Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

serwery - sprzęt i technologie (2)

WoW - Blizzard zredukuje liczbę serwerów
WoW - Blizzard zredukuje liczbę serwerów

Bartosz Świątek, 6 lipca 2020, 12:27

Firma Blizzard Entertainment poinformowała, że planuje wyłączyć niektóre serwery World of Warcraft. Populacje słabo zaludnionych światów zostaną połączone, by miały odpowiedni poziom przed premierą dodatku Shadowlands.

Minecraft - na popularnym serwerze zagrało już 18 milionów osób
Minecraft - na popularnym serwerze zagrało już 18 milionów osób

Miłosz Szubert, 7 kwietnia 2020, 13:15

Przez serwer studia Hypixel w grze Minecraft przewinęło się już 18 milionów unikalnych graczy. To aż 52% wszystkich osób, które zakupiły popularną produkcję studia Mojang AB w edycji Java.

Escape from Tarkov - duży ping w końcu spowoduje wyrzucenie z serwera
Escape from Tarkov - duży ping w końcu spowoduje wyrzucenie z serwera

Adrian Werner, 3 kwietnia 2020, 13:49

Fani Escape from Tarkov wreszcie doczekają się zmian w funkcjonowaniu serwerów. Od dzisiaj będą one wyrzucały graczy ze zbyt wysokim pingiem. Nie tylko ma to zwiększyć komfort rozgrywki w EfT, ale również powinno zmniejszyć liczbę cheaterów.

FIFA 20 - papier, kamień, nożyce zdecydowało o wyniku esportowego meczu
FIFA 20 - papier, kamień, nożyce zdecydowało o wyniku esportowego meczu

Paweł Woźniak, 2 marca 2020, 16:24

Podczas kwalifikacji do FUT 20 Champions Cup dwóch zawodników z powodu problemów z serwerami zdecydowało się na rozstrzygnięcie meczu poprzez grę w „papier, kamień, nożyce”. W przeciągu ostatnich dni błędy z połączeniem raportowali także gracze innych tytułów Electronic Arts.

Wolcen: Lords of Mayhem - serwery gry wyłączone od ponad 30 godzin
Wolcen: Lords of Mayhem - serwery gry wyłączone od ponad 30 godzin

Paweł Woźniak, 16 lutego 2020, 12:01

Od ponad 30 godzin nie działają serwery gry Wolcen: Lords of Mayhem. Jest to spowodowane dużym zainteresowaniem produkcją, którego nie przewidzieli twórcy. Obecnie ci, którzy stworzyli swoje postacie w trybie sieciowym, nie mają do nich dostępu. Co więcej, w produkcji nadal znajdują się inne uciążliwe błędy.

World War 3 - mała populacja graczy poskutkuje likwidacją regionalizacji serwerów
World War 3 - mała populacja graczy poskutkuje likwidacją regionalizacji serwerów

Adrian Werner, 4 lutego 2020, 10:34

Gliwickie studio The Farm 51 ogłosiło plany połączenia regionów w grze World War 3. Oznacza to, że gracze z całego świata będa mogli bawić się na tych samych serwerach, bez konieczności zmian w ustawieniach Steam i utraty postępów na profilach.

Destiny 2 - problemy w związku z premierą wersji free to play. Serwery przepełnione i spore kolejki
Destiny 2 - problemy w związku z premierą wersji free to play. Serwery przepełnione i spore kolejki

Bartosz Świątek, 2 października 2019, 11:35

Wczoraj zadebiutowała darmowa wersja Destiny 2, a także kolejny płatny dodatek do gry pod tytułem Shadowkeep. Zainteresowanie grą poskutkowało poważnymi problemami - deweloperzy byli nawet zmuszeni do tymczasowego wyłączenia serwerów obydwu części serii. Większość komplikacji została już wyeliminowana.

Nowa darmowa zawartość w AC Odyssey, CoD Modern Warfare z dedykowanymi serwerami i inne wieści
Nowa darmowa zawartość w AC Odyssey, CoD Modern Warfare z dedykowanymi serwerami i inne wieści

Miłosz Szubert, 7 sierpnia 2019, 17:05

Dziś piszemy o premierze dodatku Wybawcy Uldum do gry Hearthstone, milionie subskrybentów Ninjy w serwisie Mixer, kolejnym epizodzie The Lost Tales of Greece w Assassin's Creed Odyssey oraz dedykowanych serwerach w Call of Duty: Modern Warfare. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Intel zaprezentował procesor Xeon Platinum posiadający 56 rdzeni
Intel zaprezentował procesor Xeon Platinum posiadający 56 rdzeni

Amadeusz Cyganek, 3 kwietnia 2019, 16:30

Podczas Intel Data Center Innovation Day 2019 koncern z Santa Clara zaprezentował nowe procesory reprezentujące serwerową rodzinę Intel Xeon Platinum. Topowy model o oznaczeniu 9282 został wyposażony w aż 56 rdzeni.

Valve ogłasza Steam Link Anywhere oraz sieciowe API dla deweloperów
Valve ogłasza Steam Link Anywhere oraz sieciowe API dla deweloperów

Konrad Hazi, 15 marca 2019, 13:05

Valve jeszcze przed rozpoczęciem konferencji GDC postanowiło udowodnić, że nie próżnuje, i zaprezentowało usługę Steam Link Anywhere, pozwalającą na korzystanie ze Steam Link przez Internet, oraz udostępniło za darmo swoją technologię sieciową wszystkim zainteresowanym deweloperom.

Tickrate serwerów Black Ops 4 i Battlefield 5, zestawy LEGO Overwatch i inne wieści
Tickrate serwerów Black Ops 4 i Battlefield 5, zestawy LEGO Overwatch i inne wieści

Krzysztof Sobiepan, 24 października 2018, 16:32

Dziś piszemy o darmowym Monster Hunter World przy zakupie kart firmy Nvidia, problemach z częstotliwością odświeżania serwerów w Black Ops 4 i obietnicą braku podobnych kwestii w Battlefield 5, zestawach LEGO z bohaterami Overwatch oraz rejestracji znaku towarowego Valve Index. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

World War 3 z katastrofalnym debiutem we wczesnym dostępie
World War 3 z katastrofalnym debiutem we wczesnym dostępie

Adrian Werner, 20 października 2018, 13:59

Wczorajsza premiera polskiej strzelanki World War 3 we wczesnym dostępnie okazała się klęską. Większość graczy nie może się połączyć z serwerami, a Steam został zalany negatywnymi recenzjami.

PUBG – karabin QBU, półciężarówka Rony i zmiany w serwerach niestandardowych
PUBG – karabin QBU, półciężarówka Rony i zmiany w serwerach niestandardowych

Krzysztof Sobiepan, 18 lipca 2018, 13:41

Firma PUBG Corp. intensywnie rozwija zawartość tropikalnej mapy Sanhok w strzelance PUBG. W najnowszej aktualizacji zaprezentowano kolejną unikalną broń (QBU) oraz terenówkę Rony. Dodatkowo twórcy udostępnili wszystkim możliwość tworzenia rozgrywek niestandardowych z dość potężnym narzędziem do modyfikowania zasad.

For Honor – dedykowane serwery 19 lutego; wielkie zmiany w systemie walki
For Honor – dedykowane serwery 19 lutego; wielkie zmiany w systemie walki

Krzysztof Sobiepan, 9 lutego 2018, 11:02

Firma Ubisoft podzieliła się szczegółami zmian w grze For Honor, jakie 15 lutego przyniesie start piątego sezonu (Age of Wolves). Trójkę herosów i system parowania czekają gruntowne przeróbki, a cztery dni później na PC zawitają upragnione dedykowane serwery.

PUBG z 4 milionami graczy na XONE, dłuższa beta Sea of Thieves i inne wieści
PUBG z 4 milionami graczy na XONE, dłuższa beta Sea of Thieves i inne wieści

Krzysztof Sobiepan, 26 stycznia 2018, 13:54

Dziś piszemy o kolejnym kamieniu milowym Playerunknown’s Battlegrounds, tym razem na konsoli Xbox One, przedłużeniu zamkniętej bety Sea of Thieves o dwa dni i o bliskim wprowadzeniu serwerów dedykowanych do For Honor, wraz ze startem 5. sezonu. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Fortnite z problemami przez błędy w procesorach Intela
Fortnite z problemami przez błędy w procesorach Intela

Kamil Zwijacz, 6 stycznia 2018, 11:15

Doczekaliśmy się nowych informacji o problemach Spectre i Meltdown w procesorach Intela. Okazało się, że choć normalni użytkownicy mogą spać w miarę spokojnie, to pośrednio może im się oberwać przez problemy z serwerami, np. w grach sieciowych takich jak Fortnite.

Wieści ze świata (They Are Billions, Stationeers, Ghost Recon: Wildlands, For Honor, Wasteland 2) 13/12/2017
Wieści ze świata (They Are Billions, Stationeers, Ghost Recon: Wildlands, For Honor, Wasteland 2) 13/12/2017

Krzysztof Sobiepan, 13 grudnia 2017, 13:42

Dziś piszemy o debiutach gier They Are Billions i Stationeers we Wczesnym Dostępie Steam, premierze remastera Ty the Tasmanian Tiger 2, prawdopodobnych odwiedzinach Predatora w Ghost Recon: Wildlands, testach dedykowanych serwerów w For Honor oraz porcie Wasteland 2 na Nintendo Switch. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Ho-Oh zawitał do Pokemon GO – Sieciowe Wieści (01/12/2017)
Ho-Oh zawitał do Pokemon GO – Sieciowe Wieści (01/12/2017)

Łukasz Mitka, 1 grudnia 2017, 12:15

Witamy w kolejnej odsłonie Sieciowych Wieści, w której piszemy m.in. o nowym legendarnym pokémonie w Pokémon GO, bliskim uruchomieniu trybu PvP w MU Legend, dodaniu klasy Assassina do Revelation Online, nowych serwerach Tibii, drugim uderzeniu strzelanki Veterans Online oraz pożegnaniu Marvel Heroes Omega. Zapraszamy!

PUBG – rozgrywka z pustynnej mapy na The Game Awards
PUBG – rozgrywka z pustynnej mapy na The Game Awards

Krzysztof Sobiepan, 30 listopada 2017, 09:55

Gospodarz gali The Game Awards Geoff Keighley zapowiedział, że fani strzelanki Playerunknown's Battlegrounds mogą spodziewać się fragmentu rozgrywki z nowej pustynnej mapy podczas transmisji wydarzenia. W międzyczasie w grze odbywają się kolejne testy wersji 1.0, a użytkownicy nie są zadowoleni ze specyfikacji serwerów.

For Honor z dedykowanymi serwerami. Twórcy ujawniają plany rozwoju gry
For Honor z dedykowanymi serwerami. Twórcy ujawniają plany rozwoju gry

Jakub Błażewicz, 28 lipca 2017, 09:30

Firma Ubisoft ujawniła plany rozwoju gry For Honor. Gracze mogą liczyć na nowych wojowników, tryby i mapy oraz zmiany w systemie walki w okresie od sierpnia 2017 roku do lutego 2018. Ponadto zespół planuje migrację na serwery dedykowane.

Playerunknown’s Battlegrounds – hardkorowe serwery FPP potwierdzone
Playerunknown’s Battlegrounds – hardkorowe serwery FPP potwierdzone

Krzysztof Sobiepan, 14 lipca 2017, 10:29

Część fanów uważa, że strzelanka Playerunknown’s Battlegrounds bywa nieuczciwa ze względu na wykorzystywanie trzecioosobowej kamery do zdobywania informacji o ukrytym przeciwniku. Autorzy zapowiedzieli więc dodanie serwerów, gdzie gracz będzie obserwować akcję jedynie „z oczu” swojej postaci.

Wieści ze świata (Battlefield 1, Dead Rising 4, Smash+Grab) 20/10/2016
Wieści ze świata (Battlefield 1, Dead Rising 4, Smash+Grab) 20/10/2016

Krzysztof Mysiak, 20 października 2016, 16:20

Dziś piszemy o szczegółach usługi wynajmowania serwerów w grze Battlefield 1 (ceny, termin udostępnienia i funkcje), DLC zawartych w przepustce sezonowej do Dead Rising 4 oraz o zwrotach pieniędzy za Smash+Grab. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Battlefield 1 - szczegóły związane z wynajmowaniem serwerów
Battlefield 1 - szczegóły związane z wynajmowaniem serwerów

Kamil Zwijacz, 11 października 2016, 11:15

W Battlefieldzie 1 powróci możliwość wynajmowania serwerów, na których sami wybierzemy tryby, mapy itd. Tym razem za usługę nie będą odpowiadać zewnętrzne firmy, a samo Electronic Arts.

Tom Clancy’s The Division – publiczny serwer testowy startuje 26 września
Tom Clancy’s The Division – publiczny serwer testowy startuje 26 września

Michał Kułakowski, 21 września 2016, 19:07

Ubisoft ogłosiło, że publiczny serwer testowy gry Tom Clancy’s The Division wystartuje 26 września. Pozwoli on wszystkim chętnym wypróbować wprowadzane przez deweloperów zmiany oraz poprawki, a wśród nich zapowiadaną łatkę oznaczoną numerem 1.4.

Wieści ze świata (The Division, Metal Gear Solid V, Castle of Illusion) 1/9/2016
Wieści ze świata (The Division, Metal Gear Solid V, Castle of Illusion) 1/9/2016

Krzysztof Mysiak, 1 września 2016, 16:00

Dziś piszemy o zapowiedzi publicznego serwera testowego w The Division, braku nagrania z misji 51 (niedokończonego epilogu) w Metal Gear Solid V: The Definitive Experience i o jutrzejszym wycofaniu ze sprzedaży Castle of Illusion HD. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Battlefield 1 będzie miał przeglądarkę serwerów
Battlefield 1 będzie miał przeglądarkę serwerów

Michał Jodłowski, 11 maja 2016, 13:21

Battlefield 1 będzie wyposażony w przeglądarkę serwerów – taka informacja została podana na oficjalnym profilu serii Battlefield w serwisie Twitter. Na razie nie wiadomo, czy dotyczy ona wszystkich platform sprzętowych.

Street Fighter V potyka się o własne serwery – problemy Capcomu na premierę
Street Fighter V potyka się o własne serwery – problemy Capcomu na premierę

Szymon Liebert, 17 lutego 2016, 10:35

Street Fighter V nie działa tak, jak chcieliby tego fani i firma Capcom – gracze zgłaszają problemy z serwerami na PC i PlayStation 4. Japoński producent przeprosił już społeczność i zapewnił, że trwają prace nad poprawieniem infrastruktury sieciowej.

Właściciele prywatnych serwerów w DayZ mogą pobierać od graczy opłaty
Właściciele prywatnych serwerów w DayZ mogą pobierać od graczy opłaty

Łukasz Szliselman, 9 grudnia 2015, 11:08

DayZ otrzymało system monetyzacji serwerów, co oznacza, że właściciele prywatnych serwerów mogą pobierać od graczy opłaty za dostęp oraz przyjmować od nich datki. Publiczne serwery nadal są i pozostaną darmowe.

Star Wars: Battlefront jednak z dedykowanymi serwerami
Star Wars: Battlefront jednak z dedykowanymi serwerami

Adrian Werner, 19 września 2015, 10:58

Studio DICE poinformowało, że pomimo zastosowania systemu matchmakingu, w Star Wars: Battlefront nie zabraknie dedykowanych serwerów. Ponadto udostępniono trochę nowych informacji o mechanizmach kontrolowania bohaterów w grze.

Star Wars: Battlefront na PC także bez przeglądarki serwerów
Star Wars: Battlefront na PC także bez przeglądarki serwerów

Jakub Mirowski, 3 września 2015, 09:57

Wczoraj donosiliśmy, że w konsolowej wersji gry Star Wars: Battlefront nie otrzymamy przeglądarki serwerów. Firma Electronic Arts potwierdziła, że opcja ta będzie niedostępna również na PC.

Star Wars: Battlefront bez przeglądarki serwerów na konsolach
Star Wars: Battlefront bez przeglądarki serwerów na konsolach

Kamil Zwijacz, 2 września 2015, 08:45

Przedstawiciel firmy Electronic Arts wyjawił na forum Reddit, że w konsolowej wersji strzelanki Star Wars: Battlefront zabraknie przeglądarki serwerów, pozwalającej wybrać mecz, do którego chcemy dołączyć.

Call of Duty: Black Ops III na PC-tach z serwerami dedykowanymi i nie tylko
Call of Duty: Black Ops III na PC-tach z serwerami dedykowanymi i nie tylko

Kamil Zwijacz, 6 sierpnia 2015, 18:27

Twórcy strzelanki Call of Duty: Black Ops III podzielili się informacjami związanymi z PC-tową wersją produkcji. Gracze komputerowi mogą liczyć m.in. na rankingowe serwery dedykowane, split screen dla dwóch osób i nie tylko.

Wieści ze świata (Pro Evolution Soccer 2016, MechWarrior Online, Daybreak Game Company) 23/7/15
Wieści ze świata (Pro Evolution Soccer 2016, MechWarrior Online, Daybreak Game Company) 23/7/15

Łukasz Szliselman, 23 lipca 2015, 12:20

Dziś piszemy m.in. o lepszej grafice w Pro Evolution Soccer 2016 na Xboksie One, usprawnieniom technicznym rozgrywek sieciowych w grze MechWarrior Online oraz ustąpieniu Johna Smedleya ze stanowiska prezesa Daybreak Game Company. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

DayZ otrzyma tryb singleplayer oraz możliwość tworzenia serwerów
DayZ otrzyma tryb singleplayer oraz możliwość tworzenia serwerów

Łukasz Szliselman, 17 czerwca 2015, 11:53

DayZ doczeka się trybu singleplayer oraz możliwości tworzenia własnych serwerów. W przyszłości gra ma wykorzystywać funkcjonalność Steam Workshop, by ułatwić jej modyfikowanie. DayZ ma wejść w fazę beta przed końcem roku.

Wieści ze świata (Might & Magic: Heroes VII, Humble Weekly Bundle, Technobabylon, E3) 22/5/15
Wieści ze świata (Might & Magic: Heroes VII, Humble Weekly Bundle, Technobabylon, E3) 22/5/15

Patryk Greniuk, 22 maja 2015, 12:23

Dziś piszemy m.in. o zamkniętej becie gry Might & Magic: Heroes VII, premierze Technobabylonu, tygodniowej ofercie Humble Bundle oraz trybie gry globalnej w Heroes of the Storm. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Battlefield: Hardline – nadchodzą kolejne zmiany, w tym wyższy tickrate
Battlefield: Hardline – nadchodzą kolejne zmiany, w tym wyższy tickrate

Michał Jodłowski, 16 maja 2015, 10:40

Studio Visceral Games podzieliło się listą zmian, jakie wprowadzi do gry w bliżej nieokreślonej przyszłości. Mowa m.in. o serwerach z wyższym tickrate czy ulepszonych ustawieniach czułości myszy.

Battlefield 4 – trwają testy serwerów z wyższym tickrate
Battlefield 4 – trwają testy serwerów z wyższym tickrate

Michał Jodłowski, 11 maja 2015, 12:20

EA DICE i Visceral Games pracują nad serwerami Battlefield 4, które obsłużą tickrate rzędu 60 i 120 Hz. Obecnie trwają testy w usłudze Community Test Environment.

Battlefield 4 – ponad 150 serwerów offline w ramach protestu adminów
Battlefield 4 – ponad 150 serwerów offline w ramach protestu adminów

Michał Jodłowski, 2 stycznia 2015, 10:45

Jutro o godzinie 13:00 czasu polskiego rozpocznie się protest adminów serwerów Battlefield 4, w wyniku czego zamkniętych zostanie ponad 150 serwerów gry. Jako powód akcji podaje się niezadowolenie z komunikacji studia EA DICE ze społecznością, a także nakładane na administratorów ograniczenia.

DriveClub - przeprosiny, poprawki kodu sieciowego i PlayStation Plus Edition
DriveClub - przeprosiny, poprawki kodu sieciowego i PlayStation Plus Edition

Marcin Skierski, 11 grudnia 2014, 12:00

Przedstawiciel brytyjskiego oddziału PlayStation po raz kolejny przeprosił za problemy z kodem sieciowym w grze wyścigowej DriveClub. Na szczęście powoli odchodzą one w niepamięć, bo od kilku dni serwery i wszelkie funkcjonalności online działają znacznie lepiej. Obecnie twórcy przygotowują się do udostępnienia specjalnej wersji gry abonentom usługi PlayStation Plus.

DriveClub – darmowe DLC rekompensatą za problemy z serwerami
DriveClub – darmowe DLC rekompensatą za problemy z serwerami

Krzysztof Mysiak, 17 listopada 2014, 11:20

Studio Evolution zapowiedziało, że posiadacze gry DriveClub otrzymają za darmo dwa pakiety DLC, które były przewidziane na listopad dla nabywców przepustki sezonowej. Jest to forma rekompensaty za wciąż trapiące tę produkcję problemy z serwerami. Oprócz tego omówiono m.in. najbliższą (jutrzejszą) aktualizację i termin premiery PlayStaton Plus Edition.

Call of Duty: Advanced Warfare otrzyma dedykowane serwery
Call of Duty: Advanced Warfare otrzyma dedykowane serwery

Marcin Skierski, 22 października 2014, 12:10

Studio Sledgehammer Games zaoferuje wsparcie dla dedykowanych serwerów w grze Call of Duty: Advanced Warfare. Więcej szczegółów na ten temat zostanie ujawnionych wkrótce. Tymczasem udostępniono nowy materiał wideo promujący omawianą strzelaninę.

Age of Empires Online zakończyło żywot
Age of Empires Online zakończyło żywot

Krzysztof Mysiak, 2 lipca 2014, 11:12

Zgodnie z zapowiedziami sprzed roku, wczoraj doszło do wyłączenia serwerów funkcjonującej od sierpnia 2011 roku gry Age of Empires Online. Przyczyną była niska popularność tytułu. Przy okazji opublikowano statystyki podsumowujące dokonania graczy w czasie niecałych trzech lat działania produkcji.

Magic: The Gathering - Tactics przestanie działać od marca 2014 roku
Magic: The Gathering - Tactics przestanie działać od marca 2014 roku

Marcin Skierski, 20 października 2013, 14:35

Na oficjalnym forum dyskusyjnym firmy Sony Online Entertainment pojawiła się informacja, że pod koniec marca 2014 roku wyłączone zostaną serwery gry Magic: The Gathering - Tactics. Od podanego terminu dalsza rozgrywka nie będzie możliwa.

Dedykowane serwery we wszystkich grach na Xboksa One
Dedykowane serwery we wszystkich grach na Xboksa One

Marcin Skierski, 16 października 2013, 13:25

Albert Penello z firmy Microsoft ogłosił na Twitterze, że wszystkie gry na Xboksa One będą mogły korzystać z dedykowanych serwerów. To kolejny krok w kierunku usprawnienia rozgrywek sieciowych i upodobnienia ich do standardów obecnych na PC.

Warface – start zachodnich serwerów dopiero zimą
Warface – start zachodnich serwerów dopiero zimą

Aleksander Kaczmarek, 18 sierpnia 2012, 15:40

Darmowa, sieciowa strzelanina Warface święci triumfy na rosyjskim rynku. Deweloperzy z firmy Crytek obiecują, że serwery przeznaczone dla zachodnich graczy uruchomione zostaną tej zimy. Jest też szansa, że gra zawita na konsole.

Call of Duty: Black Ops II na PC otrzyma rankingowe, dedykowane serwery
Call of Duty: Black Ops II na PC otrzyma rankingowe, dedykowane serwery

Marcin Skierski, 18 czerwca 2012, 09:35

Cesar Stastny ze studia Treyarch zapowiedział, że gra Call of Duty: Black Ops II w wersji na PC otrzyma wsparcie dla dedykowanych serwerów. Co najważniejsze, będzie można na nich rozgrywać rankingowe mecze.

Star Wars: The Old Republic - można już przenieść swoją postać pomiędzy serwerami
Star Wars: The Old Republic - można już przenieść swoją postać pomiędzy serwerami

Przemysław Bartula, 13 czerwca 2012, 13:10

Możliwe jest już przenoszenie postaci między wybranymi serwerami gry Star Wars: The Old Republic. Twórcy gry nie pobierają za ten transfer opłaty. Poza urozmaiceniem rozgrywki, oczekiwana od dawna opcja ma poprawić równowagę w populacji wirtualnych światów Gwiezdnych Wojen.

Średnio 350 graczy jest zalogowanych na jednym serwerze Star Wars: The Old Republic
Średnio 350 graczy jest zalogowanych na jednym serwerze Star Wars: The Old Republic

Kamil Ostrowski, 25 maja 2012, 11:17

Jeden z użytkowników oficjalnego forum Star Wars: The Old Republic dokonał kilku obliczeń, z których wyłania się obraz pustki. Mowa niestety o populacji światów stworzonych przez studio BioWare w uniwersum Gwiezdnych Wojen.

Rozwój postaci w Call of Duty: Modern Warfare 3 tylko na oficjalnych serwerach publicznych
Rozwój postaci w Call of Duty: Modern Warfare 3 tylko na oficjalnych serwerach publicznych

Marcin Skierski, 24 października 2011, 09:55

Posiadacze pecetowej wersji gry Call of Duty: Modern Warfare 3 będą mogli rozgrywać sieciowe potyczki na prywatnych serwerach dedykowanych, ale będą to jedynie nierankingowe mecze. Oznacza to, że nie rozwiniemy w tym przypadku postaci oraz nie odblokujemy nowych broni i perków.

Informacje o LANie i trybie zombie w Modern Warfare 3

Przemysław Bartula, 9 września 2011, 12:25

Robert Bowling, zajmujący w Infinity Ward intrygujące stanowisko Creative Strategist, przekazał fanom informacje o możliwości gry poprzez LAN w wersji PC Modern Warfare 3 oraz rozwiał wątpliwości co do tego czy w grze pojawią się zombie.