dociera, nie te możliwości techniczne, ale napewno za pare lat poszczególne koncerny będą wydawały takie kombajny nie rozdrabniając się na poszcz. gatunki. Wyjątkiem muszą być gierki w świecie fantasy, bo jak je tam umieścić? Swoją drogą to dając pełną swobodę graczom w takim świecie to dopiero była by porzoga i zniszczenie-strach pomyśleć co by się działo na ulicach:)) hehe i nie piszcie mi tu że simsy miały by przerąbane bo sims z ak-47 mógłby rywalizować bez kompleksów z takim ferrari:)
MP-ror Generał

Elementy fantasy też by się dało umieścić. Wchodzisz do jakiejś opuszczonej rudery w takim Sim City i odkrywasz tajemniczy portal, którym możesz przenieść swojego Sima do Jakiejś Bardzo Tajemniczej Krainy Potrzebującej Wybawcy :)
umek Generał

Moim zdaniem nie podołają, zrobią 'cuś' dla dzieci oraz pokrzywdzą nfs...